Rašyk
Eilės (78173)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jį lenkia vėjai, spaudžia liūtys ir sniego pusnys. Jis turi išlaikyti didelius ir sunkius vaisius ant savo liaunų šakelių, turi atiduoti savo energiją jauniems ir visai gležnučiams pumpurėliams ir lapeliams. Turi kentėti neiškenčiamą speigą ir ledą žiemą, kai vėjas stingdo vandenį viduje. Turi kentėti nepakeliamą karštį, kai saulė svilina jau ir taip perkaitusius lapus ir žiedus. Jis turi džiaugtis gavęs nors vieną lašą neįkainojamo vandens sausiausią metų dieną, turi džiaugtis saulės spinduliu lietingą dieną. Jo svajonė išgirsti mažų paukščiukų čiulbesį ant šakos susuktame lizdelyje, jo svajonė yra džiuginti Tave ir mane savo saldžiu vaisiumi, iš savo sėklytės išauginti dar vieną medį. Svajonė saugoti mažą daigelį nuo stiprios liūties ar per daug saulės spindulių. Jo svajonė kad kiškis nugraužęs liauną kamieną išsigelbėtų nuo bado ar mirties.
  Tas medis yra mūsų gyvenimo mokytojas, mūsų didžiausias pavyzdys, mūsų vedlys per tamsų mišką.
2008-03-16 17:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-20 17:00
swam
paprasta, bet prasminga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-17 16:02
tiny
sitame kurinyje stengiausi medi sugretinti su zmogumi.ir kartais rodos medis padaro daugiau gero nei zmogus.bet cia jusu nuomone,aciu ir uz ja :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-17 11:32
agricola
rusai sako medžiai miršta stovėdami...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-16 22:34
Pasmerkta sėkmei
Džiugu, kad tau rūpi gamta, bet pernelyg idealizuoji medį. Abejoju ar nors vienas medis laukia, kad kiškis nugraužtų jo kamieną, juk tai - medžio oda, jam turėtų skaudėti. Ir apskritai - kodėl medžiui turėtų rūpėti išgelbėti kiškio gyvybė? Juk medis yra tik medis ir nieko daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-16 20:58
gatita
jis valo musu uztersta ora ir paaukoja savo gyvybe tam, kad galetume pastatyti nama ar susilti prie zidinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-16 20:12
Viščiukų princesė_Inter corda
bet mes nusigręžiam dažnai nuo jo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą