Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atsibudau šiandien anksti ryte, guliu. Ji, kaip visada, švelniai prigludusi prie manęs. Ėmiau galvoti apie ją... Be jos mano gyvenimas būtų visai nekoks, be jos mano naktys, mano miegas nebutų tokie saldūs. Nesvarbu, ar rytas, ar vakaras, ji visuomet miela, gera,  švelni, visad jaučiu ją visu kūnu. Ji visada laukia manęs grįžtančio, niekad neklausinėja kur ir su kuo buvau. Kartais grįžtu išgėręs, kartais grįžtu paryčiais, o ji tik tyliai priglunda ir niekad neišgirsi iš jos jokių piriekaištų. Žinau, ji visą tą laiką, kai mes kartu, buvo man ištikima. Tiesa, ji kartais paflirtuoja su draugais, atėjusiais pas mane, bet tik nekaltai. To nepasakysi apie mane. Esu jai neištikimas. Ji tai žino, tačiau supranta ir nieko nesako. Juk ilgalaikėse komandiruotėse, ar šiaip, išvaževęs į kitą miestą ar į pailsėti, negaliu būti vienas. Glaustausi prie kitų, turėjau jų šimtus, tačiau tokios kaip ji neesu sutikęs ir visuomet grįžtu pas ją. O ji visuomet laukia manęs sugrįžtant. Laukia ir tyli. Tyliai priima mane į savo glėbį. Man jau ima atrodyti, kad ją myliu. Tik užspaudžiu šį jausmą giliai savy ir nieko jai nesakau. Manau, ji tai jaučia, gal todėl ir atleidžia man neištikimybę. Ji žino, kad tokių kaip ji labai mažai, kad nerasiu geresnės ir visada gryšiu pas ją.  Kartais susimąstau, kaip sureaguočiau, radęs ją su kitu. Siaubas apima. Skaudu būtų. Ir pikta. Tą kitą turbūt sumalčiau į miltus, bet jai nieko nedaryčiau. Padaryčiau taip, kaip daro ji – švelniai prisiglausčiau visu kūnu ir tylėčiau. Manau ji suprastų. O kiek kartų aš verkiau sukniubęs jos glėbyje... Kai būna sunku, aš visuomet esu tik pas ją. Ji visada išklauso mano bėdas, mano trumpalaikių meilių  istorijas. Išklauso ir nieko nesako. Kitos tokios nėra. Ji nuostabi. Tik gaila, kad visuomet tyli. Tyli ir nieko nesako. Bet tai suprantama – ji lova, o lovos juk nemoka kalbėti...
2002-11-14 10:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-19 22:04
Edelveise
jau pagalvojau kur tokią šventąją radai, ir pyktelėjau dėl tavo elgesio..:) O pasirodo... Įdomu, man patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-19 18:24
Nendrelė
iskart aisku kad ne apie moteriske
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-19 14:15
f.luchette.
as po trecio sakinio galvojau,kad patalyne(antklode,paklode arba pagalve) arba sms'ine pizama,bet ne tai svarbiausia.jokio originalumo anei imantresnio stiliaus.tai ka dabar daryt?el
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-15 13:54
kadugėlis
Kitaip tariant: boooooring. Juk gali ir geriau, ane?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 19:10
manukoshe
grazhiaij parashyta, ale vistiek, mintis teij kaijp tuuu smsu kur labaij populiarus seksualiaij hyperaktyvaus jaunimo tarpe =)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-14 16:49
viena skruzdėlė
šiaip jau po 5 sakinio paaiškėjo, kad kalba apie negyvą daiktą, tik mąsčiau, apie lovą, ar apie pagalvę... paskui nebemąsčiau:}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą