Pradėkim egzaminą apie juodą pižamą:
iš kokios medžiagos ji,
kokio dydžio...
Ar ji galėtų paslėpti rūrą,
kurioje slibinas su dievu kaunas;
penkis Achilo kulnus
nuo priešų uždengti,
beisbolo likiminio?...
A grupėj dygliakiaulės:
bando įspėti, bet springsta debesų marmurų,
į jas įėjusiais demonais kosti.
B grupėj stalai,
bet keturios kojos nėra geresnės už dvi mano turimas
ir juos kažkas padegė.
C grupės baltos pižamos,
bet jas apdergia niunfaulendai
ir tenka kavotis iš gėdos.
D grupės nėra -
tik medaus bala paika:
geniai čiulpia ir geria,
vaikams savo kailį peria
ir vemia.
Ir aš ten buvau
tą medų ir alų gėriau
lenk medį kol jaunas-
lambados kursai atpigo
JAu čia tai myžau:))) ir biški susišaukėm jei vakar šitą rašei, aš ir biški apie lambadas biški apie suši. Bet čia tai yra absurdo Demonas. HAHAHAHAHA ypač lenk medį kol jaunas lambada atpigo mirtinas 5 aišku daviau, bet kažkokie gyvatės mažiau pribalsavę.
lambada... koks geras bezdėjimas nuo jos :))
kaip iš savo žodyno "kavotis" pamečiau? alzheimeris... ot jei niunfaulendai ne apdergtų, o apši-apši, tai penkias šaibas išmesčiau. Gerai, 4 ir einu į kursus, jei pakeliui kojos neatsisegios... lambaaada
Nepatinka žodis "kavotis"- primena kaimą, nepatinka žodis "rūra"; jau geriau užpakalis, ar net subinė, nepatinka, kad dievą patalpinai subinėn (rūron) ir privertei kautis su slibinais (čia riterių kompetencijos sritis, dievą tai žemina), nepatinka "niunfaulendai", nes yra tik "niufaundlendai", (o gal čia koks sudėtingas tarptautinis žodis, kurio reikšmės aš "neįkertu"?) , žodis gal ir skambus, bet nei į tvorą, nei į mietą- dirbtina (galų gale, kodėl ne eilinis "štrasenšnauseris"?), nepatiko rimas -bala-paika. Paskutinė strofa- ideali, o trečia- "užkabino" originalumu. Vot tak. Prašau nepykt už atvirumą.