Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Światło wypełniające pokój oślepiło go swą natrętnością. Chciało wleźć w każdy zakamarek pomieszczenia i w jego duszę. Lecz tam już było zajęte. Ciemne myśli o wschodzącym słońcu i zachodzącym księżycu wypełniły go całego od palców stóp po czubek głowy. Lecz jakaś jedna malutka iskierka  zdołała przedostać się przez barykady iluzji. Była to myśl o tym, iż na stole w kuchni nadal stygnie kawa. Zapalił jointa i efemyrydą marychi starał się wypędzić z siebie tego natrętnego intruza. Nie było to dobre posunięcie. Wraz z sączącym się białym dymem do jego świadomości zaczęły przedostawać się niebieskie konie czerwone krzesła i przezroczyste drzewa. Pokój nadal drążył jego oczy umysł serce. Żarówka się przepaliła i wszystko wróciło na własne miejsce. Cień tytoniu padał na fundamenty braku gwiazd.
2006-03-04 19:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-29 10:56
wariat niedzielny
fajne, czy pisałaś też kiedyś coś dłuższego?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-03-05 12:36
fff
fff
Chwila iluzji.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-03-05 11:02
Melisa
ciekawie piszesz, tylko w twoich tekstach brakuje mi jakiegos akcentu lub mocniejszego zakonczenia; są przesiąknięte spokojną monotonią...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-03-04 20:09
konewka
no, chwale, kochana moja, czytalam ze slownikiem w rekach:D przydala ci sie ta olimpiada:D calusy z wilna!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą