Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ji sėdėjo parke ant suoliuko ir drožė pieštukus. Imdavo iš sveikų krūvelės , kišdavo juos drožiklin su pelėdos galva, pasukdavo, ištraukdavo ir dėdavo į kitą krūvelę, tarp apdrožtų ir nugludintų brolių. Įdomiausia buvo stebėti, kaip ji, skilus grafitui, iš naujo smailindavo pieštuką: prikandusi viršutinę lūpą, švelniai, it sūnui glostydama galvą, pirštais suėmusi slysdavo nuo vienos briaunos prie kitos ,- atrodė lyg guostų dėl jo mažesnio ilgio .
Pamaniau ,kad tai atsitiktinumas. Bet vėliau pagavau jos ritmą ir mintyse lūždavau kartu su pieštuko skylančiu grafitu. Troškau, kad ji mane pasuktų, kad mane kištų pelėdon ir drožtų...
Smailintų. Troškau, kad grafitas trupėtų dažniau...
Ritmas buvo puikus. Apsvaigęs šokau. Nejausdamas laiko ir nuovargio. Kūnas raitės, lyg šuo vizgino uodegą, lyg gyvatė grasino geluonimi...
Staiga ji baigė. Sudėjo juos visus dėžutėn, rūpestingai užveržė gumele. Pakilo ir eis...
„Mergaite !“,-riktelėjau. Nustebusiu žvilgsniu atsisuko į mane. Pasimetęs neištariau nė žodžio. Ji apsisuko ir nuėjo. Geriau įsiklausius galėjai išgirsti tolstantį ir silpstantį pieštukų barškėjimą.
2003-01-28 21:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-04 18:18
Kirvoboica
O po to, kitą rytą ilgai stovėjau prie to pačio suoliuko ir iš sutrupėjusių grafito gabalėlių dėliojau tavo vardą:
Rudenėja(šviesiai rudos pritrupėjo daugiausiai)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-03 15:39
Denisas Melnikas
Aha, labai patiko. Ypač kai pats skaitei! Užslėpta pornūcha. Na, kaip Caligula ;)
(juokauju)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-15 11:06
lioo
gautųsi, o ne gautūsi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-12 17:55
Jacquelline
Ė, bičeli, pavarai!!! :DDD Kaskart skaitydama tavo darbus negaliu atsistebėti...... Visus juos sudėjus, nebloga knyga gautūsi, nemanai? Šiaip ar taip - įsitraukiu į tavo palaikymo komandą :DD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-29 19:55
viena skruzdėlė
jo, ballsas teisus, čia puikus tekstas psixoanalizei ir dėdei froidui>:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-29 19:11
Saulės_Radija
xi xi :) Smagu skaityt ! Taip paprasta ir miela,lyg skaitytum apsakymu knygele apie realu berniuka,realiame pasaulyje :) man patiko :))) Beje ballsas gana isradingas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-29 13:15
DJ
DJ
Dekui Ordeal uz grazu zodi,Nendrelei,kad lauksi ant suoliuko,balssui uz iskarpas:)),Lalenai uz sypsenas:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-29 10:24
482
482
:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-29 02:00
ballsas
jooo, daug cia visko :) Iškarpius visai nepadoriai gaunasi :)

"Ji sėdėjo parke ant suoliuko <...> Įdomiausia buvo stebėti, kaip ji, <...> prikandusi viršutinę lūpą, švelniai <...>, pirštais suėmusi <...> atrodė lyg guostų dėl jo mažesnio ilgio. <...> Bet vėliau pagavau jos ritmą ir mintyse lūždavau kartu <...>. Troškau, kad ji mane <...>, kad mane <...> Troškau <...> dažniau...
Ritmas buvo puikus. Apsvaigęs šokau. Nejausdamas laiko ir nuovargio. Kūnas raitės, lyg šuo vizgino uodegą, lyg gyvatė grasino geluonimi... Staiga ji baigė." :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-28 22:26
Nendrelė
kiek gi visko cia izvelgaiu...:)nu tiek to...
tiesiog reiks kada drozti piestukus parke, gal prieis dj.
ir uzkalbins.paskui parasys ka nors.pvz -eiliu..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-28 21:49
Ordeal
matyt kiekviename paprastume sugebi izvelgti grozi..ir perteikti ji taip, jog susizavetu ir kiti..galbut kartais per toli ieskom grozio..o tereiketu apsizvalgyti aplinkui...puiku..dekui uz ikvepima kuri kelia tavieji kuriniai ir ju zemiskas paprastumas =)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą