Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tuo metu, kai organizacijos nariai apmaudavo valgykloje, direktoriaus kabinete buvo sprendžiama kita dilema. Čia, prie stalo sėdėjo riebus ūsuotas žmogus, kurį mokiniai už akių vadino Fiureriu, o dažnas ir sveikindavosi su juo iškeldami ranką.
Taigi, prie stalo sėdėjo Fiureris ir nukreipęs žvilgsnį į priešais stovintį vaikiną, tyrinėjo jo veidą.
Vaikinas, kaip jau turbūt supratote, ir buvo būsimasis Šunaujos sargas bei mokyklos vadovybės patikėtinis. Pakrikštytas Juliaus vardu, jis dar vaikystėje svajojo apie mokytojo karjerą. Jaunasis praktikantas neatrodė vyresnis nei aštuoniolikos, o jo didelės pilkos akys, bei balkšva veido oda veikiau liudijo apie menišką jo sielą, nei apie griežtos rankos pedagogo dvasią.
Direktorius buvo bepradedąs abejoti šio žmogaus tikamumu pareigoms, bet noras išgyvendinti iš mokymo įstaigos būrį X nugalėjo sveiką nuovoką.
- Jūs Julius Navaitis? – paklausė ūsuotis.
- Taip. – pasigirdo atsakymas.
- Prisėskite. Tikiuosi žinote, kad šiais metais būtent jums bus pavesta itin svarbi užduotis?
- Buvau įspėtas.
- Malonu. Papasakosiu apie pavedimą plačiau. – Tarė direktorius stodamasis. - Mūsų mokykloje yra viena problema – dvyliktoji G klasė. Jai priklauso viso labo tik penki asmenys ir jūs turėsite juos auklėti pastaruosius du mėnesius.
- Manau, jog sugebėsiu. – ištarė Julius, lengviau atsipūsdamas.
- Jūsų vietoje taip nedžiūgaučiau. Visi šios klasės mokiniai jau kelintą kartą iš eilės kartoja kursą ir, kas blogiausia, priklauso grupuotei, kuri savo pareigomis laiko mokyklos taisyklių laužymą, inventoriaus gadinimą bei žiaurias patyčias iš mokinių ir pedagogų.
- Ir ką gi aš, Jūsų manymu, galiu pakeisti? – Beviltiškai paklausė jaunuolis.
- Mes tikimės, jog kontroliuosite juos ir surasite būdų priversti juos mokytis. Jei šiais metais klasė išlaikys abitūros ekzaminus ir sėkmingai paliks šį pastatą – jūsų misija bus įvykdyta. Beje, jūs turėtumėte pamatyti savo auklėtinius, - Tarė Fiureris atidengdamas stendą ant sienos, kur puikavosi šutvės nuotraukos, palikdamas skraistę tik and dvynių portretų.
- Niekis, jie tik žmonės, nieko nėra tobulo, - nusiramino auklėtojas, bet direktoriui atidengus ir dvynių fotografijas, jam nejučia išsprūdo pasibaisėjimo šūksnys. – O Dieve!..
- Na, kam tos dramos, - atlaidžiai kreipėsi į vaikiną. – Siūlau šiandien grįžus namo nusiraminti, o rytoj psichologiškai pasiruošus ateiti į savo pirmąją pamoką su auklėtiniais. Iki pasimatymo.
- Viso… - teištarė Julius ir pakilo.
Uždaręs direktoriaus kabineto duris jis paliko mokyklą ir su baime laukė susitikimo.
2004-11-28 13:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-12 13:30
vilnelė vėl
čia tikrai ne scenarijus
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-06 10:10
St Sebastianas
Ar skiri scenarijus nuo prozos?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-28 14:06
qp
qp
Man patiko, labai lauksiu tęsinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-28 13:23
Noriu ir skrisiu
Bus tęsinys:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-12 13:30
vilnelė vėl
čia tikrai ne scenarijus
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-12-06 10:10
St Sebastianas
Ar skiri scenarijus nuo prozos?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-28 14:06
qp
qp
Man patiko, labai lauksiu tęsinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-28 13:23
Noriu ir skrisiu
Bus tęsinys:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą