Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







(mažytis mokyklinis darbelis)

Liūdesys geriau negu džiaugsmas. Liūdesys nuskaidrina.
      - Liudvikas van Gogas

…štai net ir dabar man liūdna. Ar dėl nemigos (nors kas čia per nemiga – organizmas taip ir trokšta, kad vokus ant kraujagyslėmis apsprogusių akių užsitraukčiau), ateities baimės ar nusivylimo savimi? Liūdesys nuskaidrina. Liūdėdamas apmastai daugybę dalykų, pradedant nuo praeities, dabartinės jausenos ir užbaigiant ateities planais ar tolimosiomis utopijomis. Liūdėdamas aš visada pradedu daug mąstyti, pamiršdamas visą tą kasdienį ir įprastą gyvenimą. Bet neilgam. Aš labai bijau netyčia pradėti ieškoti atsakymų į retorinius klausimus, ar su pačiu savimi ginčytis teologinėmis temomis. Liūdint padeda telepatiniai pokalbiai su Dievu (jokiu būdu ne malda). Liūdesys yra tol malonus (gal taip tik man atrodo? Gal aš “mazochistas”?) ir skaidrus, kol jis nepereina į šizofreniją, o ši jau pernelyg “gotiška” – šizofrenija, mintys apie savižudybę, kraujas… mirtis. Brrrr! Taip liūdėti yra nesveika. Nei apie gyvenimą pamąstai, nei senų džiaugsmų neprisimeni (nostalgija) – prieš akis tik gili bedugnė.
Liūdėti galima įvairiai: rūkant cigaretę, apsikabinus šlapią pagalvę, pasirėmus kreiva (dar tėvuko drožta (prisigėrusia užpakalio kančių)) lazda, persisvėrus per tilto kraštą, užsirišus kilpą ant kaklo, tyliai snūduriuojant tualete… Tai priklauso nuo jūsų gyvenimo būdo (apie tai plačiau LNK gyvenimo būdo žurnale “Nuo… iki…”). Mano gyvenimo būdas yra unikalus, tuo pačiu niekuo nesiskiriantis nuo kitų žmonių gyvenimo būdo. To aš paaiškinti negaliu. Liūdžiu dažniausiai dėl poelgių (bergždžiai, nes jų nebeįmanoma pakeisti ar “atšaukti”) arba pažįstamų žmonių. Savimi nesirūpinu, nėra čia ko liūdėt. Kaip yra taip yra. Mane liūdesys įkvėpia labiau nei džiaugsmas. Akivaizdu, kad didžioji dalis lietuvių literatūros taip pat buvo įkvėpta liūdesio. Kūriniai niūrūs, graudūs, bet gražūs. Mokame gražiai liūdėti. Na, o džiūgauti galima geroje kompanijoje, išgirdus gerą žinią ar padarius gerą darbą (ar net žygdarbį). Liūdėti tenka vienam, nes bendras liūdesys virsta ašarų orgija ar kaimo bobulių rauda. Dažniau liūdėti pradėjau nuo tada, kai Lietuvos prezidentu buvo išrinktas jo ekscelencija, “mielaširdingasis” ponas Rolandas Paksas. Net šlykštėjaus. Ir iki šiol šlykščiuos politika, nes ji visiškai neteisinga, o juoktis pro kruvinas ašaras pabosta. Vėlgi – liūdesys geriau, negu “toks” džiaugsmas. Liūdesys nuskaidrina, Lolišvili priešingai – visiems temdo protą. Išvis, politika ir liūdesys tarpusavyje turi tik vieną ryšį – jie veikia mus. Vis tik dažniau tenka paliūdėti dėl asmeninių priežasčių, o ne liaudies balsavimų bei sprendimų. Liūdesys galėtų būti cenzūruojamas ir slepiamas, nes tai yra ganėtinai privatus dalykas. Apie tai gali būti tik šnabždama tamsiuose “padvaluose”, “pletkavojama” turgaus aikštėse, rašinėjama ant mokyklinių suolų bei klijuojama kaip kramtomoji guma po jais. 
… ir puolė basliais ginkluoti čigonai pasipūtusių miesčionių trobas, ir užvirė kova dėl būties bei žalia arbata. Mėgstu žalią arbatą - ji atpalaiduoja, tonizuoja ir puikiai išdulkina liūdinčią sielą. 
2003-09-23 02:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 27 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-07 22:58
voratinkliai
jėga. labai patiko
pabaiga netikėta, stebinanti. [šypsausi]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-23 20:34
Shokeja
nei čia liūdna nei čia ką, būna ir graudžiau....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-29 16:53
Laukinė Piliakalnio Radasta
Čia antrasis mano mėgiamiausias kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-21 17:53
nejausk nudesiu
blyn.duochiau ir visus 10 jei tik gtaletu ;/ deja galima tik /////
super.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-14 16:26
Loke1
pabaigoje vėl sunerimtėjai. hi
Man ir liudna ir juokinga lig ašarų buwa kajp Kauno meru išrinko barzdotą bajeristą, o kai jau JE Prezidentu išrinko ... aa.. neviltis. (tai žinai, man vis politikoje skauda). Ale gerbti reikia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-01 11:22
Darrrka
:-) Deni... net linksma pasidarė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-29 21:50
KNX
KNX
paxui - ne!!! :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-29 20:19
KNX
KNX
geras atsakymas.blogas buvo klausimas.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-24 20:33
Denisas Melnikas
Ech, velnias žino. Gal Vincento brolis koks? Paklauskite mano literatūros mokytojos...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-24 16:58
Laukinė Piliakalnio Radasta
Iki šiol dailininkas van Gogas turėjo Vincento vardą. Gal atsirado koks kitas? O gal supainiota pavardė?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-24 12:36
Irna Labokė
Stebink, stebink..... :))) Juk gali!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 20:21
Pulsedriver
"Liudziu dazniausiai del poelgiu" nu jau netikiu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 17:15
Man Či
buvau pasiilgęs tokių Deniso kūrinių, ypač tokios pabaigos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 15:50
katalike
per daug geras, kad nepatiktų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 14:24
Domas
Taip taip taip... Na, biškį užkliuvo man atsakinėjimas į retorinius klausimus... Tačiau šiaip, įdomu... Iškart jaučiasi, kad rašyta nuoširdžiai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 14:19
Casandra
Vaikine, i megst., nors kitavertus ne karta jau girdetas toks liudesio apibudinimas (tik retai kuris tai susieja su politika-original, nors ir savaime aisku). Tai tiek ;)
/////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 11:25
experiment
ir aš mėgstu žalią arbatą..patiko.jaučiu į mėgstamiausius eis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 10:02
meskute
mintys siandienos straipsniui. sklandu :) dienorastis? ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 09:58
roger
Odė liūdesiui :) Iš principo neteisinga - įkvėpimą suteikia emociniai išgyvenimai - ir šokas, ir džiaugsmas etc. Be to liūdesys - plati sąvoka, vienoks jis praradus draugą, kitoks praradus pirštą, pametus piniginę, pavėlavus į autobusą ir pan. Bet gana įdomu, nes parašyta nuoširdžiai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-23 08:32
fontanai_fontanai
Mokyklos suolo disciplina tau į naudą - tada ir mintis skaidresnė, ne tokia padrika. Tokia labiau viena, o ne besiplaikstanti su vėjais karnavale. (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 22]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą