Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gyvenimas ish buteliu. Bokshtai ish buteliu. Piliu kuorai ish buteliu. Buteliai.
Kampiniai bokshtai ish torres deshimties zhvaigzducgiu brendzhio buteliu, sienos ish shvyrurio ekstra draught, ka tik pasirode, kuriu pagundai negaliu atsispirt. Pilis zhaliais carlsberg'o langais. Ash ten gyvenu. Gyvas. Guvus. Susiaurejusiais vyzdzhiais. Maloniai ishtyses laike kabu. Kartais ash dar svajoju ir gyvenu. Kartais.
Tarp tu kartu nieko ypatinga. O tais kartais lektuvo bilietai, laukimas ir rozhes, butinai raudonos rozhes. Banalu, bet ne meile spalvai.
Pati tikriausia spalva. Pachiai grazhiausiai kalnuose. Kalnai mane slegia- uzhdaryta erdve ir tushtuma. Vakuumas. Be oro. Ir visas oras tik ish jos, tik ji palaiko mano kvepavima, alsavima ir atodusius. Naktyje. Burg. Salzburg. Zell am See. Sehnsucht.
Norechiau ten but. Dabar gi beliko laukimas. Viena diena, trys buteliai ekstra draught ir... pasibaigs svajones, pasibaigs kartai, pasibaigs kalnai. Oro uoste prasideda nauji gyvenimai.
2005-08-15 23:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą