Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







“Atėjo žmogus”, - sušnarėjo žolė po mano kojomis. Aš vis gilyn ir gilyn bridau į pievą. Sustojau jos viduryje. Bent taip man atrodė. Atsisėdau ant vasaros išdžiovintos žolės. Mintys bėgiojo tais lapais, žiedais, vabaliukais. Žemė traukė prie savęs. Ir aš atsiguliau į glėbį laukinių laukinių augalų. O prieš akis atsivėrė mėlynas dangus su savo baltaisiais augintiniais. Ir vėl prisiminiau vaikystę, kai akimis ganydavau tuos debesis. Žinojau, kad vėl mažas vaikas atvedė mane čionai.
Žvelgiau į dangų. Mačiau kaip paukščiai skrodžia jį. Ech… kaip dabar norėčiau būt vienas iš jų. Kiek laiko taip gulėjau? Nežinau. Bet žvilgsnis užkliuvo už paukščio – vienišo skrajūno. Jis grakščiai suko ratus. Ne – neskrido, bet sklandė. Mėgavosi kiekviena skrydžio akimirka. Tai galėjo būti tik vienas paukštis – Erelis. Negalėjau, o gal nenorėjau atitraukti nuo jo akių. Tiesiog aš jam pavydėjau. O mintyse kartojau: “Leisk nors keliom akimirkom pavirsti tavimi ir pasigrožėti žeme iš viršaus. Leisk pajusti skrydžio malonumą.” Žinojau, kad taip nebus, bet troškau. Šiltas vėjelis smelkėsi į mano kūną, o saulės šiluma švelniai glostė skruostus bandydama mane užmigdyti. Bet aš neatitraukiau akių nuo to didingo paukščio. Bet …
Bet aš suvokiau, kad žvelgiu nebe į dangų. Žiūrėjau į juodą tašką. Į nejudančią dėmę žalioje pievoje. Tai atrodė neįtikėtina, bet juk tas taškas buvau aš. Tik dabar suvokiau, kad skrendu. Gaudau vėjo gūsius, kad sklandyčiau. Negi mano noras išsipildė? Aš jaučiausi laisvas erdvėje. Kaip gera būt paukščiu. Sukau ratus ir žvelgiau į tolį, kur žemė susiliejo su dangumi. Jausmas nepakartojamas. Kiek laiko taip sklendžiau? Tiesiog to nejaučiau. Bet norėjosi pažvelgti į save – žmogų, iš arčiau. Ir staigiai nėriau žemyn. Kūnas ryškėjo. Jau mačiau nebe tašką, o žmogų žvelgiantį į mane. Artėjau prie jo. Ir…
Ir mačiau, kaip tik ką staigiai krentantis paukštis išskleidė sparnus ir vėl pradėjo kilti. Jis nuskrido. Žvilgsniu lydėjau tolstantį erelį, kuriuo buvau pavirtęs. Ir tik dabar supratau, kad stoviu vidury pievos…
Ar tai buvo sapnas? Gal. Tebūnie tai sapnas, nors jo įspūdžius jaučiu pasilikusius mano mintyse…
2003-03-21 10:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-30 13:08
Toras su kūju Mjolniru
Erotai, kaip tu ir sugebi pririnkti į vieną krūvą šitiek 'otstojnų' banalybių?
Nors, o ką? Bent jau ant to talentą turi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-03 11:51
Electra
When the las eagle flys,
Over the last crumbling mountain...

Nezinau, ar teisingai suvokiau, bet tavo personazas nerealiai troksta laisves. Jis nori issivaduoti is zemisku kanciu ir t.t. ir panasiai. Idomu, ar daug savo isgyvenimu sudejai i si personaza?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-07 16:47
Kirvoboica
mes iš arti negražūs,
nabent jauni, jauni,
skridimas, vėjo sparnuose,
to maža?,
vargus ant žemės palieki,
skrajoji kur tai - mintyse...
;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-03 20:01
danguje žydi aguonos
Minties galia... Laisvė... Paukščio skrydis.. Pakilkim, tenuneša vėjas mūsų svajones į dangų... Tegu saulė iš savo spindulių nupina naują viltį... Pakilkim... Gyvenkim...
GRAŽU...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-27 16:07
Maza viltis
hm... tiesiog laivas minties skrydis ir shviesi shviesi ramuma, pieva... norechiau ir ash... gal... Mielas rashiukas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 23:37
Theos
o man visai patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 18:23
Irna Labokė
Joga su ereliu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 02:13
Ignotas
Jei koks "Paramount Picture" ekranizuotų šitą vaizdelį, neabejoju butų įdomiai... Jei ne rimtai, tai man skaitant vaizduoteje skraide ne erelis, o Paksas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-21 17:17
viena skruzdėlė
tamsta neįsivaizduoji, kaip prajuokinai. bet aš labai labai pasistengiau susitvardyti ir nekomentuoti:)))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-21 11:10
vilyte
Man labiausiai patiko pieva:)))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-21 10:17
Ordeal
Hmm mintis idomi, kai kur netaisiklingos galunes, ne ta laika panaudoji, o pabaiga truputuka nerishli, bet jei zvelgsim i minti, man patiko (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą