Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sukirmijusi žuvis plaukioja kas dieną. Ji lenda pro bet kokią skylę ir kirbina nosį. Nesvarbu, tu jaunas ar susiraukšlėjęs, meti tinklus į sukirmijusią žuvį ir žūtbūt bandai sučiupti. Nesiseka? Tu supyksti, kaip įsiutęs žvėris mėtai butelius į šalis ir eini basas nepaisydamas šukių į šiukšlyną sliekų. Tavy sukirmijusi žuvis dar labiau pradeda augti. Liko dar vienas kąsnelis, ir...

O taip, dabar matau tavo ištįsusį veidą, tavo išsprogusias akis, nes tu sužinojai apie sukirmijusią žuvį. Tavy liko kaulai su stemplėmis ir prakaito smarvė krūtinėje. Vis dėlto dabar tu kaip žąsinas žagsantis. Kur tavasis variklis, pavara, kodėl nesidžiaugi, juk tavo rankenose sukirmijusi žuvis, taip ilgai gaudyta?..

Ach. Vakar tu kalbėjai su žuvimi apie kirmėles ir šiandien sužinojai, kad kiekvienos grobai knibždėte knibžda gražuolėmis. Vargšelis (apgailestavo Usonifuras), nesupratai, kad lengviau gaudyti tą žuvelę, o ne gardžiuotis dvėseliena.
2005-06-09 11:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-11 09:32
ir kiti
kam komentuoti? juk mari į dausas pakėlė. nesinori nuleisti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 18:50
DziNNy
idomi mintis, isdestyta sauniai;) man patiko;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 17:56
viena skruzdėlė
įdomu, kaip įlindus per bet kokią skylę, galima kirbinti nosį:] nebent prie tų skylių visada yra kieno nors nosis;/
čia kaip su ta žuvim - lyg yra ir mėsa, ir groblai, bet knibžda viduj kažkas neaiškaus ir neleidžia įvertint teksto.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 16:39
ŽivilėZab
ir vėl tos žuvys... jau nervina beveik...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 16:09
Aukščiausias taškas 2
shauniai chia. tikraj neswarbu, kaip shis darbas bus iwertintas. man jis labaj patiko. kul;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 13:56
Mari Poisson
Darbeli toks originalus, nors ir iškritikuotas žinovų, kad aš ir vėl juo nepaprastai žaviuosi, Dil. Atlikimas yra improvizacijos dalykas. Mes turim, kaip jau esu Tave mokiusi, ne tik sugalvoti tema, bet ir atlikti. O atlikti taip originaliai, kaip Tu tai darai, tikrai nesugeba niekas. Bent as dar kol kas nesu regėjusi. Neliūdėk dėl vienetų. Juos gaunu ir aš. Laimė tik, kad neužmirštu, jog tie mano kūrinėliai už kuriuos tuos vienetus gaunu, kažkada buvo premijuoti ir kitose svetainėse yra labai vertinami. Jei man ką nors ištrina, tuojau pat pasiunčiu į tekstai.lt arba bernardinai.lt. Tik tada mano siela atsigauna;)) Kitaip imčiau galvoti, kad praradau talentą ir be reikalo švaistau likusias gyvenimo dienas... Atmink, kad visi siūlo rašyti taip, kaip rašo jie patys. Bet juk mes su Tavimi turime puikias savo galvas. Ane? Be to, juk aš su Tavimi, mieloji Dil. Ko Tau bijoti? Aš visada leisiu Tau rašyti taip, kaip Tau patinka. Prisiekiu. Tu turi atrasti savo kelią ir jau beveik esiu atradusi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 13:21
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
mintis gera, atlikimas ne.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 13:10
Bobby Brown
Klaidos, žmogau, klaidos! O šiaip l. geras - verčia galvoti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 12:46
Mandarino Svajonė
apie nieką...

jei rašai, tai bent nerašyk atmestinai. Kokia bebūtų tema.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 11:30
_I_
_I_
stemplėmis??
rankenose??
Man per gudriai. Geriau nebalsuoju, nes verdiktas būtų žudikiškas :\
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą