Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iš naujo nurengė avikailį. Kaimo takai pakyla ir nusėda ant blakstienų. Žvaga paskui save. Vienatinis mitologas, javas - klajoklis.
Labai pamaldus. Sustoja prie kiekvienos koplyčios, padeda savo pėdas ir spanguolių su medum. Kūno aišros. Aplinkui bliauna avidės.
O kiemai tušti. Paskersta tyla, avėdama baltas drobes pakūdriuose pasmaugė žioplą bedarbį vidurdienį, kai bažnytkaimiai beldėsi vienas po kito. ... o bemarškinis vienatvės jausmas basinėja. Spiegia saulė.
bevardis vienatinis mitologas su blaiviais senatvės plaukais kažkada karštakraujiškai virdavo savo kraują...
Suskilusia pakakle teka šviesios traškančios garbanos, vietom išbyrėjusios į moterų saujas. Tais vakarais, kai derlius būdavo teigiamas, o blakės kvėpuodavo aviliuose. Bestuburė nugara.

Lauko vidury, į geltonai rudą žolę isisukus, rūksta džiuvėsių parduotuvė.
Atsisėda ant rusiškų laiptų, nulaižo raudoną kepurę. Pintinė su jurginais, apraišiota žvakigaliais ir sudžiūvusiom maldų knygtėm.
Nusuka galvą į svirną su ugnies dirigavimu ir ajerais. Ližės mentis, prisigėrusi rūgštaus vandens, ilsisi  padargu sukniubusi prie sienos.
... atsistoja ketureilio gale. Už lango prasideda varnadienis; seniai valyti akių langai dilgiai dirstelėjo į parlekiantį akmenį. Pradėjo temti. Pardavėja klykė įsikibusi į drobinį sijoną dumblinais pakraščiais.
  "Ir aš taip dariau", - pasiėmė dėmėtą duoną ir visą kelią iki durų saugojo prisiminimo ir šiandienos duetą.
  Atsisėdęs prie pintinės išsitraukė ėdžias, įsitaisė prie savo kojų. Persisvėręs per slekstį pasižiūrėjo į baltą klykiančią, oranžinėm akim ir atgalia ranka užtrenkė parduotuvės duris. Akys į akmenuką ėdžiuose. Mitologas užklojo duoną avikailiu.
Prie parduotuvės atėjo vakaras ir pagimdė. Daunas buvo mažas. Vaikai mėtė į jį akmenis, o jis galvojo, kad jie su juo žaidžia.
Bestuburis išsiveržė ir akmens skersmuo nutirpo purvinoje rankoje.
Bestuburis aprengė šaukštą, susidėjo ėdžias į jurginų pintinę. Vienareikšmiškai, gnaibydama gomurį, duona, godžiom akim, pasiliko ant rusiškų laiptų.
Mitologas paskui Dauną bėgo griežtu grioniu. Išsiveržė, pagriebė už rankos ir sutemo. Abu apsikabinę gulėjo raudonose pienėse.
Oranžinės akys atidarė parduotuvės duris ir pabėgo dumblinas sijonas.
Jie nuėjo įdubusiais javų - laukais, vienas paskui kitą, susikibę už rankų.


Daunas širdyje prisipažįsta, kad jis ne viskuo tiki, ką Saulėlydžio senis sakydavo.
2004-01-19 11:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-19 21:12
akimirkoz
Man patinka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-24 14:32
Kukumberis
tvarka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-20 12:41
paNeDeiKa
grioviu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 20:49
Kukumberis
oi. man tokie labai labai. ///// tik tas grioniu kažkaip negirdetas...  "bėgo griežtu grioniu."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 19:29
Chariot
Man tai patiko apie blakes labai, bet va trūko informacijos, į kokios spalvos jurginų pintinę jis susidėjo ėdžias... šiaip ar taip kupinas įtampos kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 15:34
whi
whi
Gražu...pasiliksiu ateičiai ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 15:10
septyni
Daunas sakaj... gėdos neturi, mergyt... ;\
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 15:09
Irna Labokė
Labai tiršti įvaizdžiai... Man gražu, tik turiu po kelis kartus , po atkarpėlę skaityti...  tuomet atsipūčiu ir jaučiu kaifą :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 12:48
nošpa
aš tikrai žinau, kam šitą parašei.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-19 11:38
katalike
nu ta mintis su Daunu ir žiauriais vaikais, aišku, girdėta. bet šiaip, labai išjaustas. toks dauniškas vaikis, kaip biologijos encikl.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą