Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pargriuvo rubuilis.
Verkti pradėjo. Garsyn vis. Kad išgirstų mama. Kartkartėm imdamas jau užspringt visu kuo išsiliejusiu, užplūdusiu: ašarom, prakaitu, snargliukais ir seilėm. Suskubusi prieiti, nelaukdama, kad pats kelsis, mama, pakėlusi nuo žemės, delnu nušluostė išsipurvintus drabužėlius, sukišo jai bekeliant jo išsitraukusius marškinėlius atgal į kelnaites, nosine nuvalė įšilusį, rimstantį jau, sūnaus veiduką. Patapšnojusi per petį, paragino pirmyn eiti atsargiau, o kad ir vėl nepargriūtų, patarė priešais kojas statant, atidžiau žiūrėtis.

Toje pačioje vietoje pargriuvo ir kūdutis.
Apsižiūrėjęs, tartum susirūpinęs, ar kas nepastebėjo, suskubo stotis pats. Pasikėlęs nuo žemės, jau bebėgdamas link beatsisukančios savo mamos, apgraibom bebraukdamas dar byrantį nuo drabužėlių smėlį, pakėlė į mamą žvilgsnį, kuris vadinamas nekaltu, kai nemokant meluoti bandoma sakyti, kad nieko neatsitiko.

Tą pačią vietą prisiminus, lengvabūdiška yra spėti, kad rubuiliui dar ne kartą pargriuvus gyvenime teks tikėtis sulaukti ištiestos pagalbos rankos, o kūdutis, pargriuvus, negaištant laiko sulaukt dėmesio iš kitų,- jie vadinasi nepažįstami, stosis pats, kad netaptų aiškiai gėda, savo jėgomis pasikliaudamas.

O jei man pargriuvus kada pritrūktų jėgų pačiam stotis, kuris iš jų, iš tos pačios vietos, bet jau kitoje vietoje, man padėtų ?
2003-02-22 18:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 23:39
Saulėta
atsakymas i paskutini klausima...
padetu tas, kuris zino ka reiskia sulaukti pagalbos... o ne tas kuriam niekas niekada nepadejo...
O gal atvirksciai.....kuris zino kaip sunku kai kada paciam pakilti..
ir vis tik neatsakiau i paskutini klausima..
Gerai, norisi i ji atsakyti.. ir pamastyti paskaicius...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-12 09:07
DarkCloud
gyvenimas visą laiko moko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-27 16:20
Noreika
Gyvenimas abu pamokys...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą