Rašyk
Eilės (78178)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jos rankų odos spalvą padiktavo pats Dievo liežuvio ir lūpų kratinys. Tarė ją pašnibždomis, lūpomis lytėdamas šiurpstančius plaukelius. Ji Tavo, tesigirdėjo šnibždami žodžiai, draskantys tylos apmušalus. Atsargiais potėpiais laisvino kiekvieną Jos valiūkišką judesį. Norėjo, kad Ji būtų lanksti. Savo mintyse apšnekinėjo Jos veido ir kaklo linijas. Žodžius rinko atsargiai, nenorėjo skubėti, kad linijos neišsikreiptų. Drabužius vilko spalvotus. Ilgai derino, kad Jos visos neatbaidytų. Negalėtų sau atleisti, jei netektų parinkinėdamas smulkmenas. Gėlių rašto suknelė ramiai nugulė petnešėlių prilaikoma. Įsegė vieną gėlę į plaukus. Šviesius, pašiauštus. Ant baltų kojinaičių apavė batukus. Netrepsėk, linijas sujauksi, nekantrumą tramdė slenkančiu šnabždesiu. Kelias išsikišusias linijas pirštu pavalė. Apgamą pridėjo. O dabar – apsisuk, pasirodyk!

- Aš tau leisiu nutraukti mano kelnaites. Nieko neklausiu, išsiriesiu ir lauksiu.
2014-06-21 02:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-07-01 13:17
Lengvai
Mhm, miniatiūra, bet štai miniatiūroms būdingo gylio - trūksta.

2
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-28 14:21
Barkovas
Miniatūros žanras plika akimi pastebimas, tačiau perprantamas tik įleistas į pilkumo nestokojančios žievės vingius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-26 12:51
Laukinė Obelis
Kalbėjimo būdas įdomus ir netgi patikėjau, kad autorius turi gerų idėjų. Bet kūrinio čia nematau. Vien už kelias geras metaforas (pvz. tylos apmušalus) bei šmaikštumą duodu dvejetą, o ne kuolą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-21 15:44
tarakonai
Jo, pabaiga tikrai labai gera.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-21 12:08
Svoloč
Kažkodėl man patiko. Netikėta pabaiga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą