Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







3. Pokalbis

Kai Mantas po pusryčių išsitraukė į aslą žaliąją dėželę, lovliai iš jos stryktelėjo patys. Mantas žvalgėsi ir negalėjo suprasti, kas jiems atsitiko.
— Mantai, — netrukus prabilo Mėlynis, — mum reikėtų pasitarti. Ar negali pakviesti senelio?
— Tuoj, kol dar niekur neišėjo, pakviesiu. Ar kas atsitiko? — ir nubėgo.
— Ar jau vėl naujų nuotykių pasiilgote? — klausia įeidamas senelis.
— Ne, — pratarė Mėlynukas, — yra kitkas. Liuciferis iš pragaro išvijo Pinčių. Jis verkia ir nežino kur dingti. Ar negalėtumėte priimti jo į savo namus. Jis yra geras ir jo dovanota lazdelė mus dažnai gelbėjo nuo nelaimių. Jam net atskiro kambario nereikėtų, mes jį sumažintume ir per naktį priimtume miegoti į savo žaliąją dėželę...
— Velniuką? — Nusistebėjo senelis, — bet ar mūsų namai nebus prakeikti, kad nelabąjį įsileisime? Juk senatvėje man dar prasidėti su piktomis dvasiomis lyg ir neprotinga būtų... Ar jums taip neatrodo?
— Bet, seneli, Pinčius nėra pikta dvasia, jis geras. Jeigu kokia nelaimė atsitiktų, jis gali mum daug padėti. Jis niekam nieko blogo nėra padaręs... O pekloje tik kurstė ugnį, nes kitaip jį Liuciferis būtų seniai iš ten išvijęs... — aiškino Juodis.
— Seneli, leiskim Pinčiui gyventi su lovliais. Tikrai nuo to niekam blogiau nepasidarys, tik vienu gražiu žaisliuku mano dėželėje atsiras daugiau, ir viskas... Leiskim, tegu Pinčius gyvena mūsų namuose... — žvelgdamas kupinomis užuojautos akimis į senelį, atmeldė savo mintis ir Mantas.
— Na, gerai, — pagalvojęs tarė senelis, — tegu gyvena, bet pirmiausia turės mums visiems papasakoti už ką Liuciferis jį išvijo iš peklos... Jeigu už blogus darbus — neįsileisime, jeigu už gerus — tegu bus kaip jūs norite...
— Valio... — sušuko Mantas ir lovliai, nes jie buvo įsitikinę, kad Pinčių Liuciferis iš peklos išvijo už kam nors parodytą gailestingumą.
2005-03-21 21:56
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 20:46
OAL
OAL
Valio!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 19:36
Bring_Me_To_Life_
Ne ką prasčiau už praitas dalis. Galėtum išleist visą knygą. Skaityčiau nesustodama...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 17:05
Pingvinas
Geras! Taip ir norisi suzinot kas toliau bus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 12:26
Romualda
O toliau? :) Oj pagavo smalsumas mane :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-21 22:16
rimšė
Edvardai, toks sutapimas, kad šioje ištraukėlėje - yik dialogai.Na, galėjo gi lovliukai ir ką rankytėmis - ausytėmis- uodegytėmis nuveikti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 20:46
OAL
OAL
Valio!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 19:36
Bring_Me_To_Life_
Ne ką prasčiau už praitas dalis. Galėtum išleist visą knygą. Skaityčiau nesustodama...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 17:05
Pingvinas
Geras! Taip ir norisi suzinot kas toliau bus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-22 12:26
Romualda
O toliau? :) Oj pagavo smalsumas mane :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-21 22:16
rimšė
Edvardai, toks sutapimas, kad šioje ištraukėlėje - yik dialogai.Na, galėjo gi lovliukai ir ką rankytėmis - ausytėmis- uodegytėmis nuveikti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą