Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ėjau neskubėdamas, spardydamas lapus nušiurusia šlapia gatve. Už medžių slėpėsi parduotuvių vitrinos, ir kelios moterys su spalvotais vežimėliais. Tą vakarą su savo grupe turėjome koncertuoti vienoj skylėj. Tiesą pasakius, visi manęs jau laukė. Jaučiu, kad Tomas baisiai nervinosi ir keikė mane, jog vėluoju. Pradėjo snigti. Susigrūdau savo rankas giliai į kišenes ir, niūniuodamas vieną “Fields of the Nephilim” dainą, paspartinau žingsnius. Štai aš ir vietoje. Kažką burbtelėjau, neva atsiprašiau už pavėlavimą. Toliau – viskas kaip įprasta: instrumentų derinimas, keli “gabalai”, gėrimas, ir baigta. Apsidžiaugiau, kad galiu mauti namo, nes jaučiausi labai mieguistas bei pavargęs. Bet čia prie manęs pristojo Jonas su nepažįstama mergina. Teko eiti pasivaikščioti po naktinį miestą. Na, kaip ir reikėjo tikėtis, Jonas greitai “nusiplovė” ir paliko mus su Jurga (toks buvo tos merginos vardas) vienus.

Toliau pokalbis ėjosi sunkokai: ji buvo labai valiūkiška, ir mane tai glumino, nes esu pratęs bendraut su visais tais “misery chic” žmonėmis, o gal tiksliau – pats esu vienas iš jų. Kai netyčia užsikabinau už vielinės tvoros ir suplėšiau striukę, Jurga sukikeno, o aš nervingai šyptelėjau, rinkdamas baltą drimbančią vatą (striukės vidurius) nuo kelnių. Paskui ji pasakė, jog grojame gerai, ir aš tyliai tarstelėjau “ačiū”. Ir tik tada, kai priėjome ryškias žibintų šviesas, pamačiau mirtinai išblyškusį merginos veidą, visiškai netinkantį prie jos charakterio, dideles ir drėgnas akis, nuostabiai išlenktas plonas blyškias lūpas bei dailų smakrą. Visa tai darė Jurgos veidą neužmirštamą. Bet labiausiai mane nustebino ir netgi išgąsdino vaiduokliškai išblyškę jos skruostai ir nežemiškas akių spindesys. Mane stebino tas kalbos nenuoseklumas ir kartkartėmis pasigirstantis smagus jaunatviškas juokas. Lyg dėl visa ko, apsidrausdamas paaiškinau jai, jog mane kankina liguista prisilietimo baimė. Tada, labai keista, Jurga ėmė dėstyti savo ligos pobūdį. Neva tai įgimta ir paveldėta yda, nuo kurios, jos žodžiais tariant, nėra vaistų – “paprasčiausias fizinis pakrikimas”. Jos žvilgsnis buvo čia žvalus, čia vangus. Iš tikrųjų tai buvo keista nežemiška mergaitė.

Žiūrėjau į Jurgą nustėręs ir išsigandęs, bet kodėl – nebūčiau galėjęs paaiškinti. Čia jos veidas buvo žmoniškas, čia visai be jokių žymių: nemačiau akių, nosies, lūpų – bet kokio bruožo, kuris rodytų ją esant žmogumi. Nebuvau blaivas, bet ir ne toks girtas, jog… Net pats dorai nesupratau, kaip staiga pasakiau, jog “turiu skubėti namo” ir palikau ją tame parke vieną, tą linksmą, tačiau beveidę būtybę… Ir nuskubėjau gilyn į seną miestą. Kartą atsigręžau: Jurga stovėjo liūdna ir sutrikusi. Kai atsigręžiau dar kartą, jos nebebuvo matyti, tik pliki medžiai ir žibintai, metantys šėšėlius ant šviežaus balto žemės patalo. Sniegas drėbė į akis. Net nepajutau, kaip apsiašarojau. Ne, tiesą sakant, žliumbiau. Iš baimės, išgąsčio, liūdesio, kaltės jausmo ar dar kokio velnio… Galvoje sukosi “namo, namo, greičiau namo…” Teko kulniuoti pėsčiomis, nes troleibusai jau nevažinėjo.

Grįžau. Norėjosi nusimesti visą tą sunkenybę nuo savęs, kad viso to nė nebūtų įvykę, o, kad nebūtų… Tačiau nusispyriau tik kerzinius batus. Nežinau, kas man užėjo, bet tą naktį perkirpau fortepijono stygas.

Ne, tai nebuvo šiaip eilinis penktadienis. Tai vienintelis penktadienis, kuris įsirėžė giliai mano atmintin ir pakeitė viską amžiams. Kas įvyko tą naktį? Daugiau niekada nieko nebegirdėjau apie tą keistą mergaitę ir vis dar nežinau, ar iš tikrųjų tokia liga gali egzistuoti.





2003 gruodis
2005-06-03 18:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-08 20:25
London
swty: nuo KO?
inebrium: nesigincysiu, nesu rasytojas...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-08 17:36
švelni mo
man stilius nelabai koks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-08 17:31
swty
kvepia plagijavimu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-07 19:31
London
nzn:) veidas nuo to nedingtu turbut
nu nebent man negerai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-07 19:19
baklazanow
gal mazakraujyste?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-07 19:03
Dunkelheit
aplinkybes ir ispudziai. na nieko, bet.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-05 21:53
marrellia
ko bijosi,tas ir bus! o meile yra labai gerai, nes ji padaro zmones tokius idomius, pavercia juos valiukishkomis jurgomis ir muzikantais veluojanciais i koncertus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-04 20:26
Mandarino Svajonė
Visai nieko, gal tik kiek dienoraštiška ir neišbaigta. Kažko trūksta. Kažko, kas įstrigtų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-04 12:45
Dratelė
alisiškos mergytės.gerai kai tokių yra :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-04 00:01
ir kiti
yra tokia baimė. bet ji netikra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą