Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ar žinote, koks jausmas nusipirkti savo mylimą žmogų?
Taip, viskas švaru. Tavo pinigai, tavo kontaktai, tavo pastangos ir prekė tavo.

Bet NUSIPIRKTI kūną, o ne MEILĘ

Tą šaltą kūną, su kuriuo gali daryti bet ką, kur tik nori, kaip nori, kokiom tik nori pozom ir kiek tik nori kartų.
Ar žinai, ką reiškia piršti savo meilę per prievartą?
Grūsti ją iki apsivėmimo, stebėti kaip tavo prekė žiaugčioja ir įtraukia visus raumenis. Meti ją ant žemės ir krenti lovon apimtas įsiučio.
Norėtum rėkti, kad tu ją nusipirkai, kad ji neturi teisės tylėti, kai tu esi ekstazėje, ji neturi teisės nepriimti tavęs į stebuklų šalį tunelio gale.
Prekė atsiklausia manęs ar gali užsirūkyti virtuvėje, tai po velnių, gal dar paklaus ar gali sisioti mano tualete?
Klausiu savęs, ar žmonių pirkimas yra galingumo bruožas?
Juk iš dalies nusipirkęs žmogų aš galiu neleisti jam valgyti, galiu liepti mylėtis su manimi iki sąmonės netekimo, bet ar man šito reikia? Juk šilumos neatpirks jokia fizinė trintis.
Turbūt tai yra silpnumo požymis.
Kai tai, ko negali padaryti pats užkrauni ant kitų žmonių pečių. Kai išskiri mylinčius žmones ir tikiesi, kad meilė pereis tavo adresu, bet taip juk nebūna.
Tikros meilės niekas neperka ir nepardavinėja
Taip, turbūt aš esu daugiau nei beviltiškas, nes naiviai tikiuosi, kad nusipirkus kūną, sielą galima pasiekti per skyles...
Bet juk užkariavus sielą, kūną gauti vieni niekai ir už tai nereikia mokėti nė vieno cento, viskas eina į meilės sąskaitą.

Mano kambaryje stovi milžiniška lova, guliu joje su savo preke po dar vieno maksimalų galimų decibelų skaičių viršijųsio barnio. Nesijaučiu arabų šeichu, kuris guli savo lovoje apkaltoje auksu, nesijaučiu tuo, kuris po gero sekso gali užmigti mylimosios glėbyje. Ar žinai kodėl? Nes nebuvo to ką galima pavadinti seksu ir mylimosios glėbyje užmigti negaliu, nes ji įsisukusi į tamsų apklotą ir rauda.
Galų gale nesijaučiu marionečių teatro šeimininku, jo režisieriumi ar dar kokiu brudu.
Jaučiuosi šiukšle. Nes net neįsivaizduoju, kaip šlykštu bučiuoti su aistra tą, kuris tau atrodo šlykštus.


O tamsoje vis dar aidi jos kūkčiojimas
2005-05-19 09:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-19 15:18
becukraus
kažkaip keista atrodo,kad tai ką aš jaučiu,galima dėt į plakatus.bet ir man buvo tokia mintis,kai perskaičiau,ką parašiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-19 14:11
anuka
*viršijusio ;)

o šiaip toks labai socialinis. tiktų prie tų plakatų "Tave parduos kaip lėlę" ;)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-19 14:10
Judesyje
drąsu, realistiška.
Man patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą