Rašyk
Eilės (78146)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pamečiau savo svajonę,
Nusirito kažkur
Kaip iškritęs stiklinis karolis
Iš senolės rožančiaus per maldą.
Užrašiau ją lape
Tarsi kalbą,
O gal nebaigiau laiško rašyt.
Bet atbėgo vaikai ir išlankstė laivelį,
Popierinį laivelį šaltiny plukdyt,
Pažiūrėkit -
Jie plaukia! Jie plaukia!
Popieriniai svajonių laivai...
2004-10-23 10:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-24 00:32
gizmara
nepasinerkim vien i popierinius laivelius....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-24 00:19
Majestas1
hmz, skirtingi laikotarpiai, religija ir mitologija nesusije siaip per stipriai neskaitant kad katalikybe su pagonybe priesingybes,...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-23 12:40
Abejinga
Mintys labai šokinėja... Karolis-malda-ir jau laivelis...Ir pabaiga kažkaip nesiriša su visu eilėraščiu bei jo pavadinimu. Nors šiaip eilėraštis visai nieko... Neblogas. Bet dar reiketų nemažai taisyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-23 11:22
Chariot
ėėė.. galas susuktas netobulai. suprantu, jei tam laivelin būtų mažą sudžiūvusią bobutę paguldę ir išplukdę, o dabar...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-23 10:58
Kaladė Alter Ergo
Pirma,- kadangi eilėraštis visai netragiškas, siūlau keisti pavadinimą (nes iš jo atrodo, kad tragiškas).
Antra,- kai kurie kasdieniai įvaizdžiai per daug užvaldę mūsų sąmonę ir tapę per daug šabloniškais- kūryboje naudojame juos nė neišjausdami situacijos. Konkrečiai turiu omenyje svajonės pametimą. Paprastai jausmas, kad atsisakai ar praradai ar pan. svajonę visai nėra toks jausmas, lyg krintantis karolis. O jeigu, kas čia labai tiktų, norėjai pasakyti, kad šita mintis staiga pajuntama kai į grindis nebyliai dunksteli iškritęs karoliukas, tai šią erdvę tau nelabai pavyko išreikšti. JMinčiai išreikšti būtų tikrai gerai pasinaudoti tokia buitiška atmosfera, kai šalia sėdi močiutė ir murma rožančių ar panaškiai- asmeniškai manau, jog eilėraščiui gerai, jei abstrakcija įpinta į jutiminį rūbą.
Likusiam tekstui galioja panašus komentaras- mintis gera, ir gražu, kad vaikai išlankstė tuos laivus, bet kažkaip labiau reikėjo padėlioti kalbą, ilgioau paieškoti galimų variantų. Neseniai skaičiau Mandarino Svajonės eilėraščius ir turbūt galiu tau patarti paskaityti šį autorių kaip gerai jaučiantį kalbą- nors čia labai asmeniška mano nuomonė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą