“Gyvenimas susideda ne iš metų, mėnesių ar dienų, bet iš akmirkų, kurias prisminsi visą amžinybę. Prisimink tai, kuomet bandysi padaryti ką nors naujo“ - Hitch.
Pažvelk į save – kiek tokių akimirkų, galėtum prisiminti? Tris? O gal dešimt? Esi tikras, kad nesapnavai kuomet mylėjaisi su ta gražuole? Esi tikras, kad tu įmetei tą tritaškį? Ar esi tikras, kad tavo gyvenimas nėra iš reklamų, dūmų ir alkocholio padarytas toletinis popierius, į kurį žmonės šluostosi savo subinę?
Ar tu valdai savo gyvenimą? Kiek šiandien patobulėjai? Kam šiandien padėjai? Kokiam stabui vergavai dalį savo dienos? Darbui? Kompiuteriui? Pirkimui?
Būna tokių akimirkų, kuomet uždavinėdamas sau klausimus supranti, koks esi nevykėlis. Visur rodomi puikūs, gražūs žmonės, kurių CV yra tris kartus ilgesnis už tavo svajonių sarašą. Pyksti dėl savo dydžio, mažumo ar trumpumo. Mes esame įsprausti į nuostabaus gyvenimo rėmus ir jų nepasydami jaučiamės nepilnaverčiai.
Akimirkos nušvitimas – dėjau. Magiškas žodis išvaduojantis iš socialinių kompleksų, fizinių defektų ir net iš financinio priklausomumo. Magiškas žodis, kurį turi visi ištarti, jei nori būti laimingi ir laisvi. Kurį ištarė visi buvę pasaulio lyderiai ir autoritetai.
Naudokite drąsiai ir netaupydami. Jo magija tikrai beribė. Nebandykite būti korektiški - tai nuobodu.
Kuomet gyvename ne savo gyvenimą, musų atmintyje išlieka tik šabloniškos gyvenimo nuotrupos (pirmas bučinys, išleistuvės, vestuvės). Kuomet naudojate „dėjau“ metodą diena prisipildys akimirkių, nuo kurių šiaušis plaukai ir stipriau plaks širdis.
Ar dabar tavo širdis plaka? Jei taip tai kodėl?