Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žiema

Br!.. Tikrai niūrus rytas, pagalvojau stovėdamas prie lango. Lauke matėsi apsnigti medžiai, tamsios šakos, kurios lyg maldautų dangaus, kad greičiau suteiktų joms šilumos, prie namo, po palange, matėsi pėdos. Katinų ir šunų. Kažin, ar katinas išsigando šuns? O gal atvirkščiai? Gal įvyko susirėmimas? Tokios mintys man lindo į galvą. Visa lauko kompozicija nykiai stūksojo po apsiniaukusio dangaus skliautu. Tylu... nė vieno paukštelio, kuris pačiulbėtų. Atrodo, kad laikas sustojo... sustojo ir mane pamiršo. Aš buvau vienas kambaryje... be mamos... be tėčio... Kur mama? Gal ją tėtis vėl išbarė? Negalėjau apie kitką nė pagalvoti. Stovėjau prie lango ir laukiau kol mama ateis manęs aprengti. Staiga prasivėrė durys. Mama.
- Tu pabudai? Matau, kad mano mažasis kareivėlis vėl nebenori miego. - motinos balsas buvo tylus.
Ji mane vadino kareivėliu, todėl, kad aš mėgau anksti keltis.
- Taip, mamyte. Aš jau nebenoriu miegoti. Ar eisime į darželį?
Mačiau, kaip mama žiūrėjo tiesia į mano akis... gal man taip tik pasirodė, bet atrodė, kad jos žvilgsnis pavargęs... nelabai tikras... kažką slepiantis... slepiantis nakties košmarus. Ji padėjo man apsirengti ir prabilo:
- Ne, vaikeli, ne... Šiandien neisime. Tu galėsi pabūti mano darbe.
- Bet...
- Žinau, kad aš niekada neleidau tau eiti su manimi... nenorėjau, kad eitum... bet dabar noriu... Myliu tave, mano mažasis kareivėli... myliu.
- Gerai, mamyte, aš eisiu! Noriu pamatyti, kaip tu dirbi.
Kai man užmaukšlino didelę žieminę kepurę, mes išėjome į lauką. Mūsų namas buvo nudažytas žaliai. Langai buvo apšerkšniję. Atrodė, kad šaltis visą naktį šoko ant langų... šoko savo nepabaigiančius šokius... kurie nutrūksta tik dieną, kai trumpom akimirkom pasirodo saulės spinduliai. Mes ėjome gatvele pašto link. Mano mama dirbo pašte. Ji nešiojo laiškus, kurių labai laukė žmonės. Mano mama daro kitus laimingus, pagalvojau tą akimirką kai sėdėjau prie stalo ir mačiau, kaip mama susideda į didelę tašę laiškus, bet kodėl pati neatrodo laiminga? Gal negauna laiškų? Kai mama išėjo, aš pasiėmiau popieriaus lapelį ir sugalvojau, kad reikia pralinksminti manąją mamytę. Atsisėdau prie stalo, kur ji sėdi, kai išnešioja laiškus. Tada ji kalbasi su žmonėmis ir padeda jiems kažką užpildyti. Taigi, sėdėjau ir keverzojau popieriaus lape. Bandžiau kažką parašyti.... gal nupiešti.
- Čia mamai? - paklausė kažkokia moteris garbanotais plaukais.
- Taip. Kad nebūtų liūdna. Ji turbūt negauna laiškų?
- Negauna. - patvirtino ir moteris, kuri paglosčiusi mano mažytę galvelę, nuėjo į kitą kambarį. 
Grįžus mamai, aš nubėgau prie jos tašės, kuri buvo padėta ant kažkokio stalo kampe ir pasistiebęs įmečiau savo darbelį į jį. Kai atlikau savo darbą nuėjau prie jos... mamos, kuri, regis, šiek tiek buvo linksmesnė. Gal kitų žmonių linksmumas nuo gautų laiškų užkrečiamas? Mintis toptelėjo į galvą, kai ji atsisuko ir akyse atrodė, kad plaukioja mėlynas ežerėlis. Man šiek tiek suspurdėjo širdis, kai mama nuėjo į tą kambarį, kur buvo tašė, bet kai grįžo nieko nepasakė. Maniau, kad nematė...
Kai baigėsi darbas, mes patraukėme namo. Ji ėjo lėtai ir švelniai laikė mano ranką. Staiga iš dangaus pradėjo snigti. Vakaras temo. Matėsi, kaip languose užsidega šviesos. Kažkur pasigirdo švelni muzika. Mama atsisuko ir nusišypsojo.
- Gavau... tu mano mažasis kareivėli... vėl surengei pasalą? Laiškelį parašei?
-   Norėjau, kad ir tau kliūtų tos laimės, kurią dalini kitiems žmonėms. - aš linksmai pasakiau, žiūrėdamas į mamos akis.
-   Ačiū tau, Algimantai. Mano mažasis kareivėli. Gavau daugiau nei kiti. DAUGIAU... daug daugiau...
2006-05-06 15:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-06-06 17:56
Fatalė for
Man labai patiko sis kurinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-10 17:20
Si bilė Sibire
Iš esmės kūrinukas yra neblogas. Kas užkliuvo, tai dialogai. Jie kiek nenaturalūs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-07 15:48
ir kiti
galima. viskas galima.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-07 15:38
Algimantas GD
O, ar negalima "Mamos serialo"? Tai paskutinis kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-07 14:44
ir kiti
serialas mamai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą