Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dabar mėnuo atsispindi nutekamajame griovyje. Sidabrinis takas... Vietomis sužibantis visomis vaivorykštės spalvomis. Gražu. Ačiū riebioms dėmėms už vaivorykštę. Ką mes be jos darytume? Kartais išnyra dumbliais aplipusi dūstanti undinė. Žalsvais plaukais, naftos dėmėmis ant nuogo lieso kūno. Naujausias mados klyksmas. Arba badas. Oi, atsiprašau, dieta. Reikia gi būti gražiai. Pro šalį praeina princas. Princai dabar nebeskęsta. Koks kvailys lįs į užterštą vandenį? Galima nuskristi į Havajus pavyzdžiui. Ten vanduo šiltas ir švarus. Ir undinės pačios į krantą išlipa. Karoliukais ir girliandomis apkabinėja. O nafta jos nesitepa. Ją parduoda. Biznis. Bet bala jų nematė. Gyvenimas yra gražus. Ar kaip ten.
O mėnuo atsispindi nutekamajame griovyje. Šalia šlama krūmai. Girdisi aikčiojimai ir oikčiojimai. Meilė... romantika... žvaigždės... Susigėdusios krinta žemėn. Čia jas surenka elgeta. Susideda į kišenę. Kiaurą. Po to stebisi, kodėl laimė pas jį taip ir neatėjo. O ką ji veiks su elgeta? Laimė dabar nebe ta naivi mergaitė, pasitikinti kiekvienu sutiktu ir ieškanti dvasingumo. Ji dabar šiuolaikinė emancipuota moteris. Jai reikia daugiau nei kartoninių elgetos namų. Prabėga vienišas šuva. Prie krūmo pašniukštinėja, kilsteli koją ir nubėga toliau. Ironiška, ar ne? O gal graudu. Ar kaip ten...
2003-05-02 22:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 20 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-09 15:29
shyzike
et tas mėnulis....velniškai gražu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-03 20:28
baltai_zydi_vysnios
ironiška, graudu, kad ir kaip ten bebūtų, bet tokia jau realybė...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą