Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







III

Kritikai.

Knyga seniai kalbasi su knyga, žurnalas kalbasi su žurnalu, straipsnis su straipsniu.

Dievas - ar kas nors kaip nors kitaip vadintinas sukūrė šį pasaulį.

Man jis atrodo išgaubtas – gal būt kam nors jis atrodo apvalus, apskritas, kam nors gal būt, plokščias, o dar kam nors tiesiog lagamino formos.
Jis ir buvo pirmasis kritikas, viską numatydamas iš anksto jis sukūrė angelus, kurie sukilo prieš jį, t. y. kritikavo savo veiksmais.
Po to žmones, kuriems kritikuoti galbūt yra paprasčiau negu ką nors lipdyti iš naujo.
Adomas pakritikavo dievo jam suteiktas žinias – ir žmogeliai užplūdo šį apskritimą.
Jei jis nebūtų taip skubėjęs, tai dabar turbūt mylėtumėmės kaži kokiu neįtikėtinu būdu arba ištisai jaustume orgazmą.

O, kritikai, kritikai,
  Kritikai.

Seniau  jis trynė suolą mokykloje ir džiaugdavosi radęs kokį nors netikslumą mokytojos kalboje. Po to jis rasdavo netikslumus bei klaidas dėstytojo kalboje, po to jis rasdavo netikslumus ir klaidas ir pasikartojimus savo moters visose gyvenimo apraiškose.
Visur galima rasti netikslumų ir klaidų, bei apie tai garsiai kalbėti.
Vieną dieną jam atsimerkė akys, ir jis suvokė, kad šis pasaulis yra vienintelis pasiekiamas šiame kūne, kad šis netobulas pasaulis yra toks koks yra, ir nuo to, ar jį peiks ar ne – nuo to niekas nepasikeis.
Ir kad vienintelis dalykas, kurio jis nepadarė – tai, kad  bėgiodamas pieva basomis kojomis, nedribo kaip ilgas į žoles, ar į upę, ar į jūrą, ar ties mylimos moters kojomis.
Jis yra tobulas savo kitimu.
Tobulas savo nešaltu grožiu.
Tobulas .... ir tuo pačiu nepakenčiamas.
Per daug paprastas

Jei išprotėję rašytojujukai kenčia nuo grafomanijos, tai išprotėję krikritikai kenčia ir kankina kitus visokiom gramofonijos apraiškomis.
O jei koks trenktas .... paleidžia savo juodraštį, tai.... ha ha ha, na dėkui.
Labai paprasta pozicija – nieko tokio, ko negalėtų būti. Ir jokių nereikalingų nervų ar įtampų.

b. d.
2004-05-23 16:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-25 00:51
Laskovyje migy
"What do you think about critics?"
"They're very noisy at night. You can't sleep in the country because of them."
"No crickets, I've meant critics."
"Oh, critics! What good are they? They can't make music with their hind legs."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-24 14:17
Bathos
Turi šarmo.
Su kritikais gerai - kiekviena Moteris turi turėti savo Kritiką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-24 14:16
Bathos
Nieko sau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 21:12
makalojus
humoreska :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 20:09
Nyarlathotep
Čysta grafomanija :)))) Atvirai kalbant, nesutinku, kad knyga kalbasi su knyga, man knyga - tai tarpininkas tarp rašytojo ir skaitytojo.
"Adomas pakritikavo dievo jam suteiktas žinias – ir žmogeliai užplūdo šį apskritimą.
Jei jis nebūtų taip skubėjęs, tai dabar turbūt mylėtumėmės kaži kokiu neįtikėtinu būdu arba ištisai jaustume orgazmą. " Logika -> Jei Adomas nekritikuotų, kitų žmogelių nebūtų buvę... taigi jei jis nebūtų pakritikavęs tikrai nesimylėtume. Beje, be kritikos nėra įmanomas tobūlėjimas. Gerai, jei pas tave kietas vidinis kritikas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 17:53
adata
eee, Adminai, Pataisykit Paskutinėj eilutėj pozicijų Į pozicija
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 17:05
MCP
MCP
supratau savaip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 16:35
Saldi beprotybė
kas norėta-išsakyta. koks tikslas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą