Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







– Brangute, kaip tu gerai išsilaikiusi, – sumurkė Katė savo draugei Gyvatei. Gyvatė negirdimai pirstelėjo iš malonumo ir sutilindžiavo milžiniškais auskarais – dvejais raiteliais Vyčiais, grūmojančiais kardu į kryžiuočio pusę.

Gyvatės butelis buvo visai nieko, toks jaukus, nelabai erdvus, tačiau neperkrautas baldais ar kitais nereikalingais rakandais, todėl Katė galėjo nesivaržydama, kaip jai buvo įprasta, skėsčioti letenomis, rodyti savo deimantines pažastis.
Draugės buvo pažįstamos dar nuo senų mokyklos laikų. Kartu mokėsi sustiprintą dailės istoriją, sėdėjo viename suole, keitėsi rūbais ir savo moteriškomis paslaptimis, kasetėmis, plaukų šepečiais, cigaretėmis. Jeigu vieną iš jų apimdavo susidomėjimas Klaipėdos krašto istorija, tai antroji tuoj pat imdavo rinkti antikvarinius atvirukus su Mėmelio vaizdais, jeigu viena užsirašydavo į baseiną, antroji tuoj pat imdavosi irklavimo, tokiu būdu tarytum pratęsdama draugės mintį. Jos viena kitą taip gerai jautė ir suprato, jog nereikėdavo nė pusės žodžio, kad susiprastum, kada sutartinai reikia nemėgti žydų ir aktyviai dalyvauti antisemitinėse demonstracijose, o kada spinduliuoti meilę žmonijai, nevalgyti mėsos ir daryti body flex’ą.
Kaip ir įprasta gyvenime, draugių dvasinę simbiozę išardė vyras: Katė susimetė su pusamžiu skulptoriumi ir palengva ėmė grimzti į saldų alkoholizmo liūną, o Gyvatė įsitraukusi į labdaros organizacijų veiklą, savo moterystės jėgą transformavo į gerumo akcijas kaliniams bei našlaičiams.
Tik po kelerių metų, gražią pavasario dieną jos vėl rado laiko saldžiai kavai ir spurgoms su grybais.
„O varge, kaip ji, mano draugė Katė, suseno. Kaip jos veidą vagoja rūpesčio ir liūdesio raukšlės“, – tyliai mąstė Gyvatė kramtydama slidžius, gerai susmulkintus, patroškintus, šampinjonus.  Katė tuo tarpu negalvojo nieko, nes jos galvoje styrojo didžiulis, nedistiliuoto spirito butelis, kuris tiesiog ir buvo monumentali, nereikalingų minčių nepraleidžianti jos savastis.
Vis dėlto šnekos netrūko: draugės prisiminė praūžusi cunamį, teroristų išpuolius Egipte, aptarė lėktuvo katastrofą Graikijoje, keitėsi spėlionėmis apie Gazos ruožo ateitį... Netikėtai suskambęs Katės mobilusis telefonas nutraukė bičiulių pašnekėsi: savo parodos atidarymo metu prisigėręs Katės vyras vėl išspardė ir apmyžo savo darbus, bei per plauką vos neišprievartavo žymios galerijos savininkės.
– Aš visada visada už tave melsiuosi ir tau padėsiu, – dvišakiu savo liežuviu guodė Gyvatė, šiurendama draugės kailiuką, – juk tu man kaip sesuo.

Čia Gyvatė prisiminė savo neišnešiotą jaunesniąją sesutę, kuri po kelių valandų, praleistų inkubatoriuje, mirė. Kaip senais gerais laikais iš draugių akių ritosi sulig tarantulo didumo ašaros, o sienų tapetai trūkinėjo nuo išsiveržusios raudos.
2005-08-18 17:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-21 14:02
Svetlana Ryžikova
Vaiva aj nieko nesakysiu, nes ntruksta zhodzhiu tavo genealumui aprashyt, geriau kaip reikiant nusipersiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-21 18:52
Nendrelė
turbo!!  drauge tu mano miela:) 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-20 15:38
Pieštukas
gyvate pirstelejo o kate pashiko pratesdama gyvate 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-19 14:19
a pčy
gyvatės butelis- jau vien tai manyje kelia gaisrą- butelis gyvatės formos- ar gyvatė butelio formos- prarijusi- butelį (kirčiuok kaip patinka)- apstatytą, neperkrautais baldais- mano svajomniių džinė iš butelio- kramtau po sakinį- po sakinį- tai poezija-  ilgai virškinu, kaip butelis, prarijęs gyvatę-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-18 23:55
Lina Marija Orevičius
būtų ir išvis jėga, jei taip neprimintų "Pravdos" vedamųjų (kurie savo ruožtu yra tiesiog atskiestas Kunčius, bet nu nesakau, kad tu skiedi, ir šiaip gi tikrai veža - tiesiog laikas gal kažkam naujam)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-18 23:31
Si bilė Sibire
Raišku. Bet mėgiamu netapo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-18 18:24
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
o šiaip taikliai labai 2 vaikystės darugės pavaizduotos. ir personifikuotos taip jo... sekimas kokiu nors krylovu šiuo atveju jei toks ir buvo netgi labai gerai gavosi. ']
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-18 18:23
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
man pabaigos pritrūko. sprendimo kažkokio. situacijos išsirišimo ar ką? nu gal raduga čia special taip užsuka ir nepaleidžia mol. bet manding, kad tada kitaip biški užsukinėt reikėtų. be abejonės, aš galiu ir nusišnekėti, jei ką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-18 17:57
a pčy
neblogai? neblogaiii? da pošol ty- čia pirmas sakinys mane privertė apsitriest!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-18 17:49
Raimiux
Hmmm...mmm...neblogai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą