Rašyk
Eilės (78145)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šaltis

Nepakenčiu šalčio. Užklijavau visus savo nuomojamo kambario langų ir palangių plyšelius su izoliacine juosta, kai kur net keletą kartų. Dabar jei kada šeimininkė sugalvos atidaryti langą, tegu nesistebi, jei jis išlėks su visu rėmu.

Pirmadienio rytas

Ryte, kaip visada, ėjome į darbą, kaip į šventę: nuleidę galvas, iš lėto sliūkindami tamsia gatve. Iš pakampių išlenda tai vienas tai kitas žmogysta, prisijungia prie mūsų. Ir tai jau visai tampa panašu į procesiją. Iš vieno kiemo išlindo augalotas vyras marga kepuraite su bumbulu pakaušyje. Pasidarė įdomu, ar jis irgi traukia į darbą... Bet kokiu atveju jis tikrai papuošė mūsų niūrią procesiją.

Žadintuvas

Mano nuomojamo kambario langai buvo tiesiai prieš varnų lizdą. Ryte jos pradėdavo įkyriai kranksėti, o po penkių minučių įsijungdavo žadintuvas. Bet vieną rytą varnos pavėlavo, ir žadintuvas įsijungė pirmas. Apsidžiaugiau, kad vis tik ne veltui jį atsivežiau.

Bulvės

Perskaičiau žurnale apie šiuo metu brangiausias bulves. Prancūziška veislė. Vienas kilogramas kainuoja 500 eurų. Tikriausia jas apsimokėtų pirkti vieninteliu atveju. Jei jos neturėtų tokio šalutinio poveikio kaip nutukimas.

Kirmėliukai

Per televiziją pranešė, kad apie du trečdaliai visuomenės savo organizme turi parazitų ir apie tai nežino. Sėdėjome mes tryse ir žiūrėdamos viena į kitą žinojome, kad kažkuri iš mūsų yra tikrai laiminga, neturėdama kirmėliukų.

ps. geriau vieną kartą pamatyti nei tūkstantį kartų išgirsti.
pss. geriau vieną kartą pamėginti nei tūkstantį kartų pamatyti.
2004-07-26 19:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-01 22:43
Kirvoboica
aš tai lagų rėmų plyšius makroflex užpurškiau. Tikrai teks su rėmais imt. O šiaip bulbos neatsibosta, ir pigiau kaži ko ar berastume pilvą prikimšt.
kirmėliukai - hi =.))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-29 14:47
Invader
Vat sitas man irgi patiko...:) Ir kirmeliukai, ir zadintuvas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 20:39
va va va
Geras:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 19:53
baklazanow
kirmeliukus valgaj? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 15:51
matematinis nulis
ne nu, rimtai, į humorą :)) man apie kirmėliukus patiko - valgau kaip tik :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-26 21:24
PhoBos
hm... nezinau, cia humoras ar tiesiog siaip tokie pastebejimai, papostringavimai. labiausiai patiko su zadintuvu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-26 19:58
baklazanow
nu va. kai i dejau i siukliu deze, kazkas ivertino kaip humora..vel nepataikiau:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-26 19:56
Paparacė
Va:) Geras:)Man patiko:) Humoras...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą