Rašyk
Eilės (78122)
Fantastika (2308)
Esė (1556)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-26 21:45
Nuar
Dėl leksikos. Juk negalėjau penkiaaukščiais "matais" rašyti. Beje, lietuvių kalboje nėra keiksmažodžių, išskyrus gyvulinės kilmės. Ir ne visi karininkai rusų armijoje šneka stiliumi "авианосец мне в задницу". Dialogai apsiribojo tik trijų karininkų kalba, todėl nebuvo jokios galimybės plėstis ir daryti ilgo "pizdiožo".

Technikos detalizavimas. Jis tik dalinis. Juk neparašiau dinaminės gynybos dėžučių užpildo numerio, nors žinau jį.

Vertimo pojūtis. Lietuvių kalboje nėra daugelio karybos terminų. Kovinės komandos "дорожка" iš viso neįmanoma išversti. Ji reiškia, kad vairuotojas sumažina greitį ir pasirenką tokį judėjimo kelią, kad šauliai galėtų lengviau nusitaikyti. Visos šios litanijos juk neparašysi, bus juokinga. Iš kitos pusės tam tikras vertimas buvo būtinas, nes pasakojama apie svetimos šalies kariuomenę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-24 20:39
Damastas
Skaitant pirmąsyk, man pasirodė perdaug pizdiožo. Po kelių dienų pakartojus, įspūdis neišblėso. Jausmas, tarsi žiūrėtum seną rusišką filmą apie karą, kuriame kareiviai vieni kitus vadina "mūsiškiais", "vaikinais" ir panašiai. Tiesa, pliusas už smūgį batu bendražygiui ir už "juodašiknius". Tačiau, jeigu jau pretenduojame į Tiesą, tai kareivių leksika, neišskiriant net ir karininkų, turėtų būti visiškai kitokia.
Šiek tiek perspaustas karinės technikos detalizavimas.
Šiek tiek atsiranda pojūtis vertimo iš originalo kalbos.

Kelkite toliau.

4.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-22 16:31
Nuar
Atvirkščiai. Aprašoma technika prieš ketvirtį amžiaus jau buvo sena. Dabartinio, tinkamai modernizuoto, tanko iš paprasto granatsvaidžio nepamuši. Bet vis dar rusų armijoje naudojamus BTR-60/70/80 klasės šarvuočius tai tikrai. O kažkokia kovos taktika rusų armijos daliniuose pradėjo rastis tik praėjus kokioms trims ar keturioms dienoms po aprašomos Naujųjų Metų nakties.
Dėl vertinimo "anti". Karo vaizdai tėra tik savotiškas inkliuzas pasakojime apie čečėnus Lietuvoje. Jei įkėlus dar kelias ištraukas paaiškės, kad skaitytojams šis projektas yra įdomus, turėsite galimybę praplėsti vertinimą "anti" ir tarp kitų tautų atstovų. Nors tikrovėje nieko panašaus šiame rašinyje nebus.   
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-22 16:15
Damastas
Nemanau, kad pastaba apie ksenofobiją korektiška.
Tekstas turi kitų trūkumų. Beje, Vetra, jeigu jūs parodijuojate, darote tai labai vykusiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-22 10:39
Vetra Vika
Įtraukiantis... stulbinančiu pažintiniu pažangiausios ginkluotės ir kovinės taktikos realiame vyksmo epizode kraują stingdančią  psichologinę atmosferą - aprašymu, sukeliančiu gilius pamąstymus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-21 13:17
April is the cruellest month
antičečėniškas ir šalintinas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 26]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą