Verksmo vietoje – bebalsis
sparnų cha-cha-cha-cha danguje.
Šiurpus Šiaurės juokas. Tuščias
vargas vargonų, neigiančių spalvą metalo,
susikaupimą, išmonę legionų – ledo, pelėsio,
gyvsidabrio, senų rėmų mėlyno dažo. Nuty-
lėtos čia piliarožė ir lelija. Nutylėsiu tad
lėliją ir lė*.
Kaip geltonas geluonis, raginsiu
šią blyškiaveidžių šutvę dirbti
liežuviais, rodysiu mažuoju pirštu: katės
laižosi – štai jums būdas kas kartą
praryt ir išvemti dalį savo senatvės.
Iš meilės vynui, bet sakykim „tė-
vynei“.
Atšiaurūs jie. Mano bandymas loti:
esu logikų sugulovė, žinau paiką
kūno geometrijos mitą, kad kairė koja
arčiau širdies ir kad šiltesnė už
dešinę koją. Šiaurė sukurta sykiu
su dideliais žingsniais, kad mokintųsi
mažesnių, kad turėtų ką veikti,
Birgitte ir Gitte, kad, uogoms pabirus,
matematika rastų daugybės lentelę,
skurdą narsios dvikojystės,
pranašą su kiaulės koja
tarpukojy.
Sienų ausys čia prikirmiję sieros,
Rosmarie. Rūgštūs jų sodai.
Mano drabužis yra nuolankus
ir vertę įgyja bemaž dėl džiaugsmo vagies.
Jiems rūbas – dėl vagio. Aš žiedėju,
ragėju, žadinu, raginu, Maarja. Čia
liūdesys, ū ilgoji, sloguoju,
liūdesys, l minkštoji, aukštuoju.
Gražiuoju: mums nevėlu būti
be vietos, mano A-vietininke,
mano Avele, ale vėl –
vėliavėle, vietele,
o vėliausiai – būtoji styga,
būsimoji vielele.
Hald Hovedgaard, 2007 liepa.
* Tai keltų (bretonų) kalbos žodis, reiškiantis epinį ar lyrinį eilėraštį,
būdingą Viduramžių literatūrai.
"(...) O ir apskritai
pats skrebenimas plunksna yra net
platinimas properšos tarp tų, su kuriais susėst
arba sugult nepavyks, su kuo - priešingai nei laiškai -
nebepasimatysi. Tas pats galas, kodėl".
Taigi, ačiū už nuorodą. Dabar fabrike tikrai alpsiu nuo rozmarinų ir nuo kepsnių. O kodėl neparašius epo, jei taip liejasi ir toks perteklius, O gal iš to išsirutulios kokia nauja forma. taip pat galima rašyti sudėtingos formos peozijos kūrinį, tiksliai neatsimenu, atrodo, vadinamą "vainiku".
Kuolas - simptomas, kad ir čia yra tų, kurie puoselės vidutinišką standartinį skonį bei epigonizmą. Turint galvoje, kad tai yra normalu visais laikais, tai reikėtų vadinti šio pasaulio teisingumu arba tiesiog šio pasaulio forma, kuri nepajėgia būti nei blogesnė, nei geresnė negu yra:))
ant vargonų išsilydo sidabras laša į klauptus nišas navų sustingusius žmones
vienoj rankoj piliarožė kitoj lelija šaknyse vėl jisai - sidro sidabro sirano
sarah prisidengusi mažuoju piršteliu liečia tėvynę
įsismelkdama į senatvę dar viduramžiais ir jau dabar
uoliai mokosi įprastas tiesas - kairė koja dešinė ranka šiaurė nustatytu laiku...
vargšele mano sarah kiaulių kojos ne tau ir ne tau sieros daugybos lentelės pelyjantys žodžiai.
atsisėsk ant avelės mano sarah ir linguodama nešime uosk romarinų kvapus virš tėvynės apkloto kylantį liūdesio lingėm..
Išties kūrinys veda kuriančiojo sąmonės bei pasąmonės labirintais, intriga išlaiko visą kelią, netikėtumas- ilgas koridorius su daugybę durų, jos atsiveria viena po kitos. 5
Apie vertinimų skalę išties įdomi tema, ir tai ne atsitiktinumai, o tendencijos. Jei vertintojas nekompetetingas, nesupratęs spaudžia kuolą, nesivargindamas suprasti ir atsiribot nuo asmeniškumų. Krinta rašančiųjų lygis, bandant parašyti taip, kad kažkam įtiktų ir patiktų.
Dėlto visada smagu atradus originalų kūrinį.
Hmm, smagi moteriška skandinaviška šutvė kelia orgijytę. :D Bet, kaip skaitytoja, visai nesu dėl to besorgt, tik smaginuos kartu. :)
(visai galėtų skaitytis kaip du atskiri gabaliukai - pirmasis, šaltesnis, iki "Mano drabužis")