Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1556)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mėnulyje

Gogi. Taip, čia nyku. Nežinau, ar galėčiau čia gyventi.
Blyn. Čia ir negyvena niekas. Todėl mes ir renkamės, kur mums niekas netrukdytų.
Kvakas. Įsijunkite prožektorius ant galvos, kad galėtume vienas kitą matyti.
Gogi. Taip, bet kodėl negalėjome susirinkti, pavyzdžiui, pas ką nors namuose?
Kvakas. Tu priimtum mus?
Gogi. Aš ne, ta prashme, aš patsh be namų, bet gal kiti...
Radastas. Nesibrauk į svetimas teritorijas, nežinau, kelinta taisyklė.
Blyn. Ketvirta.
Gogi. Taisyklėsh čia ko arba kieno?
Kvakas. Ramaus gyvenimo rasyk. lt teritorijoje.
Gogi. Oho, ir kiek iš visho yra tų taishyklių.
Blyn. Tikslaus skaičiaus niekas nežino, jos kuriamos kiekvieną akimirką.
Tėja. Gerai, aš čia irgi nauja, tai gal tiesiog sutrumpinam apybraižas ir eikim prie reikalo.
Kvakas. Puiku. Turiu pasakyti, dabar kai nėra San Sebastiano...
Blyn. Velniai žino, kur jis užsikasė...
Kvakas. ... tai aš vadovauju sueigai. Pirmiausiai susimažinkime iki aštunto formato, o tada kviečiu visus ant desktopo.
Tėja. Tu žinai, kaip susimažinti?
Gogi. Nelabai, bet shtebėk, ką kiti daro. Matai, visi griebiashi už kiaušinių.
Tėja. Bet aš neturiu kiaušinių.
Gogi. Kažkas vishtiek ten turi būti, matai vishi shumažėjo, ir aš. Oi, ar aš ne per mažas?
Blyn. Per mažas, bet pirmam kartui atleistina. O dabar visi nusirengiam.
Tėja. O kam? Aš be apatinių.
Radastas. Vadinasi, nusirengimas neužtruks.
Gogi. Bet paaiškinkit, kam aš turiu apshinuoginti? Oi, pas tave labai didelish tas daiktash. O mano apipjaushytas, ar tai nepamaišysh?
Kvakas. Šlykštu.
Gogi. Aš nekaltash, aš shemitas.
Radastas. Tu turi schemą?
Gogi. Ne, tu neshuprasti, neturiu schemas, tieshiog shemitas, shupranti?
Radastas. Eik šikt.
Gogi. Vo vo, ir Shvoločiush taip pashakė – eik šikt, ir aš labai, labai shupykau. Pashiuntė šikti, a popieriaush nedavė, kaip aš šikshiu, kur valyshiu, Šhimašiush taip Vilnių patvarkė, kad žolėsh neliko, tik asfaltas, betonas ir shtiklash. Gal aš į shtiklą turiu nuvalyti? A?
Blyn. Na, baikim tuos tualetus. Nusirengiame tam, kad įsitikintume, jog niekas neįrašinėja.
Kvakas. Neturi mikrofono, aišku.
Tėja. Dabar kaip ir aiškiau tapo.
Radastas. Be to, kad nekiltų erotinių pagundų.
Gogi. Palauk, bet man labai kyla pagunda, ypač kai matau Blyn šikną, aš maniau, kad tavo shubinė per dvidešimt metų bush nushėdėta.
Blyn. Aš darau kasmetines plastines operacijas po to, kai man pašalino nuo šiknos taburetę.
Gogi. Vo blyn, už tai tavo užpakalysh kaip berniuko. Turėjai taburetę?
Blyn. Buvo viena priaugusi, teko atskirti.
Tėja. Aš nežiūrėsiu. Ir į mane, prašau, nežiūrėti.
Kvakas. Gerai, prie reikalo.  Praėjo dvidešimt metų, tu Klomb, kaip seniausia, pranešk kas ir kaip.
Blyn. Na, seniausias pas mus Svoločius. Apie jį daugiausia visada mes ir kalbame čia susirinkę. Bet dabar jis nurimęs, manu, jam šakės.
Kvakas. Kodėl?
Radastas. Neskaitei paskutinio? Išsikraustė į Mėnulį.
Gogi. Tai jish čia? Aš bijau, jish gali mane užmušti, aš jam kuolą parašiau, kad jish mane šikti pashiuntė be popieriaush. Pas mush Heruzalėj, jei kash ką kur pashiunčia, vishada duoda kažką į kelionę. Pamenu, kai mush į duju kamerash shiuntė fašishtai, tai davė muilo, shako, eishite praushtish.
Tėja. Tavęs tada gal dar nebuvo, a?
Gogi. Buvo, buvo, daug tu shupranti, kvaila višta. Mūshų ten daug buvo, šhešhi milijonai, va.
Blyn. Šitoj pusėj jo nėra, jis renkasi šviesiąją. Tai tokie su juo reikalai, pirmą kartą per tiek metų ramu. Manau, pailsėsime.
Kvakas. O kiti?
Blyn. Spenserio irgi nėra...
Radastas. Bet jis nekenksmingas.
Blyn. Taip, bet pernelyg prisirišęs buvo prie Svoločiaus, o tai jo amžiaus berniukui, negerai, atsiduoda pedofilija.
Kvakas. Lyg mes kitokie.
Blyn. Aš skaisti.
Radastas. Nejuokink.
Blyn. Gi sakiau, kasmet atlieku plastinę operaciją, kanalų taip pat.
Tėja. Galėsi man užrašyti telefoną, kur tą daro? Aš taip kvailai kaime per šokius praradau, norėčiau susigrąžinti.
Kvakas. Gerai, o kur Mortis, ar kaip ten jį?
Blyn. Exmortis, geras vaikis, išplaukė į didžius vandenis, taip spėju. Turėtų gauti greitai Pulicerio premiją.
Gogi. Ot velniash. Kodėl aš per vėlai atėjau, norėčiau shushipažinti shu genijum, gal ką nukopijuočiau.
Radastas. Tu ir taip išvien plagijuoji.
Gogi. Taip, bet ten beraščiai, o kad galėčiau nuo genijaush.
Tėja. Tai plagijuok nuo Svoločiaus, jis, pagal mane, irgi prie genijų.
Blyn. Taip, Exmortis irgi labai vertino Svoločiūgą. Aišku, labai artimi, kaip su Spenseriu, jie nebuvo, bet draugavo.
Kvakas. Pederastai.
Radastas. Man kažką sakei?
Kvakas. Ne tau, aš su savim kalbu.
Gogi. Gerai, kad Svoločiūga, negirdi, o tai apsireikštų dar ir vishiem shnukį išmaltų, baishu, fašishtas.
Kvakas. Negirdi, dėl to ir susimažinom, kad atrodytume kaip skruzdėlės, ar girdi skruzdėles?
Gogi. Ne.
Kvakas. Tai va, gali būti ramus.
Gogi. Shu Shvoločiumi niekada negali būti ramush, o jei ir jish shushimažino, a?
Tėja. Taip, gerai, palikim apybraižas ir baikim.
Blyn. Pirmam kartui per pandemiją užteks, negalime bendrauti ilgiau penkiolikos minučių.
Kvakas. O kaip fizinis kontaktas?
Radastas. Tikrai, kada pisimės, kaip sako Svoločius?
Blyn. Kitą kartą, man mėnesinės.
Gogi. Reikėjo paprašyti, kad ir jash išoperuotų.
Kvakas. Po velnių, net pasimasturbuoti nespėjau. Žmona vėl sakys, ką ten taip ilgai tualete veikiu.
Radastas. Atvaryk pas mane, kartu sumesim.
Gogi. Vaikinai, aš shu jumish.
2021-04-15 20:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-04-16 19:18
užkaboris
Primena anekdotą apie hompiderastus. Vienas kitam prisipažįsta, vakar turėjau santykius su moterim. Tas pasibaisėjęs - nejaugi tau buvo ne šlykštu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą