Rašyk
Eilės (78185)
Fantastika (2308)
Esė (1556)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Myliu visą pasaulį, išskyrus Marytę, Juozą, Justę, Alfonsą ir kitus kaimynus.
Kad visiems būtų suprantamiau, pasiaiškinkime vartojamas sąvokas:

-  Marytė – šlykšti moterėlė, maždaug septyniasdešimties metų amžiaus. Kiekvieną rytą keliasi prieš šešias, eina prie krautuvės, stovi ir laukia iki aštuonių, kol atsidarys. Pati pirma išrenka nukainuotas prekes – man nebelieka.

-  Juozas – šlykštus vyrukas. Iš išvaizdos šešiasdiasdešimties, protu – penkiolikos. Mėgsta pastatyti automobilį po mano balkonu. Aš noriu, kad jį patrauktų, nes užstoja suoliuką, ant kurio kasdien susėda Vacys su Stepu ir mane apkalbinėja. Metu pomidorą iš penkto aukšto, įsijungia signalizacija. Juozas išlenda pro langą, išjungia ir įlenda atgal. Nesusipratėlis.

-  Justė – dar viena šlykšti moterėlė. Gyvena gretimame bute, bet niekada neužeina pasisveikinti. Ir aš neinu – ji pirma pas mane neužėjo.

-  Alfonsas – šlykštus vyrukas. Neišsipildžiusi svajonė – kulinarija. Gyvena aukštu žemiau manęs. Niekur nedirba, todėl mėgsta suktis virtuvėje. Nuolatos atsidaro langą, kad mane nuodytų tuo prisvilusių blynų kvapu. Aš tuo metu stebiu Vacį ir Stepą ir rūkau. Tai nevykėlis – per šitiek metų neišmoko blynų kept.

-  Kiti kaimynai – nepažįstu, bet vieną jau pastebėjau – šlykštūs žmonės.

Vat jų tai nemėgstu, o visus kitus myliu širdingai.
2009-02-16 15:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-04 23:03
giminaitė
labai neblogai. butu galima logine uzduoti kokia is jo isspaust (pvz. kas su kuo kada ka dare?):D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-17 19:35
Tilitė
Mano nuomone,– kalbu apie kūrinį, bet ne apie pasakotoją ar autorių, – tai puikus prozos gabaliukas. Gal kiek trumpokas, bet ilgesni sunkiai skaitomi rašykuose. Taiklus cinkelis ir juokelis, kontrastas tarp pasakotojo ir jo tariamų žodžių, suderinta kūrinėlio visuma. Na tai kas, kad netelpa į prozos žanro rėmus :) , kad ir kokiame muziejuje jie kabotų.

Man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 22:13
Labanaktis
O aš - geras žmogus. Man geri ir negyvi kaimynai:)
...bet prozos čia nedaug.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 21:21
Mikė Lilikė
Dar kartą grįžau prie kūrinio. Pirma, tai tipinė humoreska, o jai talpinti skyrelio nėr... Turi prie kitų prozos kūrinių glaustis. Kuo patraukė šis kūrinys? Nežinau. Tiesiog lengvai, įdomiai perskaičiau, nusijuokiau. Ko daugiau bereikia? Man, užaugusiai su V. Žilinskaitės knygomis po pagalve (kada liūdna būdavo) - atradimas. Du paskutiniai sakiniai kūrinį gražiai užbaigia, net ir tūndrai neelektrifikuotai (čia iš internetinio jaunimo žodyno) viskas aišku pasidaro... Gaila, kad kitiems nepadarė tokio įspūdžio, kaip man. Manau, autorius tikrai turi nemenkų galimybių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 18:58
Vynn
:)tauri meilė pasauliui - dažnai, beje, sutinkama. Man asmeniškai - daugoka tų "mylimųjų" ir jų vardų tokiame trumpame kūrinyje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 18:58
Šnekorius
Puikus savimylos - egoisto portretas. Subtilios ironijos pgalba pateiktas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 18:24
zirzule
Bendravimo abstinencija :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 18:14
burundis
Rasa J kvaila mergiščia - ar prieš rašydama(s) pasidomėjot, ką reiškia šie žodžiai? pasidomėkit ir paaiškinkit man savo komentaro prasmę, nes aš nerašiau nei apie žydus, nei apie homoseksualus, nei, tuo labiau, apie jų baimę.

visiems kitiems ačiū už komentarus ir pastabas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 18:03
begemotas
homofobija?
ksenofobija?
pokštas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 16:35
švo
Kone sustatyti kaip per kokį casting'ą.

Pasirinkimas gal ir geras, bet išraiškos būdas - vargu. Plėtotės bei potekstės trūkumas taip pat juntamas. Nepavyko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 16:08
Mikė Lilikė
Puiku, nuostabi ironija. Kaip tik mano stiliaus. Jei galėčiau vertinti, būtų 5+. Sveikinimai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 15:47
KartaisAš
Labai įdomu būtų sužinoti, kas tai yra, kam tai skirta, tavo nuomone.
Aš negaliu pasakyti, kas tai, negaliu ir vertinti.
Gal emocija? Gal refleksija į supančią aplinką?
Jei tai yra vienas iš šių variantu, žinok, kad tokiu atveju nėra meninės vertės, kaip turėtų būti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą