Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš ir vėl susikūprinęs sėdžiu ant mėlynojo ežero kranto. Koks jums skirtumas, koks to ežero vardas. Juk ne tai svarbiausia. Svarbiausios yra to sėdinčio žmogaus idėjos, kurios sukasi galvoje, kurios vėliau sukasi daugelio žmonių galvose, kurios sukasi kartu su pasauliu, kurios miršta ir yra paniekintos, kurias išgarina karštos žmonių galvos kaip išgarina vienintelį vandens lašelį negailestinga kaitri Sacharos saulė...
Aš ir vėl regiu kalnus kitoje mėlynojo ežero pusėje. Koks jums skirtumas, koks jų vardas. Juk patys žmonės juos sugalvojo, o dabar nebegali atminti, kaip ir idėjos, mirusios, ištirpusios kaip ledas, kurios nematome ir negirdime, o tik jaučiame. Net negražu taip vadinti. Idėja – tai meilė. Tai tarpusavio supratimas, kurio patys žmonės nebesupranta. Štai jums ir kurioziška situacija. Dabar meilė broliui išreiškiama kumščiu, „pagarbiu“ epitetu „Gaidy!!! “. Gal net patys nebežinom jo reikšmės... Tiesiog jiems ta skardi raidė „g“, šaižus dvibalsis „ai“, dar skardesnė „d“ ir ilga, pilna kartėlio, erzinanti ausį „y“. Ir tose nekaltose raidėse sudėta milžiniška neigiamos energijos dozė, kuri kaip oro bučinys lengvai pasiunčiamas ir papučiamas.
Aš ir vėl matau saulėlydį. Kodėl neklausiat jo vardo? Juk taip jūs, žmonės, mėgstat tikslumą! Jūs tik skaičiuojate ir skaičiuojate raides, balsius, priebalsius, pinigus, sekso partnerius. Ir vis skaičiuojame, kada ateis ta akimirka, kai nė vienas žmogus nebepamatys juodos naftos lašelio, močiutės keptos ajerų duonos kepalėlio, vyrų giminės, vaiko gimimo, nuo saulėlydžio rausvo dangaus...
2004-09-01 09:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-30 12:42
Saulėta
O čia man patiko:)
Labai... žinok
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-23 16:02
jonvabalis
Hmmm.... Negerai jei ta istrauka tikrai panasi i "Mazaji princa". skaiciau ta knyga pires kokius 5 metus. Gal kas istrigo. Bet samoningai to nenaudojau, matyt,  taip isejo.
TerkuTe, skiriu Tau si J. Aiscio eilerasti:
              ERRATUM
Jau kitokios bangos ir kitokia jura.
Taip, per daug cia rasalo, o per maza kraujo!
Norisi i ugni mesti korektura
Ir rasyti viska, viska vel is naujo

Kada puga selo, kai ruduo dejavo
Ir silai vaitojo - zalios sakos luzo,
As rasiau kazkoki vakara nesava,
Obelu ir vysniu papuosta Geguzi...

Kaip galejau vysnias, kai ziema aplinkui!
Vasara sauleta, kai jau jos ne aido...
Nuolankiai prasau jus: eilutes aplenkit,
As beblogo noro parasiau per klaida:-

Vejai, vysniu zieda sukdami verpetais,-
Isspausdinta knygoj, o turetu buti:-
Lenkia vetra medi, lenkia zmogu metai,-
Astuntam devinta nuo virsaus eilute.

P.S. Tikiuosi pagavai kampa ( cia pastaba apie vandeni)? Aciu tau uz kritika!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 16:45
Nervota_boba
Oi oi oi..Kaip negerai! Labai, tiesiog NET LABAI primena vieną ištrauką iš "Mažojo Princo".
Antra :) Kadangi vanduo yra bespalvis ir joks mėlynas, tai manau,kad to ežero pavadinimas ir yra "mėlynasis", nes kitaip neaišku ko šis būdvardis nuolat priskiriamas ežerui, jei autorei nesvarbu jo pavadinimas :)
Ir Trečia: Patiko žodžio "Gaidy" apibūdinimas ;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 14:00
p l u n k s n a
ne visi tokie,Nikai,ne visi,ačiū dievui.
beje,mintys man patiko,balsuot negaliu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą