Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iškeltos šakos
Bei kiek išklerę kojos,
Stambus kamienas
Ir lapų žaluma...

Nukritę gilės
Dar akmenys po kojom,
Iškritę rasos
Bei vyturio daina...

Vingiuotas takas,
Tebekrentantis rūkas,
Šešėlis ilgas
Ir pėdose vanduo...

Tai mūs pasaulis
Ir visa tai, kas supa,
Tai mūs gyvybė
Ir išminties akmuo!


11-06-06
2011-11-29 14:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 21:28
Gretikė
Bus kuols
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 17:02
_Abraitytė_
Ne apie žmogaus kojas, ne ;) Jūsų nuomonei visai pritariu, man pačiai šis eilėraštukas per blankus... Reikės pabandyt ką nors supinto su žmogum, gal būt įdomesnis būtų. Manau, apgalvosiu... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 16:36
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
Aiškų ir vien apie gamtą galima rašyti, bet tada..na labai jau sodriai reikia..kad tiesiog..apčiuopiamai, regimai, skoniškai viską skaitytojas jaustų..gal:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 16:34
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
O aš manau, kad kaip tik nuo išklerusių kojų ir reikėtų atsispirti...šiame eilėraštyje..Nes gamta, na visas tas aprašymas, na tu visai gražiai sueiliavai, sudėliojai, bet...matai, kai apdainuojama beveik vien gamta, tai kaip..kaip labai tikslinė fotografija, natūralistinė tokia, joje nieko labai įdomaus, supranti? Bet jei ją pasukus kažkaip kitaip..kartais net koks negražus daiktas joje atsiranda...na sakysim koks girtuoklėlis sėdi po gražuoliu beržu ir tada..tada tas beržas visai jau kitaip žiūrisi ir tas jo grožis nebe tuščias, jis verčiantis mąstyti, keliantis jausmus mums..pasigailėjimo tau girtuoklėliui, ar bjaurasties, dar kažko..
O Gunta šiuo atveju klysta, nes tu juk ne apie žmogaus kojas rašei, taip?? čia ažuolo apatinė dalis, taip?..Ir visai gal įdomi metafora parinkta, tik ji..nelabai dera su likusiu eilėraščiu, nes jis..toks gražus, išsackintas..bet jei ir pradžią padarytum tokią, priderintum prie likusios dalies, tai tada..tada manau visas eiliukas liktų labai nuobodus, o dabar..dabar matai -visi diskutuoja apie tas kojas:D Aišku, kai aš sakiau, kad turėtum atsispirti nuo tų išklerusių kojų, tai ne tas, medžio kojas turėjau galvoje, apie kurias rašei, bet žmogaus..gal daugiau žmogaus čia reikėjo įpinti, tačiau, aišku, tu gali rašyti ir apie ąžuolo kojas, bet paskui gal pereiti į žmogų..jo pasaulį kažkaip..tada gal būtų stipriau ir įdomiau, bet ne taip sau, tiesmukai pereiti, o kažkaip nežymiai, subtiliai taip, truputį neaiškiai..m?..Pabandyk, nes pirmas posmas visai toks nieko..o paskui..paskui tu tik norėjai padaryti normalų - ilgą eilėraštį, taip?..nebūtinai..galėjai ir trumpinti jį. Savo amžiui neblogai parašei;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 15:57
_Abraitytė_
Ačiū už nuomones :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 15:40
Sutemų Sesuo
...pataisius, įdėjus savęs, neblogas, o dabar...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 15:27
gunta
:D geras, "išklerę kojos"; Metafora durno proto; Pasaulis gražus, bet Žmogaus (žmonijos) kojos, nu tai kur ten išklerę, dar blogiau.
jei norėta apdainuoti pasaulio grožį, jis skurdžiai apdainuotas, greičiau pailiustruota, kad čia turėjo būti kalbama apie Planetos gyvosios grožį, ir žmogaus kelionę joje - Keliavimą. yra toks posakis "kai galva durna, kojos ramybės neturi" nu kai žmonijos sąmonės lygmuo žemas - tai kojos išklerę... (EKOLOGIJA), visi mazutai ant pakrančių, paukščiai mazute naftoje, išsigimimai, dūmai kaminai, smogas, mirę miestai, kuriuose griuvėsiai, betoniniai statiniai, rūdijantys vamzdžiai, ir t.t. bet gyventi negalima juose. Vienas tokių buvo Černobylis, bet pasaulyje jų yra ne vienas. Išklerę kojos, gal ir nieko...
Maždaug nuo 58 sekundės rodomo klipo "Išklerę kojos" parodyta. (muzika tokia agresoriška prasideda. Juk tai jau žmonių smegenų, tos masės produktai, kada ta gyvybės forma pasirenka kaip jai būti, tai yra kolektyvinės sąmonės lygmuo - žmonijos gyvybės formos žemėje atspindys materijoje - fiziniame pasaulyje - planetoje. (nuo 58-59 sekundės, prasideda "išklerę kojos"):

http://www.youtube.com/watch_popup?v=hOXSf-oS00I&vq=medium
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 15:20
raudonibatukai
pasaulio vaizdeliai išreikšti visai dailūs. tiesa, man sklandžiau skaitosi išmetus visus "bei, ir, dar".

viskas būtų nieko, bet paskutinės strofos "išvadai"  kažkaip nepavyksta apjungti pirmiau esančio išvardijimo. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-29 14:57
Išprotėjau
jei jau norėta apdainuot pasaulio grožį, vargu ar dera šnekėt apie išklerusias kojas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą