Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tikimybių teorija žlugusi. Meti kamuolį ir nežinai, ar jis sugrįš. Meti akmenį ir belieka laukti atakos.

Kadaise buvau gera metikė. Išlipusi iš autobuso ir eidama pro šalį sugebėdavau išmesti į šiukšliadėžę kandžių suvarpytą talonėlį. O vakar jis praskrido pro šalį, nes buvo per stiprus vėjas. Taigi šiandien jau moku dvidešimt litų už tai, kad rankose vakarykštis talonėlis. Niekam visai neįdomu buvo, kad nepataikiau. Nepadėjo maldavimai. O visi dar sako, kad yra žmogiškumas, kad reikia tikėti, viltis.

Pasaulis netobulas kaip netobulas ir kamuolys. Tikimybė yra tik teorija. Teorija sau, praktika – pagal mano norus.

Turiu iškapstyri smėlį iš ausies, kad girdėčiau, ką kalba aplinkiniai, kitaip tikslas nebus pasiektas.

Bet tikimybių teorija nėra žlugusi, nes apie ją tiek daug kalbama, vadinasi, ji kažkam prieinama, yra naudinga. Laikas nelaukia kaip ir aš nesvarstau: paleis mane kontrolierius ar kaip kokį nusmurgėlį nuveš į cypę.

- To mūsų laikais nebuvo, galėtų pasakyti tik Pitagoras, - atsitiesęs nuėjo sau Usonifuras.
2004-08-31 06:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-01 20:17
Eva Jota
Jo, tikimybiu teorija...pastaruoju laiku ja propaguoju labiausiai. Kazkaip netycia taip gaunasi...kaip sako kai kurie protingi zmones... nesakysim kas, nors tai yra Di :)) -"Meti akmenį ir belieka laukti atakos". Ui, kokia kartais galinga ji buna...o rodos metei tik akmenuka ;)
Trumpai parasei, bet, matai, kiek minciu sukelei!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 21:06
va va va
Na visaj man prilipo ir kaip kūrinys... Ką tox šedevras galėtų dienoraštį veikti? Kiek mes prarastume... Ohoho...

O šiaip pasakysiu, kad jei nesi Alekna ar bent jau Fazekašas, tai talonėlių nėra ko mėtyt:)

Dar juk galėjai iškart baudą už šiukšlinimą gaut...

Ir Pitagoras čia ne prie ko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 18:21
Haldir
"Taigi šiandien jau moku dvidešimt litų už tai, kad rankose vakarykštis talonėlis. Niekam visai neįdomu buvo, kad nepataikiau"

Galima klausima? Kuomi sie du sakiniai susije?
Bo man atrodo, kad vienintelis juos siejantis zodis yra "talonelis", o prasmes nera.

O siaip rasliava, na... dienorasciuj :}}

3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 10:08
Talk Normal
Mesk karvę:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 10:08
Asta Fox
ir stuktūriškai ir tematiškai toks dėsingas kūrinukas, patiko man:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 09:06
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
labai neblogas. bet pirmame sakinyje kategoriškai pasakius, kad tikimybių teorija žlugusi, vėliau kažkaip netinka tas "Bet tikimybių teorija nėra žlugusi..." o gal galima buvo parašyti: "turbūt tikimybių teorija nėra žlugusi, apie ją teik daug kalbama..."

o ką, dilvass, pagavo kontrolė? tu su jais nešnekėk. aš taip visada darydavau, jie galvodavo kad aš beprotis ir dažniausiai paleisdavo. ']
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-31 07:23
Mari Poisson
Aha!!! Tikrai!!! To mūsų laikais nebuvo!!! Ir aš galėčiau taip pasakyti. Labai originalus darbelis!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą