Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Stoviu viduryj gatvės užvertusi galvą į dangų ir stebiu debesis... Mėlyno dangaus platybėje plaukiančius baltus, pūkinius debesis...  Jie kaip gyvenimas: plaukia tai greitai, tai lėtai, tai iš vis sustoja... Keista, kad kiti žmonės neatkreipia dėmesio į pavasarį, jo grožį, į dangų... Jie tik skuba, lekia pasislėpę savo niūriose mintyse po nuoširdaus žmogaus kauke... O juk jiems taip reikėtų sustoti. Bent akimirkai, trumpam momentui ir pažvelgti į pavasario dvelksmą, užsimerkti ir įsiklausyti į save į savo širdį, pasakyti: aš tave myliu, žmogui kuriam paprastai nelieka laiko... Atitraukiu akis nuo debesų, nuleidžiu galvą. Žmonės eina kaip ėję lenkia mane net nepažvelgdami, net nesuvokdami, kad visai šalia yra pavasaris, kad šviečia saulė... O juk užtektų tik sustoti...
2003-03-30 00:56
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-31 13:56
ir kiti
Sustoti gerai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-30 09:35
slepiuosi
Jus esate mano pavasaris/pawasare :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-30 09:28
melavau
O! Aš beveik visiškai taip pat mąstau eidama rytais.. Jau kokią savaitę. Kartais taip užsimirštu stebėdama dangų, kad netyčia ir atsitrenkiu kur nors.:) O visi žmonės lekia. Į darbus, į mokyklas. Vieni rūko, kiti kalba. Kiti apžiūrinėja praeivius. Bet niekas niekas nepažvelgia į tokį spalvotą dangų.. Liūdna.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-30 01:52
Maza viltis
hm... tiesa ir ash shi pavasari dar nepazhvelgiau i dangu, i debesys, bet stebejau zvaigzhdes, kasnakt, o jos irgi svarbios, kaip gyvenimas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą