Rašyk
Eilės (78175)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- - - -

O už lango kruša,
O už lango lietus –
Vėjas kruša kruša į stiklus ir iškrušti negali...
(-vėjuota-)

Greit visi į kapus
Švęsti vėlinių plūs –
tai ir mes nusipirkime žvakių ir žvakėm apgaubti puodelių...
2010-10-22 11:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-16 12:43
Deimantė Rudžinskaitė
Skaitytojau ir kūrėjau, pasivadinęs slapyvardžiu torraut, manyčiau nei pats/pati nė velnio nesuprantate, ką čia kalbate, nors darbas ir pakankamai įdomus, bet visi tie įrodinėjimai ir mėginimai paaiškinti... kvailystė ir tuščiažodžiavimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-02 12:44
rimtulis
Perskaičiau ir... tiek įsijautimo, kad krentu ir kretu iš džiaugsmo. Genijus NEMARUSIS :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-29 12:23
toraaut
atsižymėjai?2010-10-29 11:11
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-29 11:11
Pukum aš o tu
leidžiu sau teigti- parašyta per 2 mintutes.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-27 00:39
toraaut
kur? pirma tai čia ne eilėraštis,
o antra – kur? ties kuria eilute? žodžiu? jums sušlubavo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-26 23:23
kanapinis
Kam tiek daug aiškinimo,kas tikrai užkruša,okas skaitys-supras apie kalbama ir gerai,tik rimas sušlubavo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-24 17:13
toraaut
šį kart parašyta yra tiksliai, tik negatyvus ir neigiamas bei iškreiptas jumyse santykis yra susiformavęs, suformuotas, į žodį kurį ne-kurį, štai čia jau jūsų bėdos... skaitytojau, rash.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-24 13:26
chaika
neerzina. blogai parašyta, ir tiek :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-24 13:20
toraaut
ką jūs veikiate jūsų asmeninis reikalas, tik žinokite jūsų teisumo teisybės matuoklis, ir svarstyklės sugedo, pasitaisykite gal, dabar tai jūs tikrai, nė pats nežinote kaip yra – teisybės matuoklis, pas jus,šioks toks, yra pagedęs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-24 11:47
Šioks Toks
Aš jūsų atsiprašau, nes jūs neteisus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-23 20:25
toraaut
na jau, pas tamstą rashkožių oras buvo kitoks, o vaizduotėje, tamsta, neatgamini, tokio oro, neveikia regimoji atmintis, tai štai gi, nepaistyk nesąmonių - idant tekstas, net nesiruošia čia gintis, jis jus paprasčiausiai erzina, visus ir viskas; ir tai akivaizdu.  Tačiau lapkričio pirmąją, marš į kapines, ir be kalbų, su gaubtukais, žvakutėm ir gėlytėm. štai tep. ir nepamirškite pasiimti ugnelės - degtukų ar žiebtuvėlio pavidale; turit laiko pasirūpinti tuo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-23 14:38
chaika
dar nepakrikchtijo nieks... :)
ne torochka, taip nieko nebus... ne autorius, o tekstas pats save turi gint...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-23 09:43
toraaut
skaitytojau pasikrikštinęs save niku rash, man patinka, kad tau jis nepatinka. (o, dar sakai nekreipk dėmesio, į tamstos komentarus.) Liuks, gera žinia iš jūsų pusės, (apie mano publikuojamą tekstą).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-23 00:27
chaika
kažkaip visai nekas šįkart... :((
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-22 20:39
toraaut
skaitytojau drugelis7, ko kruša neiškruš ir vėjas į valias – automobilio langų stiklų? tai gi paklausykite orus, įvykius Lietuvoje, Lietuvoje nėra tokių krušų, bet jei būtų (su lig teniso kamuoliuku ir dar didesnė kruša, tai ar jau namuose, ar automobilyje būsite, ar parduotuvėje, priklausomai nuo vėjo krypties, gali ir stiklus iškrušti ir kaukolę rimtai suvanoti - jei tuo metu būsite ant plyno lauko. ) Ir jei tornado toks su kruša pasiaustų, manau kad vėlinių, nu tikrai niekas neitų tuo laiku švęsti - jei tokia kruša būtų, su lig teniso kamuoliuku. tada ir automobilių langus iškruša, kaip beisbolo lazda tiesiog... TAČIAU Čia, Lietuvoje, tai žmogučiai, spalio pabaigoje, sau ramiai ruošiasi vėlinėms, perka chrizantemas, žvakutes, žvakių liepsnai saugoti, puodelius, žvakėms stiklinius toršerus, mat kruša, vėjas, lietus, yra lapkričio orai, lapkričio palydovai.
Tai spalio pabaigoje, ant lapkričio slenksčio, visiškai natūralu. Ir ko dabar jums visiems dėmesys fokusuojasi į krušos darbus su vėju, o ne į tai, kaip žvakutėm stovėti ir šviesti, nors vėjas nors lietus, nors kruša, o jos švyti - vėlės sklando į jų šviesą, jei labai įsiklausai, gali ir išgirsti, ką jos kartais pšnibžda/ Tik jau niekam nesakyk - o tai nepatikės, nebent suvaidins kad tiki tačiau, pagalvos kur kas blogiau, ir jei nori, gali ir gyvųjų mintis išgirsti, bet geriau jų negirdėti...

Kada žmogaus kūnas numiršta, ir siela atsiskiria nuo jo, yra uždegama žvakė (bet tai kambaryje, užuovėjoj, kur nuo vėjo liepsną saugojantys puodeliai, nereikalingi,  nors į langą gali belsti kruša, ar sniegas leistis - tyliai tyliai, žmogui mirštant yra degama žvakė, kad jo vėlei orientuotis į tą šviesą. Ugnis yra šventa, Saulė-ugnies stichija, o tai yra vienintelis šviesos ir šilumos šaltinis Žemėje, būti planetai tai gyvai.
Ir per vėlines degamos ant kapų žvakelės, kodėl?.. čia apie tai... tikrai ne apie krušą, kuri gali būti net vasarą, retai bet būna... Tik lapkrityje, vėjas lietus kruša - nors stiklų neiškruša, bet primena, "nusipirkite žvakės liepsnelei saugoti puodelius - lapkritis gi..."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-22 20:09
drugelis7
Faina kruša, kai sėdi namuose;).
Bet teks bėgti į parduotuvę žvakėms pirkti puodelių. ir tada tegul kruša vėjas į valias- neiškruš...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-22 15:03
toraaut
nu bet yra toksai žodis, tik reklamoje nėra panaudota kruša. o čia yra literatūrinė miniatiūra. Kai ją parašiau, tokia kruša prasidėjo, kad visas asfaltas kieme liko baltas. o po to saulė išlindo, dangus išskalbtas - tyras tyras, kruša tirpsta, išėjau į lauką, akis užmerkiau, nu blemba - visai kaip pavasaris, taip gaivu, o tas lašėjimas, teškėjimas, garsas - tikras pavasaris, ankstyvas,  mat tos krušos kruopos, labai jau greitai tirpsta, teška laša. Tačiau visi langų stiklai cieli - neiškrušo kruša, bet kaip kalė, kaip su kaltukais, matyt patiko orui, kad aš juo tikiu, džiaugėsi, dar ir dabar kaip druskos saujos šaltose balose tebėra neištirpusios krušos. nemeluoju.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-22 13:32
augaviskas
abejoju, ar reklamai praeitų toks žodis „iškrušti“
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-22 11:54
toraaut
P.S.
Šiaip tai žvakių reklama (ir visoms prekėms kapų, labai puiki. kaip drįstate čia rašyti 1 balą, juokingi žmogiūkščiai.) juk reklama! čia! šiame tinklalapyje yra šventas dalykas! žvelkite į tinklalapio laukelius, keisti žmogiūkščiai poetai-poečiūkščiai. :D. (o šis tekstas tikrai labai liuks, nors visas pasaulis man dabar tegul sako, kad yra ne taip, aš juo netikiu, tik lapkričio orų, ir žinau, kad žvakės liepsną vėjas užpūs, jei jis kapuose per šventes siautės, o per stiklinį puodelį, tai niekaip... nors ir kruša prasidėtų, kaip šiandien. (ir puodelių gamintojai žino, taip.)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-22 11:49
toraaut
du žodžius vietomis reikia sukeisti zuikeli, (tau) nes matau, kad jūs komentuojate nesuvokęs minties dinamikos, gal dar neskaitęs pavadinimo, (ir nežvilgterėjęs į kategoriją.) ir taip, zuikelio ikonėle pasipuošęs, bei, šiuo metu pasivadinęs slapyvardžiu frikatyvas skaitytojau, bandykite
šią eilutę: //Vėjas kruša kruša į stiklus ir iškrušti negali... (-vėjuota-)// skaityti taip: //Kruša vėjas kruša į stiklus ir iškrušti negali... (-vėjuota-) // (t.y. (ką? veikia vėjas lapkričio slenkstyje, ir kuo?))--- ir gal galėsite suvokti loginės linijos dėka minties dinamiką, ir atsakyti pats sau į jums, jūsų kaukolėje, iškilusį, na nušvitusį, klausimėlį...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 21]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą