Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ar girdėjai, kaip vakar klykė paukštė? Ar girdėjai, kaip klyksmas atsimušė nuo uolų, kaip suputojo ošiančios jūros bangom, o kažkas tame klyksme nudažė žemę ir dangų besileidžiančios saulės spalva? Galbūt saulė ir gimė iš to klyksmo. Gal. Gal tai buvo jūros pradžia, gal tai buvo jos puta – tik kokia? – balta pieno puta ar raudono kraujo puta?.. Jūra, raudono kraujo ir balto pieno jūra, sugėrusi tą klyksmą. Kas tai buvo? Kodėl klykė paukštė? Klykė, tačiau ne balsu, o širdimi, o gal tuo klyksmu išsiveržė jos siela? Štai pažiūrėk – ten, horizonte, matyti paukštės širdis. Kodėl klykė paukštė?
Tai jai, šiai paukštei, priklausė erdvė. Tik jos sparnais švelniai žaidė vėjas. Tik… Yra tokia diena, kai paukštės Dievas ateina pas ją. Yra tokia diena, kai šventovė prasiskleidžia jos erdvėse. Vakar. Vakar buvo ta diena.
…o paukštė klykė…
Ne, paukštės Dievas atėjo, tačiau kas, kas išdrįso sulaikyti paukštę nuo jos skrydžio į Jį, josios Dievą?! Kas įklampino jos sparnus?! Dievas atėjo, tačiau kažkas labai skaudžiai surakino paukštės sparnus. Kažkas. Kažkas trypė paukštę, kažkur aidėjo pasiutęs pasityčiojimo juokas. O Dievas atėjo. Prieš paukštę stovėjo akys, šventos paukštės Dievo akys.(Kodėl jos buvo graudžios?) Atsimeni vakarykštį vėją? Tu klausei, sūnau, kodėl šis vėjas verkia, tačiau kodėl jis toks stiprus, tu klausei paslapties… Tai buvo paukštės sparnai, beviltiškai plakantys erdvę, tačiau nenuilstantys, neketinantys pasiduoti. Kažkas pasityčiojo iš paukštės. Jos Dievo atėjimo valandą. Ir žiūrėjo, žiūrėjo tos šventos akys. Visada tos akys.
Tačiau Dievas negalėjo pasilikti. Juk amžinybėje tėra viena diena, kurioje Jis nužengia pas paukštę. Viena. Jis turėjo išeiti…
Ir tuomet, tuomet išsiveržė tas klyksmas. Klyksmas? O gal tai buvo išsiveržusi paukštės siela? Klyksmas. Atsimeni, sūnau, tu užsikimšai savo mažutes ausis ir verkei, šaukei: “Kodėl?! Kodėl?! Kodėl?!” Tavo šauksmas susiliejo su paukštės klyksmu…
Ir vis žiūrėjo, žiūrėjo tos šventos akys.
O tu tikėk, tikėk, sūnau, kad ateis diena, kai sutryptoji paukštė vėl pakils į savo neaprėpiamas erdves, kai niekas nebesugebės sutrypti baltosios paukštės, tikėk, tikėk, kad šią amžinybę pakeis kita, ir ateis diena, kai paukštės Dievas vėl ateis pas ją, bet šį kartą ji pakils, ji susilies su savo Dievu, tikėk, tikėk, kad šventos akys visada liks su paukšte, taps jėga, prikelsiančia paukštę į erdves. Gal tavo tikėjimas virs balta viltim, balta ranka, ištrauksiančia paukštę iš purvo, ir nė kiek nesuteptą, o baltą, tokią, kaip ir tavo viltis.

Ir vis žiūri..... žiūri tos šventos akys...

O tu tikėk, tikėk, sūnau…
2003-03-01 19:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-21 00:16
Ignotas
Kaip tai nebeturi vilties? Kas atsitiko?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-05 15:37
Irna Labokė
Fantastika! Baltoji paukštė... ir jos Dievas... Labai gerai rašei jaunystėje :)
O balta spalva sugrįžta, taip kaip ir diena po nakties...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-04 15:41
ir kiti
Nepakartojama klaida.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-01 21:56
devynbalse
labai. skausmingas. jaudinantis. prikaustantis. tik "gražu" čia netinka, tai veikiau šiurpulinga (priimk kaip komplimentą) ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-01 20:31
Wilke
Taip. Ar greiciau patiko... visi sitie kuriniai seni seni, rasyti jaunysteje, senai tas buvo...skausme, bet su viltim. O dabar skausmas grizo, ir susiradau senas rasliavas, ir numeciau cia, nors ir niekam neidomu...skaitykit..nskaitykit...tik tiek, kad vilties nebeturiu, taip sakant ir baltos spalvos gyvenime nebeturiu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-01 20:25
Haliaeetus albicilla
Tau labai patinka balta spalva?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą