Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakaras. Šiltas vėjelis, kedenantis žavių vasariškų merginų plaukus. Pirmosios žvaigždės besižiebiančios danguje.
Šurmulys. Oranžinės miesto lempos. Besišypsantys žmonės, susikabinę už rankų. Žemi dažniai,  sklindantys iš automobilių, pilnų sportiškai atrodančių vyrukų.

Dešinė ranka po atlapu. Prispausta prie šono. Pirštai mėšlungiškai sugriebę odą po permirkusiais marškiniais. Netvirtas žingsnis. Susitaršę plaukai. Paklaikusios akys ir keista šypsena.
Tai - aš.
Ranka po atlapu - kad nieks nepastebėtų. Prispausta - kad kraujas iš skylės nevarvėtų taip greitai. Šypsena.

Muzika groja mano galvoje.

“Mama, mama, žiūrėk - kas tam žmogui? “ - “Nežiūrėk į jį. Jis girtas. ”
Dar plačiau nusišiepiu. Tėve, ruoškis. Tavo sūnus tuojau pas tave sugrįš. Žingsnis, žingsnis, žingsnis. Suklumpu, kaire ranka atsiremiu į sieną.
“Jums viskas gerai? ” - užsimerkęs palinksiu galva. Jaučiuosi puikiai. Palikit mane ramybėje. Jums iš tiesų nerūpi kaip aš jaučiuosi. Nei kas aš esu.
Žmonės - jie trapūs lyg kiniškas porcelianas. Kad ir kaip paradoksaliai skambėtų - šitam porcelianiniam pasaulyje pernelyg dažnai skraido kulkos.

Kažkas šnabžda man į ausį. Mano ausyje. Mano galvoje.
Kviečia pas save, kviečia parkristi ir nebeatsikelti.
Bet aš negaliu - negaliu, nes reikia. Reikia eiti, eiti, eiti... Kur? Kodėl? Nepamenu, pamenu tik šūvį iš pravažiuojančios mašinos. Tūkstantąjį kartą smegenys pragroja tą plokštelę su pagirtinu tikslumu. Netgi matau kulką, praskriejančią poros centimetrų atstumu nuo mano galvos, periferiniu regėjimu matau kitus žmones, pakirstus, krentančius, matau jauną juoduką, iš užančio traukiantį patranką ir bandantį atsišaudyti, matau, kaip jis pats krenta su skyle galvoje. O pro nuleistą neperšaunamo stiklo langą trata ir trata tikriausiai modifikuotas “uzi”. Jaučiu, kaip rikošetavusi kulka pataiko man į šoną ir užstringa jame.

Tada - tamsa. Tyliai pririeda juodi furgonėliai. Tyliai iš jų pasipila kariškiai. Jie atitveria teritoriją. Pradeda skaičiuoti žuvusius. Žuvęs. Žuvęs. Žuvęs. Tylus caktelėjimas. “Ir šitas nebegyvas”. Tykiai nušliaužiu iki kanalizacijos angos, atsargiai pakeliu dangtį, ir nusikabaroju žemyn.

Tada - vėl tamsa. Tamsoje nėra nieko, tik mano šnopavimas. Pakeliu dangtį, iššliaužiu iš kanalizacijos. Žmonės žiūri kreivais žvilgsniais. “Bomžas”, galvoja.

Vakaras. Šiltas vėjelis, kedenantis... stop.
Plokštelė sustoja.

“Ei, brolau... gyventi nori? ”

Tamsa

2099 balandžio 2 diena, ketvirtadienis.

“Pavakarinės Žinios”

“NanoTek laboratoriniame komplekse nugriaudėjo sprogimas”
... NanoTek, didžiausia nanotechnologijų inovatorė rinkoje, neatmeta diversijos galimybės, nors, manoma, sprogimą sukėlė eksperimentinio nano-kuro savaiminė reakcija. Žuvusiųjų nėra, dauguma darbuotojų, buvusių netoli sprogimo vietos, atsipirko nubrozdinimais ir mėlynėmis. Įvykį tiria vietos kriminalistai.

2099 balandžio 13 diena, pirmadienis.

“Vilniaus Rytas”

“NanoTek neigia gaminusi nelegalius nanorobotus”
... NanoTek atstovai spaudai šiandien oficialiai pareiškė, kad NanoTek neužsiima veikla, susijusia su nanorobotų, koreguojančių žmogaus DNR, vystimu ir gamyba. Tai pirmas korporacijos atsakas į sparčiai visuomenėje sklindančius gandus, neva NanoTek sukūrė nanovirusą, kuris koreguoja žmogaus metabolizmą ir smegenų funkcijas, keisdamas kiekvienos ląstelės DNR. “Žmonės žiūri pernelyg daug fantastinių filmų” - sako A. Johnsenas, NanoTek atstovas spaudai.

2099 liepos 23 diena, ketvirtadienis.

“Mūsų Tiesa”

“Vilniaus metropoliteno policija sutramdys sektas”
Pastaruoju metu metropolitene smarkiai padaugėjo nusikaltimų, kuriuos padaro įvairių sektų nariai. Ritualinės žmogžudystės, šventieji karai tarp sektų, nusinešantys nekaltų žmonių gyvybes - visa tai greitai baigsis, teigia Vilniaus Metropoliteno Policijos (VMP) vyriausiasis komisaras.
“Sektos, ypač vadinamoji `naujojo pasaulio`, pastaruoju metu kelia vis daugiau ir daugiau problemų viešąjai metropoliteno tvarkai. ” - Teigia VMP vyriausiasis komisaras J. Stencevičius, - “Šios sektos skeidžia panikos ir dezinformacijos voratinklį mūsų visuomenėje”. Neoficialūs šaltiniai teigia, kad sektų nariai vartoja nenustatytus narkotikus, smarkiai malšinančius bet kokį skausmą, bei pagerinančius reakcijos laiką. Yra atvejų, kada netgi mirtinai pašautas sektos narys sugebėdavo pabėgti iš nusikaltimo vietos.

2099 rugpjūčio 2 diena, pirmadienis.

“Vilniaus Rytas”

“Sektų kare - vis daugiau aukų”
... Šiandien, apie 18 valandą, Senojo Užutekio gatvėje, įvyko susišaudymas tarp sektų. Per susišaudymą žuvo 53 `naujojo pasaulio` sektos nariai, ir trys civiliai. Liudininkų nėra, todėl yra pagrindo manyti, kad ir šis atvejis liks neišaiškintas. Vilniaus Metropoliteno Policija, nesusitvarkydama su sektomis, paprašė šalies vadovą paskelbti mieste nepaprastąją padėtį ir į miestą įvesti kariuomenę.




bus daugiau... (jeigu pageidausite):)
2004-10-27 15:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-29 16:47
viena skruzdėlė
ee, o sektos nariai buvo ne civiliai, o kariškiai?..
na ką čia galima pasakyti... rašyk rišliau. vystymas - su dviem y.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-28 13:26
experiment
pageidaujam tesinio :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-28 10:43
Amarito
Siaip pradzia idomi itraukia i veiksma(nors jo cia ir ne per daugiausiai), tik po to tos laikrasciu istraukos nuobodokos.    jas skaitant labai jau prie miego traukia... Taciau mane sudomino ir tikrai pageidauciau tesinio:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-28 09:41
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
"Žmonės žiūri pernelyg daug fantastinių filmų" - sako A. Johnsenas, NanoTek atstovas spaudai.

mačiau šitą kūrinį kelioliką kartų per LNK, TV-3 ir kitus kanalus. nelaukiu tęsinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-28 09:24
St Sebastianas
Tikriausiai žiūrėdamas filmuotą medžiagą galvojai:  "O kas būtų, jei dažasvydį sužaistume miesto gatvėse?":)))
Rašymo stiliui itin didelių priekaištų neturiu. Jei būčiau rašęs aš, fragmentai pagrindinio veikėjo akimis ir iškarpos iš laikraščių keistu vieni kitus. Dabar fragmentiškai veikėjo pasakojimas ir iškarpos. Žiūrisi normaliai, bet iki gerai kažko trūksta.
Dar viena pastaba - esamasis laikas. Rizikingas sumanymas juo rašyti. Na, bet jei pavyks - gerai.:]
Suprantu tavo norą papirkti fantastikos skyrelio baubą ginklais.;) Tačiau juk turėjau numatyti, kad prisikabinsiu prie to?:] Taigi, kodėl uzi modifikuotas? Iš aprašymos jis niekuo nesiskiria nuo paprasto - šaudo. Taigi, laukiu pasiaiškinimo.
Na, ką galiu pasakyti? Kadangi geri balai eina tik saviems, o tu su manimi koveisi skydas prie skydo...;)
Beje, greitai dėk tęsinį.:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-27 22:26
IgnitOR
pageidaujamE :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-27 20:54
Rikute
/me garsiai reikalauja tesinio :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-27 20:46
Suglumes
Labai jau išmėtytas tekstas gaunasi. Suprantu, kad autorius tokį rašymo stilių pasirinko, bet būtent toks stilius man ir nepatinka. Žiūrėsiu kas kitoje dalyje bus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-27 20:28
Maliciuos
Kazka primena ir kuo toliau skaiciau tuo labiau primine. Paziuresim ka tesinyje parasysi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-27 19:17
_I_
_I_
Pageidausim pratesimo. Sudominai. Net labai.  Tikrai maloniai persiskaitė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-27 17:27
Haukas su Archangelu bendraus realybėje
Pradžia graži, bet labai tos laikraščių iškarpos vaizdą temdo.Pasiūlymas- reikėjo parašyti vieną kokią iškarpėlę, bet ne tokią ilgą...Beje, jei veiksmas vyktų kur kitur, ne Lietuvoj, sakyčiau, nevartok ,,bomžas'', o ,,valkata'', tačiau kadangi čia mūsų tėvyne tokia...:)Jei atvirai, tai mane tęsinys sudomintu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą