Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Grįžtant namo visuomet apima bauguma. Einu ir žiūriu į atskirus namus. Ką jie slepia? Tie kraupūs iš lėto žudomų, išvargusių sielių konteineriai. Vis pagalvoju ar ateis ta akimirka kada masiškai išsiverš ta neapykantos, skausmo, pažeminimo lavina, kuri dabar šmėžuoja tik atskirais jaunystės agresijos ir bobutės kuri su sveikuolio energija plūsta kaimyną epizodais, po kurių nevalingai norisi “perkrauti” vaizdą, paspausti “ctrl+alt+del”, kad galėtum įsivaizduoti, kad to nematei, kad tavęs tai neliečia, kad tai tebuvo iš elektronikos į realybę atkeliavusi klaida ištaisoma magišku “restart” klavišu. Prišnerkšta ir epizodiškai prispjaudoma krauju, kurio salsvas kvapas maišosi su nuorūkų pelenais laiptinė, dar labiau sustiprina jausmą, kad papuoliau į erdvę prisodrintą gyvuliškai grubiomis, kone pirmykščio paprastumo kiekvieno žengiančio šiais laiptais emocijomis – ar tai būtų degtine save žudančio kaimyno jėga, ar mano sunkiai slepiama baimė. Įsispraudęs į žmogidės narvelį atsiduodu nepaliaujamam krebždėjimų, atodūsių, neapykantos klyksmų ar vaiko verksmų srautui. Kairė, dešinė, viršus, apačia ... susiplaka į klampią neviltį.. Kažkas už šių sienų taip pat priverstas kęsti ir mano garsų odą, taikyti sąmonėje mudviejų, mūsų trijų, mūsų keturių, mūsų bala žino kiek garsus....  aš namie....
2008-02-28 15:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 15:59
agricola
rašai kaip E. A. PO apsakyme kur apie Ašerų namus, įvadinė dalis...bet nėra plėtojimo, pradžia esei gal ir gera...3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-28 17:55
Akademix
Ką žinau? O kam idomu?! Šiaip perskaičius užplūdo kažkoks malonus jausmas...maždaug toks vaizdas: jaunuolis parėjo namo, atsidarė balkoną, užsirūkė ir kalbėjosi su papūga...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą