Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Verslas apskritai – geras dalykas. Tai tiesiog tiesiausias kelias į pasisekusį gyvenimą. Bet šiais žvėriškos ekonomikos laikais nelengva prasiskinti kelią  į monopolius ir akropolius. Todėl tenka imtis tokių užsiėmimų, kaip kad ėmėsi Ipolitas Tučkus.
    Šis žemo ūgio žmogelis vieną naktį susapnavo pranašingą sapną ir ryte bėgte išskuodė į savo vandens varyklą Čiukčijoje, už septintosios sniego kalvos. Ipolitui įsitvirtinti buvo tik vienas kelias – sukurti tokį produktą, kuris patiktų didžiajai daugumai egzotikos ištroškusių Čiukčijos gyventojų, vis dar griaužiančių meškos kaulus. Jis sugalvojo sukurti tokią bananų rūšį, kuri augtų gimtuosiuose ledynuose. Bet, kaip sako žmonės, jei esi toks protingas, kaip čiukčia be elektros, menkiausia problema atrodo dar menkesnė. Per kelias dienas, maišydamas bananų sėklas su meškų taukais ir nuolat apšlakstydamas savos gamybos vandeniu, Ipolitas išvedė bananų, atsparių šalčiui, veislę.
    Pirmasis derlius buvo stulbinantis: bananai ne tik kad prigijo ir įšalo lede, bet ir buvo meškos dydžio bei padengti tikru kailiu. Derlius po derliaus, ir Ipolitas Tučkus jau valdė visą bananų Čiukčijoje monopolį. Pernai jis netgi gavo medalį už nuopelnus gamtosaugai – bananų kailis pasirodė esąs geresnis už tikrą, o ir patys bananai skanesni už meškieną, todėl Ipolito giminės, draugai ir jų giminės bei giminių draugai nebėjo gaudyti meškų ir taip išgelbėjo visą jų populiaciją.
    “Viskas prasidėjo nuo sapno, ”- sako Ipolitas. Taigi sapnuokite ir jūs, ir tegu jums sekasi taip, kaip Ipolitui.
2005-10-01 11:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-20 18:51
MeNuLiUkE
reikes eit ir man kanors susapnuot ;) saunuole sakyciau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-04 11:37
Mūza Maja
asta asta... kad tave kur velniai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-01 18:51
Pieštukas
Nu etot Ipolitas Tuchkus prosto volshevnik v koldunach s bananami i sviatoj vodoj konechno sobstvennogo proizvodstva suzhydes chto nado posle takoi durnai fainas tekstas i budet tautine pazhiba 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-01 11:30
Labanaktis
Marcimkevičiuj, Zuokului ir Staskevičiuj siekasi nepalyginamai gieriau, verslas sekasi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą