Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vaikystėje Rozariją smarkiai išgąsdino šuo, tada ji ilgai verkė į rausvomis roželėmis siuvinėtą pagalvę, suplėšė visas Jo nuotraukas ir vis kartojo: kodėl? kodėl? Kruvinas saulėlydis aštuonkojo čiuptuvais rangėsi horizonte. Nuo tada ji intuityviai bijojo plaukuotų gyvūnų.

Ilgai laukta kelionė, kiek ji taupė, kiek tylių valandėlių sekretoriate prie monitoriaus buvo praleista svajojant, kai ji keliaus, kaip jos oda gers saulę, tokią retą lietingoje šiaurėje, kaip gomuriu varvės tropinių vaisių sultys, o jos plaukai kvepės persikais. Ji taupė ne vienerius metus, atsisakydama visų tų mažučių malonumų, kurių taip trokšta jaunos moterys, niekada į namus neužsisakė cepelinų, niekada nepirko gipiūrinių apatinių su mikrofibra, jos riešą puošė vis ta pati žalvarinė apyrankė su žalčiais ir svastikom, o ausyse kukliai tilindžiavo auskarai ala Jurga Ivanauskaitė - tiek to moteriško koketiškumo. O metai vis ėjo, tačiau nedarkė romaus būdo ir švarios sąžinės.

Ir štai, galų gale ji švelniam pajūryje, dangų remia kalnų karūnos, basos pėdos gurgždina paplūdimio smėlį. Jei ne tas tamsus gauruotas vyras - jų gidas - vardu Georgijus - Rozarija būtų laiminga. Bet anglies juodumo rainelės smulkių raudonų gyslelių apraizgytuose melsvuose akių obuoliuose, puikūs dantys ir... ir... tie tamsūs gaureliai ant Georgijaus rankų, kur kilo ir slėpėsi po lininių marškinėlių rankovėmis, kuteno jauno vyro viršutinę lūpą ir švelniomis, tačiau užsispyrusiomis garbanikėmis vilnijo nuo šortų link lengvų sportinių batelių, vertė prisiminti vaikystės baimes. Rozalija nervingai čiulpė pastilę, paniškas jaudulys vertė jos krūtinę kilnotis vis smarkiau, - reikės kreiptis į kelionių agentūrą, kad pervestų mane į kitą turistų grupę, karštligiškai kūrė planus Rozalija. Kaip tik tuo metu, minėtasis čiabuvis nusprendė atsigaivinti, ir pradėjo vangiais judesiais traukti nuo plačių, sausų pečių kuklų liną, ne ką ilgiau truko išsilaisvinimas iš Nike šortų ir sportbačių. Atsivėręs kūnas su gausia augmenija, taip paveikė vieną iš turisčių, kad pastaroji, suklikusi lyg žuvėdra, metėsi stačia galva, lyg pabaidyta kumelė, nerinkdama kelio, tiesiog į jūrą.

Rozalija nesuprato, ar taip pašėlusiai muša jos širdis, ar tilindžiuoja kuklūs auskarai...

Ji konvulsiškai gaudė orą, aplink girdėjosi jūros ir sunerimusių balsų ošimas, kažkas švelnaus, pūkuoto ir labai mielo kuteno jos pečius, sprandą, skruostus. Rozarija pramerkė akis. Dvi juodos žvaigždės žvelgė į ją iš viršaus su rūpesčiu ir švelnumu, Rozalija pati nustebo, dėl jos krūtinę staiga užliejusių jausmų.

Tą vakarą, po šokių, einant betonine krantine, kai kairėje pusėje švelniai šlamėjo palmės, o dešinėje mėnulis driekė vandens paviršiumi auksinį taką, jie ėjo greta, Rozarija jautė Georgijaus kūno karštį, jis vis muistėsi. lyg lengvos, minkštos medžiagos kelnės staiga pasidarė jam ankštos.  Ji sustojo, jo rankos apsivijo jos liemenį ir Rozarija taip panoro padaryti jam ką malonaus, iš paskutiniųjų, iš gęstančios sąmonės, tarsi iš mokyklinio rusų kalbos sąsiuvinio mėlynomis eilutėmis, ji išplėšė: „Gogi, ja tebia liubliu“.

Iškilmingai čirškė cikados.
2006-02-02 18:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-03 13:35
ir kiti
kas yra orchidėja? ir kas yra kolibris? kas yra kas, trumpai klausiant. neaišku. bet įdėmiau pažvelgus galima pastebėti sublimuotą užuominą apie lytinį aktą. taip! ir genitalijas!! kas čia? porno? pirmarūšis ar antrarūšis? laikas parodys.

cikados. mobilus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-03 12:33
pieva yra Jeržio
Beje, dailiai kuriamas pagrindinės veikėjos portretas: ivanauskaitiški auskarai. Chi chi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-03 12:32
pieva yra Jeržio
Tai jos ten dvi, taip? Rozarija ir Rozalija. Viena yra Orchidėja, kita - kolibris. Taip?
Gerai, jau gerai, Pievugele baigia vaidinti skudurėlį. Apie tekstą. Ta gauruotumo fobija - liuks. Bet siužeto vienpusiškumas ir nuspėjamumas pabaigoje - nykuma. O kai iš liuks atimi nykumą, lieka vos keli pagaliukai, kuriuos ir skiriu šiam tekstui. Patarimas: sugalvotą siužetinę liniją bandyk schematizuoti -  pabaigą kelk į priekį, pradžią dėk per vidurį. Žodžiu, eksperimentuok. Tada bus liuks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-03 12:27
matematinis nulis
:DD cikados bene Mendelsoną čirškavo ;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-03 00:43
Ed bilas Kalifornijoj
neblogai. skaniai susiskaito
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-03 00:39
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
siužetas gal kiek per atsainiai tiesmukiškai (ir nuspėjamai) paklotas. ironija ir sarkazmas gerai. blogai, kad neatsisakyta buitinės šnekamosios kalbos ir blogai, kad viskas sumauta atn vieno vienintelio drato, nėra jokių pastangų suteikti daugiau interpretatyvumo šiam tekstui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-02 20:50
Si bilė Sibire
Geriausias būdas atsikratyti baimės. Stačia galva pulti į ją. Kaip į jūrą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-02 20:13
Vasara
Smagus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-02 19:38
Amiraa
įdomus tekstukas, nors pati pabaiga man pernelyg muilooperiška pasirodė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-02 18:59
_I_
_I_
O prie ko čia tas pavadinimas?
Tekstas tai toks prikolnas, bet kad nykus kaip nežinau kas. Visgi mintis kelianti šypseną.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-02 18:22
Karsta kose
tai ji jo bijojo del plaukuotumo ar mylejo?gal rejkejo geriau isiskaityti.nzn.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą