Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Manęs paklausė, ką aš veikiu kasdien. Gal šnypščiu ir gal prunkščiu. Kasdien? O gal šiaip slampinėju… Bet kasdien?

Bandžiau suskaičiuoti. Nepavyko. Vien atsikėlimo ritualas!.. O kur dar troškimai, veržimasis link tikslo. Be to, nuolatinis nesutarimas su savimi. Ir viskas sutelpa į žodį kasdien. Kaip širdin telpa kiekvienas tvinksnis.

Ėmiau suptis laiko rate. Matau - kojos įsipynusios į medvilninius raiščius, galva apvyniota nosinaite ir tualetiniu popieriumi. Laikrodžio rodyklė šoktelėjo iki horizonto, bet ne vidurdienis.

Mėgstu pusiausvyrą – kai be septyniolikos trys. Tada dedu daiktus po stalu, iš kuprinės išsitraukiu utėlėtą skrybėlę ir numetu šuniui – juk jis taip mėgsta kandžioti blusas, tai gal patiks ir utėles.

Įsijungiu radiją. Ten: “Sos, audra! ” Išjungiu. Klausausi. O širdyje taip gera gera, tylu, nekranksi minčių virtinės. Nueisiu, pagalvojau, išgersiu puodelį kavos, pasiklosiu sauskelnes ir eisiu miegoti pokaičio…

Tai, pamaniau, Usonifuro ritualas. Taip jis elgiasi kaskart, kai nekalba. Tik nekasdien.

Taigi manęs paklausė ir ko aš nedarau. Kasdien. Tai dar didesnis numušto kojos nago skausmas. Juk tokia didžiulė atsirinkimo galimybė! Kaip loterijoje.

Man pasidarė baugu. Nors gerai, kad nekasdien. O tai ne dėl to, kad kasdien galiu vis to paties savęs klausti ir klausti. Atsakymas bus vis tiek kitoks. Tik, deja, teks grįžti prie pirmo, - jis teisingiausias. Bet čia išimtis – tas kasdien.

Žinau, aš kalbu kasdien. Mąstau kasdien. Vadinasi, gyvenu. Kasdien.

- Kasdienybė yra tam, kad įvertintume nekasdieniškus darbus? - vis nedavė ramybės šis klausimas ir Usonifurui.
2004-09-01 12:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 21:00
va va va
Kad nekiltų noro interpretuoti ne taip, supraskit:

Myliu [žiemą/rudenį/gyvenimą ir pan. reikšmėm:)]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 20:59
va va va
Tirlim pompom tralia lia lia, aš duosiu jumi penketą

Tirlim pom pom, tra lia lia lia, nes ketverto tau negana...

Tirlim pom pom, tirlim pom pom, tra lia lia lia, tirlim pom pom:)

Kažkokie visi surūgę ir pikti:( O aš atsigavęs:) Juk ruduo - mano sezonas... O pagalvojus kad poto seks...ŽIEMA...

Aaaaaaaa... Myliu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 20:25
Eva Jota
Skaitau ne kasdien, bet kasdien maloniai nustembu pas tave ka nors paskaicius ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 15:41
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
o man tai kaip tik mažiausiai patikusi vieta tos sauskelnės. nemanu, kad reikia labai rimtai traktuoti usonifuro fenomeną. tačiau net ir juokaujant galima kažkaip subtiliau parašyti. šis miegojimas ant pasiklotų sauskelnių kažkoks, na, išoriškai išgalvotai pritemptai neva žaismingas. kaip ir galva apvyniota tualetiniu popierium.

tiek jau to. suprantu, kad usonifuras gali būti gyvis nepasiduodąs išankstiniams kieno nors nusiteikimams jo atžvilgiu, t.y. kai kurios jo savybės labai žmogiškos. ir reikia stengtis priimti jį tokį koks jis yra. šį kartą jis nustebino mane nemloniu lengvabūdiškumu. anksčiau nepastebėtu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 13:04
Haldir
Patiko tik paskutinis sakinukas.
O siaip pilstymas is tuscio i kiaura.

2,5 teoriskai. kadangi negaliu tokio ikalt tai nenubalsuosiu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 13:02
Lavondėmė
Man irgi sis darbas prie sirdies. Taciau tas sakinys: „Laikrodzio rodykle soktelejo iki horizonto“ — labai jau girdetas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 12:54
Mari Poisson
Ir man patiko!!! Dieviškas kūrinukas!!! Ypač epizodas su sauskelnėm...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 12:46
_I_
_I_
Kasdieniškai apie nieką.
Asmeninė išvada: man patiko, bet tam turiu savų priežasčių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą