Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Motina su kūdikiu ant rankų - susižavėjimo vertas reginys…..dailininkų potėpio objektas….Madonos su kūdikiais…sustoja amžiai, kai žvelgi į tokį vaizdą…Madona atsikartojanti šimtus ir tūkstančius kartų Marijose, Agnėse, Valentinos …kaip ir dabar – traukinyje - idilė sustingusi ir užkabinusi tavo žvilgsnį, kurį atitraukti gali tik nelemti prisiminimai…už lango greitai  besikeičiantys lekiantys peizažai - o tu negali atplėšti akių  nuo tos magiškos alsuojančios amžina meile skulptūros…tik tavo krištolinis žvilgsnis, paminklas motinai ir mintys…ir liūliuojantis ratų kaukšėjimas…miegoti…pamiršti…

Tamsa ir žvaigždės, daugiaaukščių namų languose šviesų nebuvimas sulaikęs kvapą - miegantis miestas krenta tau po kojų, o tu kartu su juo krenti į patalus…tu TARP - tave instinktai lyg plonėjanti gumyte įkyriai tempia žemyn, - tas jo laikinas švelnumas, nes vidus beveik pasiekiamas ranka, nesupraskime visko taip tiesmukai, - bet negali pasiekti dugno, nes liftas užkėlė į dvyliktą aukštą…iliuzija - giedras dangus ir į vidų krentančios žvaigždės , o kartu su jomis ir žemiškas kūnas…
Tarp - dangaus ir žemės - tarp - savo širdies ir kūno, kas gali sudaryti paktą dėl įsivyrausiančios su savimi ramybės?-kaip pasiekti sielos tylą, kai širdis nekonfliktuoja su kūnu? Jei kūnas manęs esybės dalis – ar ji suderinama su “kita manimi”?

….ar reikia numirti ir atgimti vėl iš naujo, kad nieko neprisimintum? Kada prisiminimus ištiks amnezija, sklerozė…kas būtų patikimiau?

Kokios pabaigos aš nuolatos laukiu?; ar būti nuolatos susikrovusiai išsiskyrimo lagaminus taip jau blogai…juk parduodant bilietą stotyje visada nurodoma atvykimo stotelė…kam prieštarauti, kad jausmai tai ne trumpalaikis vojažas?
Bilietas nusiperkamas..ir būtinai reiks išlipti ten kur nurodyta. Galima pakeisti nuomonę ir išlipti ankščiau ar vėliau? Mažiausiai skausminga procedūra - išlipti jau pirmoje stotelėje…stoteles pravažiavimas gali sukelti problemų su kontroliere, mes juk sąžiningi, kitų sociumo narių nuomonės paisantys piliečiai…?! Tik  niekada nesupratau, kaip ir kas nustato tą galutinę stotelę, kada tau reikia išlipti? Ar tai įprotis?

…aš tik snūduriavau......kitą kartą važiuosiu autostopu
2003-09-18 12:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-18 14:01
Vėja
Viskas tikrai padrika [tikrai primena snūduriuojant ateinančias mintis:], bet idėją radau. Ir man ji patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-18 13:31
Anarinya
filosofinesmintys, kurios sunkiai siejasikartu... gal labaiu apjungti reiktu, ne sjei atvriia nelaqbai ir skiatosi nesitveriau iki galo:(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą