Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną dieną iš spintos pabėgo atgyvenusi raukšlėta suknelė, vardu Palaidūnė.
Močiutė, keliaudama į dangų, taip skubėjo, kad paliko savo lengviausią jaunų dienų suknelę vieną gyventi dusliame kampe. Tiek metų sugrūsta išvirkščia puse į viršų, amžinai užsegtomis sagutėmis, netgi apleista irzlių kaimynių apkalbų, atšlamančių iš madingų parduotuvių, Palaidūnė kiūtodavo savo viduje ir springdavo senienų kvapo gumulus. Tik pamirštoje saulėje išblukusios dėmės jai vis neduodavo ramybės, kaišiodavo rankovę pro suklypusias spintos duris ir gaudydavo kiaurą orą. Kartais suspėdavo paglostyti vėjelio dvelktelėjimą ar įkvėpti gurkšnį obuolinio namų kvapo, bet spinta tuojau gnybteldavo durimis ir sugirždėdavo vyrių pykčiu.
Tądien spinta neįspėjusi driokstelėjo, durys plastelėjo kambariui į glėbį, Palaidūnė  vos spėjo pagriebti skersvėjui už uodegos ir išjojo pro langą. „Mirštu“, – kvėptelėjo dangaus priblokšta suknelė, pamojavo močiutei ir nualpo ant žydinčios ievos šakų.
Palaidūnę pažadino bitės zyzimas, pasiklydęs taršomo sijono pliūpsniuose. Blyškaus audinio kūnas suposi žaliuose lapų lietsargiuose ir nesistengė nieko prisiminti. Tik gėrė į save lietaus botagus ir tyliai juokėsi, kai vėjas kandžiojo apykaklės kraštus. Įsisiautėjęs jis pripūtė Palaidūnę, švystelėjo aukštyn ir nusinešė sukdamas virš miško. Medis dar bandė ją sulaikyti, pradrėskė šoną, užpylė pečius baltais žiedlapių nėriniais, bet Palaidūnė išslydo gaudydama vėjo šokį. Kad būtų mačiusios išpuikusios spintos puošeivos, kaip ji aprengė vėją, kristų nuo pakabų galuotis iš pavydo.
Plyšo iš laimės Palaidūnė ir nuplaukė upe, boluodama lyg pamestas žemėlapis. Šlapias skuduras negalėtų jos suprasti.
2004-05-16 10:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-30 13:52
Banalybės_riba
Labai gražus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-27 08:32
Tiffany neskaitant šuns
Man gražu.
Prisiminiau savo močiutę (kurios nepažinojau), kuri buvo savamokslė siuvėja, siūdavo ne tik sau, bet ir kaimynėm. O dabar mano spintoje tebekaba močiutės palikimas - jos išeiginis kostiumėlis... (Ir ką su juo daryti?...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 22:49
Alius Gauriškis
"Šlapias skuduras negalėtų jos suprasti" - jei ne tas sakinys - tavo kūrinys tegautų tik 4,4 balo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-23 20:56
Alius Gauriškis
Puiki pasaka suaugusiems ie vAIKAMS. Suknelės poelgį psichologai paaškintų kaip "ajkit jūs visi... o aš šoksiu nuo stogo su parašutu... arba sudegsiu, bet nesupūsiu!"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-13 22:03
Ievų Pūga
smagiai šmaikštu.;-) geras ;-) ypač kuliminacija
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-28 17:07
Irna Labokė
Labai nuostabios tavo metaforos! 'Lietaus botagai'  - ypač... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-17 06:56
Reinik
O aš prisiminiau mamos spintas su senienom, kurių ji neleidžia išmest- kūrinėlis man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-16 12:51
Laukinė Piliakalnio Radasta
Labai netikėtai žavu suteikti daiktams gyvybės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-16 11:06
Juozas Vaičiulevičius
Viskas puiku. Man patinka, kai daiktai atgyja ir kas nors pabando pabūvoti tų daiktų vietoje... Šaunuole.
  Beje, atsiprašau, kad nebuvau toje dailės reprezentacijoje. Būčiau paskaitęs ką nors radikaliai savito...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-16 10:58
matematinis nulis
kažkodėl prisiminiau Skudurinę Onutę iš vaikystės knygelės "Aštuonetas iš Trepsės namų" :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą