Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pačiame pasaulio pradžios priešaušryje panemunės pievų plotuose, pušyno pašonėje prie piliakalnio pėstute pėdino pilvotas, praplikęs, pasiturintis pasipūtęs ponas. Pamatęs prie pilkšvos pelkės puikią pilį, pasiklojęs pakulų patalą, prigulė pusvalandžiui pailsėti, pavalgyti pusmetinio paršo papilvės pašteto, pieno pasukų, paskanauti pačios paruoštų pusryčiams plikytų paplotėlių, pyrago, pudingo, parūkyti pypkės. Ponas pailsėjęs, pavalgęs pamatė priešais pasibaisėtiną pilką penkių pėdų pločio putpelės patelę. Ponas pasimetė, pulsas padažnėjo, pasišiaušė paskutiniai pakaušio plaukai, pečiai pradėjo paniškai purtytis. Pagalvojo: „po perkūnais, pasivys padaras, praris patį, pragaištis.... “. Pasibaisėtina putpelė pradėjo pulti. Ponas persigandęs piestu pasileido per pievą. Panoro pievos pakraštyje pasislėpti pernai pusbrolio paskubomis pastatytoje pastogėje. Putpelė pasišokinėdama, plasnodama puolė paskui. Pono purvini padai pradingo pievų platybėse. Pasakos pabaiga.
2015-02-16 23:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-12 19:46
Tomas13
Niekada nesupratau žmonių, kurie užduoda klausimus " o kam?" :) Galbūt kas nors sugebės paaiškinti tokių žmonių logiką?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-02 17:08
lailaiminga
iš P raidės

paranaoja ponui,pripažinkit
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-27 19:30
Aurelija T
Visai nebloga pasaka. man patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-18 21:43
tarakonai
Tik vienas klausimas - kam?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-17 10:52
Mikė Lilikė
Cha cha prajuokinote. Siūlyčiau poną keisti į plikbajorį, o putpelės patelę - į povo patiną. Tie tai karingi. O putpelės ką? Pilki mažyčiai pievų grumsteliai. Beje, ne Lietuvos pievų. Pas mus tik kurapkų tėra. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą