Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







labas. tu vėl mane radai. tu visada mane randi. aš noriu eiti su tavimi. aš turiu eiti su tavim. aš bijau likti. ar galiu eiti su tavimi? bet tu tokia jauna. taip aš jauna. tavęs ieškos. taip, bet aš nebegaliu daugiau kęsti. tavo labai gražios akys, tokios didelės, tokios žydros. taip, bet aš turiu eiti su tavimi. tu tokia trapi. tu tokia artima man. taip, bet aš privalau eiti su tavimi, aš negaliu likti, tai mane pražudys. bet tau tik keturiolika, tu labai jauna. taip man tik keturiolika, bet aš graži. taip, tu labai graži, tu gražiausia mano sapnų sodo gėlė, tu pati gražiausia, bet tu labai jauna, aš negaliu tau leisti eiti su manimi, kad ir labai noriu. bet aš privalau eiti. kas ten. nesižvalgyk, ten nieko nėra, viskas bus gerai, mes dar susitiksime, tu dar labai jauna, tu dar gali laukti. ir tu leisi man būti nelaimingai? bet tu dar labai jauna. aš negaliu, negaliu, negaliu čia likti, man labai, labai baisu. tu jauna, taip kartais būna. nesidairyk, ten nieko nėra, ten tik vėjas. ten. tu - čia. tu - su manim. bet tu man neleidi eiti su tavimi. aš būsiu didelė. aš viską išmoksiu. aš išmoksiu tave mylėti, tik neleisk man likti čia, tik pasiimk mane su savimi. aš verksiu. tu labai jauna. taip, aš labai jauna. tu labai bijai. taip, aš labai bijau. tu pakankamai jauna, būti drąsi. taip. ne. aš labai bijau, aš nebūsiu drąsi. viena. aš drąsi su tavimi. palauk. nepalik manęs, aš bijau. sudie. palauk. sudie. palauk. viso. ne. lik sveika. aš tave myliu. ne, tai aš tave myliu. iki. nepalik manęs. neverk. kodėl? gerai, verk, sudie. ne. ne. ne. nerėk. jau nebebijai? bijau. labai bijau. nesidairyk, čia nieko nėra, tik vėjas. o tu - ten. nebeverk. būk drąsi. aš tavęs niekada nebepamatysiu. tu nebegrįši. grįšiu, nesijaudink, sulauksi. tikrai sulauksi. jei grįši, manęs jau neberasi. rasiu. ne. manęs jau nebebus. bet tu tokia jauna. taip, aš jauna. aš jauna ir graži. manęs jau nebebus, todėl prisiminsi mane jauną ir gražią - gražiausią savo sapnų sodo gėlę. tik prisimink. tik prisimink. aš tokia jauna. taip tu jauna, tu žydi, dar ilgai žydėsi. žydėsiu amžinai - tavyje. tokią mane prisimink, tik prisimink, labai tavęs prašau. sudie. palauk. nebijok. sudie. ne. nebūk tokia. tik lauk. sudie. ne. aš tikrai grįšiu. sudie. ne. viso. ne. nesielk šitaip. tai pasiimk mane kartu. tu tokia jauna. tavęs ieškos. tada sudie. aš tave myliu. aš tave mylėsiu. aš apie tave galvosiu. bet tavęs nebus šalia, todėl sudie. bet aš grįšiu. ir manęs nerasi. aš žydėsiu tavo sapnų sode amžinai. tik prisimink...
2003-02-10 17:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 24 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-15 22:44
Snaudžianti
Patiko.
Labai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-20 13:54
subtili
apsiverkiau :( galejo ir pasiimti.. grazu..garbes zodis grazu!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-17 23:08
oiseau
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-12 17:29
Gediminas Tarasevičius
Na truputi ne taip supratote. Ce aprasyti jausmai, bet nevienas is aprasytu nera meile. tai ne apie meile. isiskaitykite gi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-12 17:26
Jacquelline
o geras :) labai užkabino. atrodo nieko ypatinga, labai lakoniška, bet... Manau,net ir jauni žmonės turi jausmus, nesvarbu, kad jiems tik 14 (ane, koše?:P~ )
Gera tave vėl matyti rašyke, GT :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-12 12:32
manukoshe
da, da.. u nas sexa net ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-12 09:58
Gediminas Tarasevičius
nė žodžio apie seksą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-11 17:38
manukoshe
nu kur liuks, kur liuks ;)
susilaijkymas - dorybe ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-11 16:50
Gediminas Tarasevičius
manukoshe> tai liuks:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-11 16:47
manukoshe
'taip man tik keturiolika, bet aš graži' =)
nesusilaikiau nesusizhwengusi ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-11 16:15
užmarštis
nepradėsiu peikti, bet gali kur kas geriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-10 18:32
Alisa
liuks:)sumaisei mane kaip avieciu uogiene stiklineje:)labai gera tave skaityti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą