Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iki šiol atsimenu tą kamanę ant dešiniosios Nunchės krūties. Puikią, riebią kamanėlę, ištatiuruotą smulkia, dygia adata, nudažytą raudonmedžio spalvos rašalu.
Aš niekad nebuvau artimas Nunchės draugas, juolabiau – niekada neteko matyti jos nuogos, ar savo delno gobtuvu apskliausti, paslėpti susigūžusią kamanę nuo žaibo (turiu minty neseniai prėjusią audrą).
Nunchė niekad nėra manęs sutikusi, nors puikiai žinau, kaip ji nujaučia mane esant šalia. Bet ne tai norėjau pasakyti.
Aš gyvenu prie to tvenkinio, kurį dažnai praeinate. Galiu duot ranką nukirsti, jog niekada nepastebėjote tos ovalios būdelės, stovinčios šalia vandens. Ne, aš negyvenu ten, jei jau kalbėti apie gyvenamąją vietą. Aš, kaip ir dauguma jūsų, gyvenu eiliniame bute, kuriame miegamasis, salionas ir kukli virtuė sudaro taip įprastą gyvenamojo ploto trejybę. Toje būdelėje gyvena mano išperėta, sukrypusi antelė. Kaip suprasti: “mano išperėta antelė”- jau kesinatės paklausti. Negalėčiau papasakoti nieko, kas jus nustebintų: kažkada rastą kiaušinį įsukau į šiltą vatą ir minkštais pūkais prislėgęs laukiau. Po kurio laiko išsirito ta raiba nelaimėlė. Nelaimėlė, nes visa sukrypusi, nelinksma kažkokia. Rytais, būna, išsikedena plunksnas ir išskrenda, sugrįžta vakarėjant. Matydavau visa tai diena iš dienos pro virtuvės langą.
Na, tiek  to. Grįžkim prie Nunchės ir jos raudonmedžio kamanėlės, kurią taip ryškiai matau užsimerkęs, arba, va, dabar, atsimerkęs matau, kaip ji savo paralyžuotomis kojelėmis iriasi per lubas, kaip viršum jos, lyg aureolė, sukasi pačios sparnų suvirpintos dulkės…
Vieną vakarą mano sukrypus raiboji suko ratus aplink būdelę, niekaip nesiryždama pradėti savo paukštiško miego. Išėjęs į lauką mačiau, kaip ji snape varto, sukioja kažką nepaprastai įdomaus (net nežinau, kaip tiksliai apibūdinti tą daiktą). Pamačiusi mane, antis priskrido arčiau ir nespėjus nė mirktelti, į delną išspjovė baltą dešiniąją Nunchės krūtį, ant kurios tupėjo mano minėtoji rašalinė kamanė.
Atleiskite, bet tikrai nenorėčiau pasakoti, kaip mane sukrėtė šis įvykis ir kokius išgyvenimus sužadino- tai pernelyg asmeniška ir labai abejoju, ar kas nors iš jūsų tai suprastų.
Noriu tik pasakyti, jog sumelavau apie tai, jog niekada nesu delnu paslėpęs kamanės nuo žaibo, ar glostęs jos raišų kojelių, nepriglaudęs ausies prie jos ramiai ūžiančių plaučių…
Galite perduoti Nunchei, jog turiu jos baltą dešiniąją krūtį, tik niekada niekada neišsiduosiu jums, kur ji laikoma.
Nebent Nunchė pati ateitų ir paklaustų.
2005-08-11 16:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 29 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-08 12:28
kadugėlis
Kamanės neturi plaučių. Ir dar šis tas. Bet vis tiek gryniausias malonumas skaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-27 17:20
Trenktaplytė
Keistas tas tavo gyvenimas, raduga. Iš pradžių perini anteles, po to kamanes laikai nelaisvėj...
Bet kūrinukas šiltas, tai viską atsveria :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-26 14:01
andalūzijos šuo
dešinioji, šioji didesnė?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-26 13:41
Ašoka eksperimentuoja
brutaloka, tačiau subtilu.
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-25 00:37
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
сила.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-24 10:02
Švelnus Jungas
5;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-16 23:14
Svetlana Ryžikova
Vaiva nu blemba!!! Tau visi pasaulio peniai!!! Kaip ash tave myliu kaip ash tau nobelius auskuoju eina sau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-15 19:36
Irna Labokė
Mano kompas praleidžia raideles, jei netrenkiu kone visa jėga į raidę - gal susigaudysi, kurių ten komentare trūksta.... :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-15 19:34
Irna Labokė
'Atleiskite, bet tikrai nenorėčiau pasakoti, kaip mane sukrėtė...' ši maža novelytė. Intriga užtikrinta, "iki galo" . Ir nors galima visa tai priskirti absurdo ar fantastikos žanrui, skamba nerealiai įtinančiai. Bravo, vaivorykštuke. Turi neeilinį talentą ir vaizduotę! Tik laidukes apžiūrėk atidžiau, pvz., juo labiau arba juolab ir kt. 5 - be svyravimų!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-13 15:07
a pčy
kadangi buvau prilupęs, kai tą skaičiau- tai net ašarą nuliejau-
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-13 01:12
majakas_
jei galeciau duociau 5+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-12 20:15
keias
Laisva ir drąsu. Neišstenėta. Ta krūtis, telpanti į anties snapą... Bet kažin ar Nunchė ateis ir paklaus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-12 11:09
DJ
DJ
telepatinei kamanei hip hip ! kai po kiek laiko atidarysi spintelę kur paslėpei dešiniąją krūtį - spėk ką ten rasi, che che ? - jei krūtis maitinančioji -rasi rūgpienį :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-12 01:52
speedo
nu visai šaunokai papaišyta! maloniai nuteikia gomurį
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-11 23:08
Si bilė Sibire
Jaučiu savo negalią komentuoti šį tekstą.
5.
Mėgstamiausias.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-11 18:42
kambariai
Pritariu pastebėjimui dėl girdėto pasakojančio balso. Bandžiau kažkur girdėtą sentimentalią melodiją, vos vos popsiuką susieti su švelniu siurrealizmyčiu.
Pasakotojo balsą iš  Šolom Aleichemo truputį pasiskolinau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-11 17:01
ir kiti
*pasakojančiu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-11 17:01
ir kiti
nusileidžia pabaigoje viskas. ir krūtis, ir teksto jėga. šiaip neblogas, girdėtu pasakojamuoju balsu spengia.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą