Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Veikėjai:
L.I.A. (Lėlė Išdurtomis Akimis)
E.L. (Esamasis laikas)
Publika (minia žmogystų juodais gobtuvais)

(Scenos vidury ratu susispietusi Publika šnibždasi, priekyje sėdi L.I.A., ritmiškai judindama galvą pirmyn atgal, už jos nugaros stovi Esamasis laikas, įsijautęs masažuoja L.I.A. pečius)

L.I.A. : Buvo trys... Buvo dvi... Buvo viena...
E.L : Praeitis! Viena be galo didelė nutukusi dvokianti boba, vardu Praeitis... Po velnių! Mažyte... Neprivalai čia pasilikti. Bėk! Tu... ne... viena...
L.I.A. : Viena... Viena... Viena... dvi... trys... Buvo viena, buvo dvi, buvo trys...
E.L. : Išeitys! Bet...Mano mažas aklas angele, tu pasirinkai "IŠEITI". Trenkei durimis jai prieš nosį. Žinai, tada ji įsižeidė. Ateitis įnoringa... sakyčiau... gan emocionali. Ką manai?

(L.I.A. iš lėto laižo Esamojo laiko pirštus, švelniai kiekvieną krimsteldama)

L.I.A. : Vienas... du... trys...
E.L. (šnopuodamas iš susijaudinimo) : Myli...mane?
L.I.A. : Ne... galiu. Tu keities. Kiekvieną rytą. Tamsa. Antrą rytą mėnulis. Du mėnuliai. Kentėt. Kentėt. Kentėt. Trys. Nusišypsot. Keistis... Keistis, keistis!
E.L. : O Praeitis nesikeičia. Viena, viena, viena. Visada ta pati...
L.I.A. : Nutilk! Mūsų dramoje per mažai veiksmo. (?!)
E.L. : Vadinasi, Publikai reikia kraujo?
Publika : Kraujo!
E.L. : Vadinasi... Kažkas turi mirti?
L.I.A. : Mes... pastatėme statinį. Harmoniją. Pusiausvyrą. Buvo vienas. Buvo du. Buvo trys... elementai. Norint sunaikinti Harmoniją, reikia sunaikinti... vieną elementą...
E.L. : Arba visus!
Publika : Sunaikinti! Mes ieškome nereikalingo Elemento... lemento... mento... memento more... fragmento... Momento!!! KLIJŲ! KLIJŲ! KLIJŲ! Norint sunaikinti Harmoniją pakanka KLIJŲ! (kvatojasi)

(Skamba muzika, L.I.A. su Esamuoju laiku eina ratu aplink Publiką, raitydamiesi vienas aplink kitą)

E.L. : Sunaikinti!
L.I.A. : Praeitį! (kartoja 3 kartus)
E.L. : Nebenori...būti šių namų kambarine?
L.I.A. : Valyti dulkes nuo Prisiminimų. Išvesti juos...pasivaikščioti savo sąmonės labirintais. Leisti nusišlapinti ašaromis...šiltai apkloti... Vienas... Du.... Trys... ir... Sunaikinti! Visus! Praeitis myli savo pakalikus... skalikus...Šalikus. PASISMAUGT! Sunaikint!!!
Publika (rėkia) : Norint sunaikinti Harmoniją, pakanka ŠALIKO!
E.L. : Bet tu juk neturi šaliko. Naivioji Temide. Veltui tiesa išdūrė tau akis. Pala? O gal ten buvo melas? Norėčiau...Kad mane matytum. Aš gražus. Ir laikinas... Ir žinai... Mano laikinumas YRA AMŽINAS! Amžina laikinumo Harmonija...

(Esamasis laikas apeina aplink L.I.A., atsisėda apsižergdamas, glamonėja...)

E.L. : Na... Nusprendei, kurį elementą... Sunaikinsi? Publikai reikia veiksmo. Suardyk Harmoniją! Tu turi... Šaliką... Ir Klijų... (paduoda)

(L.I.A. apverčia klijų buteliuką, lašina klijus ant grindų)

L.I.A. : Buvo vienas... Buvo du... Buvo trys... Lašai...

(Esamasis laikas laižo klijus nuo grindų)

E.L. : Mano skrandyje Disharmonija!!! Na... Rinkis... Kurį elementą sunaikinsi...
Publika (šnypščia) : Pasirink!
L.I.A. (šnibžda Esamajam laikui į ausį) : Tave... Tave. TAVE!!!
E.L. : IR SAVE! Ir save... Ir Juos (rodo į Publiką)... Aš visuma. Dabartis. Aš tu... tu jis...
L.I.A. : Vienas... Buvo vienas... Buvo dvi... Buvo trys... Aš turiu Šaliką!!! (smaugia Esamąjį laiką) Publikai reikia veiksmo!
Publika : Publikai reikia VEIKSMO!!!
E.L. : Veiksmas yra...(muistosi) Publika patenkinta... Ji miršta. Veiksmas vyksta. Harmonija. Disharmonija. Praeitis nesikeičia! Tik mes... alkani... pakalikai... Tu mirsi. Ir grįši atgal... į Praeitį. Tapsi viena tų kalių, besišlapinančių svetimomis ašaromis...
L.I.A. (silpsta) : Viena... Dvi... Trys...

(Pasigirsta trenksmas, Publika ir L.I.A. susmunka ant grindų)

E.L. (klykia) : AŠAROS! TRYS VELNIŠKAI HARMONINGOS AŠAROS!!! NES PRAEITIS NEMIRTINGA! HARMONIJOS SUNAIKINTI NEĮMANOMA!!!.... žaidimas.... praloštas!!!.. error... error... error... (išsijungia)
2003-05-24 12:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 28 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-11 21:50
Gibberish
Nuostabu:) Gaila, aš nė nenutuokiu,
kaip įmanoma gerą dramą parašyt...:)
Aš tą lėlę išdurtomis aktimis naktį sapnuosiu:D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-21 13:03
BlackSoul
myliu  absurda nes toks yra  gyvenimas...  absurdiskas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-21 13:01
BlackSoul
Ivertinau  si  kurini  didziaysia  tasku  suma...    tai  puiku...  man  labai  patiko...  ryskus    absurdo  elementai...  bent    jau mano  akimis    ziurint...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-21 00:03
Majestas1
Kam zaisti jeigu vistiek pralaimesi?
Nuzudei, bum ir vienas, stai kokia...hormonija. VALIO!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-06 19:14
katalike
<publikai rejkia veiksmo!!!>
va chia taj fraze.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-04 17:16
shape of a girl
Dievuleliau, kaip nuostabu...
Respect.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 18:53
viena skruzdėlė
gy:) visai neblogas. turi tokių perliukų kaip jau minėtas 'aš gražus ir laikinas' ar 'publika patenkinta, ji miršta'. tiesa, daugtaškiai lipa į akis tiesiog;) na, ir išvedimas iki klijų kiek nenatūralus.
gražu, kai pasmaugus dabartį, numiršta kiti veikėjai. aš tai tuo ir pabaigčiau, paskutinis e.l. klyksmas kažkaip perteklinis, nereikalingas atrodo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-25 13:00
Piew
tas paaiskinimas buvo daugiau humoras :) o kurinuko mintis laikas ir harmonija ... ju tarpusavio santykis :) vienas - praeitis, du-dabartis, trys - ateitis... triju laiku amzina harmonija, kurios suardyti neimanoma....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-25 02:15
Prisiminimu kioskas
"Aš gražus. Ir laikinas... Ir žinai... Mano laikinumas YRA AMŽINAS! Amžina laikinumo Harmonija..." Ta vieta nerealiai patiko! Visada kazkas panasaus sukosi ... Ir kurinys patiko.Deja nesupratau apie ka jis, kol neperskaiciau tavo paaiskinimo..."Buvo vienas...vienas...buvo du...buvo trys... lu lu

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-24 20:27
Piew
tarkime tai buvo brokuotas kompiuterinis žaidimas :) su trim error pabaigoj...;) turėjau tokių keletą...žaidimas, kurio neįmanoma išlošti :) tokia būtų mintis :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-24 17:10
black eyed
ghe. ydomus gabaliukas, bet tie 3 error gale tai prajuokino :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-24 16:27
NiekoRimto
penki gabaliukai.grazu.keista, gal biski ir butu priekabiu, bet nekreipkim i tai demesio.grazu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-24 12:49
Kirvoboica
aktorių meistriškumui aplodismentai... o gal MetaineiPiewai?...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą