Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nubundu ryte. I galva sauna mintis "o galbut geriau butu buve nenubusti..." Eiline diena, kai matau skausma, neapykanta...Matau uzmerktas zmoniu akis. Zmoniu kurie apsimeta bejausmiais saltais padarais. Bet juk jie irgi turi jausti. Turi...Kasdiena as vis sipraiau suprantu, jog vaikysteje matytas pasaulis tera iliuzija...Tuomet viskas buvo nudazyta tik siltomis spalvomis. Tada nematydavau saltu zmoniu veidu. Buvo taip grazu ir gera...O dabar pamaciau visa tiesa. Gyvenima tikruoju veidu. Suvokiu dalykus kuriu nenoriu suvokti...as dar noriu ziureti i gyvenima per rozinius akinius. Noriu buti vaiku...Nenoriu suaugti. Nenoriu gyventi siame ziauriame ir skausmo pilname pasaulyje. Pasaulyje, kuris nepripazysta jausmu, kuriame laimi tie kurie uzsideda kaukes ir vaidina. Bet as nenoriu vaidinti...Noriu sakyti tai, ka jauciu ir mastau. Zinau, liksiu nesuprasta. Turbut ir man teks uzsideti kauke, kad islikciau. Uzmerkti akis einant pro zmogu, palauzta gyvenimo. Nematyti nieko tik save...As taip negaliu! Netikri jausmai, uzuojauta, dziaugsmas ar net meile. Tiks skausmas tikras...
2003-01-12 10:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-25 10:44
REaliste
Tiesa
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-15 20:10
pirmoone
paskesk pasakoj..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą