Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







7 epizodas

1. Mes kalbėjome apie toleranciją, bet sakykite, ar yra studijoje bent vienas žmogus, kuris nepritaria homoseksualiems santykiams?
Tyla? Vadinasi, visi yra už?
2. Ne.
1. Ką reiškia ne? Juk tik ką Jūs pritarėte tokiems santykiams?
2. Ne, aš nepritariau, tiesiog susilaikiau reikšti savo poziciją.
1. Pirma Jūs susilaikėte, o dabar staiga nusprendėte nebesusilaikyti? Ar tai nėra kažkoks Jūsų sutrikimas, kai Jūs nežinote, ko norite – čia norite homoseksulių dalykų, po minutės kažkodėl persigalvojate? Gal Jums su galva kažkas negerai?
2. Klausimas buvo visai ne taip suformuluotas.
1. Koks skirtumas kokia formuluotė, esmė nepasikeitė – iš pradžių, kaip ir visi studijoje, Jūs norėjote homoseksualių santykių, pripažinkite, juk norėjote?
2. Ne.
1. Norėjote. Tylėdamas, kaip ir visi kiti, pritarėte tam. Staiga kažko išsigandote. Vadinasi jūs netolerantiškas, jūs skleidžiate neapykantos kalbą ir niekinate kitaip mąstančius? Jūs esate prieš laisvę, demokratiją ir žmogaus teises? Atsakykite taip ar ne?
2. Ne.
1. Jūs vėl meluojate. Aš matau tai iš Jūsų akių. Jūs tiesiog negalite pakęsti kitaip manančių ir gatavas su tokiais susidoroti. Jūs fašistas.
2. Nesąmonė.
1. Pagrįskite, kodėl gi ne? Jūs einate į gėjų paradus?
2. Ne.
1. Jūs neįsisegėte iki šiol tolerancijos ženkliuko. Visa tai liudija kruviną Jūsų neapykantą kitos orientacijos žmonėms ir nepakantumą kitai nuomonei. Aš nesu tikras, ar mūsų vakarietiškai visuomenei reikia tokių rusiškai nusiteikusių asmenų. Aš nesiūlau, kaip kai kas, šaudyti tokius po vieną kartą per metus, bet aš kviesčiau rimtai pagalvoti, ar nereiktų iš Jūsų konkrečiai atimti pilietybės ir išvaryti kaip pavyzdį kitiems rusofilams iš mūsų šalies, keliaukite į savo Rusiją ir reikškite ten savo homofobines nuotaikas. Ar studija palaiko mano pasiūlymą?
Matote, vienbalsiai. Išveskite jį, nenoriu matyti tokio fašisto.
O mes su visais likusiais pakalbėsime apie kitas demokratines vertybes.
2022-09-07 11:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2023-07-27 02:01
Šamanas83
Puikiai. :) Grynai iš gyvenimo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-09 18:39
neberijus
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-07 14:54
zmogus_du
Visada taip būdavo. Kažkaip savaimes nusistato taisyklės, pvz., kad priešus reikia suėsti (kanibalizmas), ir tai yra kultūringa.
Progresas ir pažanga. Tik va apsimetinėjimo vis daugiau, kokie mes pūkučiai. Nė gumbo. Kaip sakė Kastanedinis don Chuanas, ką tu pakeisi švytinčiame kiaušinyje. Galima tik sušvelninti nukritimus.
Kryčius. Nuopolius. Klausimas, kas liktų iš kultūros vėl pvz. atjungus elektrą, atgal į kaimą, o ten nieko nėr. Miške dar šis tas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-07 12:41
Kormilecaitė
Fantastiškai:))
Ir taip gyvenimiškai. Visiška aktualija. Būdinga ir rašykų erdvei.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-07 11:43
Tuba Mirum
Puikiai. 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą