Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Weird Star "Seno miškinio atostogos" parodija.
  [reikia ir iš rimtesnių pasišaipyt :) ne vien iš jovaro]

--------------------------------

Ankstus rytas po krušos. Geriausias laikas ravėti kanapėles.


- Mes ketiname čia įkurdinti kelis padarus...
Kvailas, kitapus mano kaimyno draugelio mamos pusbrolio tvartelio slenksčio, mindžiukuojantis treninguotas žmogpalaikis kaišioja po nosimi leidimus sodinti mišką mano sode. Tvarkingai sulaižyti pažastų plaukai ir serijinio žudiko manjako kilerio psichopato šypsena - lyg pasityčiojimas iš mano depiliuotos krūtinės bei nudriskusių pėdkelnių - kaip tik ketinau eiti ravėti kanapėlių, tokio darbo negalima patikėti "žajabyš" tipo robotpalaikiui, kurie nuravi iš darželio ne tik piktžoles, bet ir obelis, šimtamečius ąžuolus bei kaliauses. Šio šlamšto savo sode nelaikau, ir keliuos su pirmaisiais gaidžiais - vienintelis armijos, kovojančios prieš piktžoles (bei prostituciją) karys, tempiantis senelio palikimą - senutėlį pripučiamą vyrą.
Mane erzina nuo atvykėlio sklindantis "Šnaps" šnapso, pašalinančio nepageidaujamą blaivumą, aromatas. Negaliu užuosti, kaip kvepia žemė po krušos.
- Tu įmynei į žiurkėno lavoną - burbteliu, mintyse keikdamas smunkančias pėdkelnes. Dar truputis ir išlįs...
Žmogėnas akimirksniu žagteli ir žiaugteli, o tada žengteli šalin, murmėdamas mikės pūkuotuko murmelę. Aš abejingai kasausi visur kur pasiekiu - bene bus koks erklys įsičiulpęs.
- Negeri šiemet erkliai, - paaiškinu treninguočiui, - vos tik įsičiulps - iškart parkės prasideda. Ir niežti...
Kvailas vyriškis apsidairo. Pradedu kasytis save iš kitos pusės.
- Taip taip, ne vienas ūkis galą gavo per tuos erklius.
Žmogėnas klausiamai spokso, tačiau paaiškinti, kas yra galas, nesiteikiu. Necenzūriškai skambėtų.
- Mes... ūūū... jums nemaišysim, - patikina treningiukais apsirėdęs žmogpalaikis, nedrąsiai kasydamas man paausį.
- Labai tikiuosi, - sakau glostydamas jam kaklą, - Anava, praeitą kartą teko Mikę Pūkuotuką su draugais iš dumblo traukti... O bjauriausias buvo bjaurusis ančiukas. Net erkliai jo nekando.
Vyrukas pažaliavęs mosuoja rankomis. Pastebiu, kad beglostydamas pradėjau jį smaugti. Lėtai atitraukiu ranką.
- Pone, šįkart čia bus Raudonkepuraitė su Džoniu Bravo... Ir Monika Levinsky.
- Žiūrėk tu man, - nutraukiu jo monologą, - kad tas Monika neitų mano barščių vogt! Delfiną paleisiu.
Vyriškis neramiai dairosi - turbūt narkomanas.
- Pone ar turite teisę laikyti delfiną?
- Aš turiu teisę laikyti tave asilu ir neatsakyti į šį keblų klausimą.
Nusisukau ir nušlepsėjau kur kojos vedė. Kaip skaniai kvepia žemė po krušos.
Skaniau nei erklių uogienė.
2004-06-14 19:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-18 18:58
Tylinti
Duosiu 4.Labai patiko "žajabyš" tipo robotpalaikis:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-23 14:49
Maumaz
Silpnoka. Parodija neatsiplėšia nuo originalo ir tai yra jos didžiausias trūkumas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-09 19:30
aka
aka
Shita parodija labiau patiko {;
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-21 00:21
St Sebastianas
Smagiai.;) Penkių nevertas, bet keturis tikrai duosiu.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-16 11:10
Patylėsiu
Nia, as esu Haldiro gerbejas :))))
Toks unryl fanas ;)
Rasau kaip jis, elgiuos kaip jis, net atrodau lygiai taip pat kaip jis ;)))))))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-16 09:42
Svajoklis I
Juokinga. Šaunuolis, autoriau.
Ar tik nebūsi Sebastiano gerbėjas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-15 14:31
viena skruzdėlė
pala, tai ko tu sode nelaikai - kaliausių ar robotų?:]
geriausia tai apie žiurkėno lavoną.
na bet nesijuokiau, atsiprašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-15 10:26
Patylėsiu
aciu, kad pakeitėt i į i nosinę, bet kitoj vietoj ją nutrynėt išvis ir vietoj "isičiulpęs" teliko "sičiulpęs" ...

taisytojai, blin :P~ :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-15 00:16
Miegapiale
Giaras. Fantastika!
Linksmai prisijuokiau net iki ašarų :}}}
5 ir į mėgstamiausius  :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-14 23:37
Weird Star
:D
Perskaičiau pirmą savo kūrinio parodiją (su tuo save ir sveikinu). Smagumėlis! :) Taikliai, taikliai, bruku į mėgstamiausius - už tai, kad net negaliu rast juokingiausios vietos - viskas čia juokinga:)
Hm, o kas tie erkliai? Tie, kurie pašalina nepageidaujamą kraują ar pageidaujamą piniginės turinį?;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-14 22:11
Noriu Likt Vaiku
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-14 21:36
nagelis
:DDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-14 21:27
Suglumes
CHA-CHA-CHA
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-14 21:10
Rikute
:DDDDD
Kodel siandien tajp linxma??
Gal todel, kad ash siandien esu rami, taiki ir tolerantiska? Ir dar wisiems taj paskelbiu? Ziurek tu man, gal dar ir tyla y nauda iseis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą