Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1556)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







5 epizodas

1. Aš nesuprantu tavęs, kodėl ne?
2. Todėl.
1. Tai ne atsakymas. Nurodyk priežastį.
2. Mes nepažįstami.
1. Tai nesąmonė – kam mums pažindintis, jei paskui niekada daugiau nesusitiksim? Ar tu nori toliau susitikinėti?
2. Nežinau.
1. Kaip bebūtų, jei norėsi susitikinėti, tada ir susipažinsim, o dėl vieno karto aušinti burną, pažindintis, apsikeitinėti numeriais, adresais ir visa kita nesąmone, tipo, o kas tavo tėvas arba kuo tu būsi užaugusi? Tai nereikalinga, nebūtina. Kam apsikrauti papildoma informacija? Juk mes tik kartą pasismaginsim ir išsiskirsim, kaip jūroje traukiniai ar kaip ten sakoma.
2. Aš nenoriu, kad tu paskui girtumeis savo draugams – šitą irgi patvarkiau.
1. Tai aš vis tiek girsiuos – patvarkysiu ar ne, sakysiu, kad ji buvo mano kažkelinta ten, nežinau skaičiaus. Todėl tau geriau sutikti, kad nebūtum nekaltai apšmeižta, taip bent žinosi, kad aš nemeluoju ir tau nereiks įrodinėti, kad negulėjai su manim, supranti?
2. O kelinta aš tau būčiau?
1. Na, po teisybei, aš dar tik pradėjau, man aštuoniolika metų, pati supranti, truputį vėluoju, tad kol kas dar neperžengiau vienženklio skaičiaus, bet iš tikrųjų galvoju ateityje kiek spėsiu iki vestuvių ir po vestuvių, aišku, tada bus sunkiau, pasiekti kažkokį triženklį skaičių. Nežinau, kaip eisis, bet reikia užsibrėžti kuo aukštesnį tikslą. O tu?
2. Aš irgi dar tik vienženklį skaičių turiu.
1. Tikrai? O atrodai pakankamai seksualiai, tave turėjo jau koks penkiasdešimt patvarkyti.
2. Nea, man irgi tik aštuoniolika, be to, gerai mokiausi mokykloje, tai ne į visus vakarėlius nueidavau, todėl labai pasigirti negaliu.
1. Na nieko, nenusimink, jei labai man patiksi, galėsiu pasiūlyti tave dar keliems savo draugeliams, taip susirinksi didelę auditoriją. Tai kaip, einam?
2. Kur?
1. Į bet kurią laiptinę. Atsistosim tarp aukštų, niekas dienos metu labai nevaikšto, penkiolika minučių ir baigta.
2. O tu prezervatyvų turi?
1. Palauk, panele, prezai tai čia jau tavo bėdos, jei nenori pastoti, pati tuo ir rūpinkis, o man tai kas – dėl manęs gali lakstyti po pasaulį mano palikuonys. Aš tik suteikiu tau malonumą, nieko daugiau – jokių įsipareigojimų. Prisimink, mes vienas kito nepažįstam.
2. Gerai.
1. Ir dar, po to, kadangi sutaupei ant prezervatyvų, tai už tuos pinigus pastatai man kavos už paslaugą. Kartu ir pasijuoksim iš nuotykio, gerai?
2. Tinka.
2022-09-04 13:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-04 17:30
zmogus_du
"O kelinta aš tau būčiau?
1. Na, po teisybei, aš dar tik pradėjau, man aštuoniolika metų, pati supranti"
Nesuprantu mergų lytinio gyvenimo, aš senas, bet iš bėdos galiu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-04 16:07
cinikas ir nihilistas
Japi, čia pažintys užvis svarbiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-04 14:36
Kaimo japis
nepažįstami, pažindintis, susipažinsim... - o jėtau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą