Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš nežinau, juokinga tai ar graudu, bet tokia yra gyvenimo realybė. Gimiau kaskadininkų šeimoje, o gal tik mudu su broliu tokie teesame joje tokie. Jau taip yra, kad norom nenorom tenka atlikti keletą sudėtingų arba visai paprastų, bet efektingų triukų.

Skrydis nuo laiptų toks populiarus, jog ėmiau prie jo priprasti. Nieko čia ypatingo: lipi, lipi ir supranti jog esi paukštis (laiptinės erelis) ir skrieji į nenusakomus tolius, dykumą, miražus, saulę, pasaką, kalnų viršūnę (žemyn į laiptinės aikštelę). Ir leidies į slėnį prieš save regėdamas ledinius kalnus (džiaugies, kad galva nepasiekė laiptinės lango).

Apeiti duris iš abiejų pusių - nepaprasto pasiruošimo reikalaujantis dalykas. Pasekmės irgi ne pačios maloniausios, bet tai praktikuoja brolis, todėl sunku man tai komentuoti…

Ledas ir mėlynės. Aš plaštakė: skrieju, sukuos, vėl skrieju, aš nuo meilės nukankintas personažas… aš tą šaltą pagrindą apkabinu, kaip mylimąjį (ant kelių dvi didžiulės mėlynės, meilė skaudi).

Šuolis. Tai mano brolio triukas, paskatintas mamos… Vežame paauglį į mokyklą. Prie mokyklos, žinoma , reik sustoti ir tą mokinuką išleisti, bet to padaryti neleidžia ženklas. Atidarome dureles ir šok! Va taip paprastai, kaip iš važiuojančio traukinio vesterne… Įspūdinga…

Tad keletas istorijų. Spėju ne pabaiga…

2003-03-21 22:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 12:16
Mandarino Svajonė
ir ka tu butum vartojes? ech cia juk mano biografijos gabalas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-22 21:04
Ignotas
Nereikejo
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-22 17:51
Mandarino Svajonė
kaskadininka vartoti reikejo. Nes gyvenimo akimirkos kaskadiniu striuksu primena
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-22 08:44
Ignotas
Nereikejo vartoti žodžio "kaskadininkas". Va tada įspūdis būtų buvęs stiprus.Tipo, kas ten tokie do pridurkai skraido?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą