Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aparatas
Prieinu, ieškau kur įmest monetą. Jokio plyšelio, jokios skylutės. Ką daryt? Jei rasiu, tikrai įgrūsiu kiek prašys – nesvarbu kokia suma. Man reikia mokėti aparatui, noriu turėti pigios laimės iš daikto, kuris manęs neteisia. Bet šitas prakeiktas aparatas neturi skylės. Tarsi sukurtas tam, kad nukenksmintų mano troškimą įkišti pinigų į tarpą. Tie pinigai, – paruošti mano rankoje, - nežinau dabar, ką su jais veikti. Gal eisiu pavalgyt į restoraną (įtikinau save, kad tai restoranas).

Sėkmė
Man kartą pasakė praeivis:
- Atsiprašau, ponas, o jūs kartais ne išrinktasis?
Ilgai abejojau, ką atsakyti.

Visiškas šūdas
Einu be pinigų, tiesiog neturiu jų. Skolos yra triženklės, ir prasideda septynetu, bet tai neguodžia, nes iki algos liko savaitė. Labai gerų minčių kyla, apie staigų praturtėjimą rašant knygas ir leidžiant jas. Pavyzdžių galima semtis iš užsienio genijų, kurie po pirmos knygos praturtėja ir tampa super-genijais. Niekada šitaip nenutiks, susivokiu. Ir toliau einu be pinigų, planuodamas penkių rytdienų išlaidas: pietūs, taksi, alkoholis, pietūs, taksi, alkoholis… Po to suprantu, kad reikės dar kartelį pasiskolint.

Itin keistas reikalas
Tritaškis neišgelbėtų teksto. Jei galima, aš daugiau nieko nerašysiu į šią pastraipą. Pagalvok apie tai.

Kompas
Mozė praskiria jūrą ir parodo, kur eiti. Po kelių tūkstančių metų žmonės gamina milijardus mikroschemų ir skiria joms trečdalį savo gyvenimo.

Gentis
Man reikia sukurti filmą, kuriame persipina didybė ir neviltis, ryžtas ir aklumas, atkaklumas ir pasiaukojimas. Tas filmas turi atnešti pelną ir oskarą. Įdomu, kiek šansų turiu tai įgyvendinti?

Sūnus
Atsikelia vaikis ir spokso. Metu į jį puodą su šaltiena (galvoju: sunkus puodas, gal išjungs?) Vaikis atsitiesia nuo puodo, ir taria nuožmiai nekaltu balsu:
- Tėti, kodėl tu nuogas? Ką tu darai?
- Aš darau dalykus su mama, durniau, - sakau. – Miegok, miegok.
Vaikis eina miegoti antrą kartą. Kambaryje šviečia nesveikai linksma lempa, kurią pakeisti planuojame jau trečius metus. Gelsva prietema, mažai vietos. Trečius metus. Metus. Metus.

Neteisybė
Bičas kakoja tūlike. Vakar buvo gimšakas - labai įdomiai su viduriais gaunasi: visokie košmarai. Plauna smirdančias rankas palaimoje, iš kambario skamba muzika. Jokių šansų pasimylėti su merga. Bičas papurškia oro gaiviklio į orą, tūlikas jam šypsosi. Nusimauna apatinius – eis nuogas į lovą. Būtų viskas gerai, jei apatiniai nedainuotų iš nešvarių skalbinių dėžės. Ta daina žudanti, užkrečianti, ir tuo pačiu buka. Dainuoja bliuzą – šiandien trumpikėms matyt linksma? Bliuzo garsai ritmingi, vokalas kokybiškas. Bičas beveik nekreipia dėmesio, nors vonioje siautėja ritminga gitara ir triusikų vokalas. Eina miegoti - priedainis. Guli, guli po kaldra – priedainis. Prakeikti trauzai. Tokio gero bliuzo jau seniai negirdėjo. Kokia neteisybė: nešvarūs apatiniai dainuoja tobulą bliuzą.
2005-06-11 00:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-08-27 02:52
speedo
nu čia dar aš, Viešpaties kukli tarnaitė.
labai geras šitas kūrinuxas (hahaha) Tavo.
Gal tritaškis ir neteisybė nelabai, bet kiti tobuli.
dar geras yra tavo eilėraštis "Lora Šuo".
Pacituosiu gerą jo vietą (ji gera, nes 1) prieš tai einantys žodžiai jai sudaro emocinę terpę tokia tapti; 2) skanu sintaksiškai:

Viena nuotrauka likus, kur Lora dar sėdi.
Toje nuotraukoj Lora
Įtariai viską stebi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-07 20:01
Svetlana Ryžikova
ne nu kul! :))) blemba ten apie moze ir mikrochemas ishvis tobulai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-28 15:44
Arigato
visiems kam idomu - kas tai yra Perpenderis - pasakau, jog tai yra "ishtisine saveiku ir priezastiniu rysiu grandine, salygota vidines hierarchijos ir cikliskumo". ar kazkatai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-23 11:18
fontanai_fontanai
BEJE mikroschema tai ne šiaip sau kažkoks nevertingas produktpalaikis, be kurio galima būtų ir apsieiti. tai, kad žmogus daug į ją įdeda, nėra betikslis gestas o nuolankus tarnavimas visuomenei ir entuziastingas ėjimas su laiku.

Neteisybė totaliai begėdiška.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-16 13:25
Spindesys
Gentis. 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-13 10:08
speedo
geras, nes gan asmeniskas ir del to paviko idomei, uzkabinancei parasit!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-11 18:19
be_grimo
juoa, o kas tas Perpenderis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-11 18:18
be_grimo
nu frazė "nešvarūs apatiniai dainuoja tobulą bliuzą" visai "prikalė" šikniai balsuotojai - galėtų 3 duoti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-11 06:06
ŽivilėZab
o kas yra perpenderis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą